-
11. Data: 2004-11-24 08:03:17
Temat: Re: wypowiedzenia umowy o KK -mBank - porazka
Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>
Andrzej Kurek z adresu: <a...@W...gazeta.pl> napisał(a):
> moze zle to ujalem, zamkniecie karty kredytowej jest warunkiem
> uruchomienia srodkow kredytu na ktory juz zawarlem umowe z PKO.
A nie wystarczy im kopia wypowiedzenia i dowodu nadania? W końcu umowę
rozwiązujesz jednostronnie. mBank nie ma tu nic do gadania.
--
Pozdrawiam
Piotr Hołda
f o t o . m a s z y n a . p l - http://foto.maszyna.pl
-
12. Data: 2004-11-24 08:51:12
Temat: Re: wypowiedzenia umowy o KK -mBank - porazka
Od: "dfsg" <d...@g...pl>
Najlepiej zanieść do mkiosku w jakiś centrach handlowych. Mają obowiązek
przyjąć od ciebie wypowiedzenie. Nie znam umowy o karte kred.Ale na pewno
jest adnotacja ze rozwiazanie umowy musi wpłynąć do banku. Panienka w
mkiosku podbije ci kopie rozwiazania umowy i wtedy masz świety spokój
Jeszcze jedno mbank to wirtualny bank i wirtualni ludzie ja to powtarzam
wszystkim moi klientom.
pozdr SG
Użytkownik "andrzej" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
news:cnvg9g$on4$1@inews.gazeta.pl...
> witam
> wypowiedzialem trzy tygodnie temu umowe z mBankiem o korzystanie z karty
kredytowej i w dniu
> kiedy wyslalem poczta i faxem wypowiedzenie umowy zamowilem potwierdzenie
przyjecia
> wypowiedzenia...
> akceptuje fakt iz zanim wypowiedzenie dotrze do banku i otrzymam
potwierdzenie potrwa to kilka
> dni ale ile mozna czekac po tygodniu czasu jak wyslalem wypowiedzenie
telefonicznie zamowilem
> ponownie (przyppomnialem sie ze zamawialem) potwierdzenie wypowiedzenia
umowy. Pani
> przesympatycznym glosem poinformowala mnie ze takie potwierdzenie zostanie
wyslane do mnie do
> 10 dni po otrzymaniu dyspozycji... musialem wiec czekac.
> po 10 dniach zadzwonilem ponownie gdyz wydawalo mi sie ze wyslanie takiego
potwierdzenia
> kosztuje 15 pln a ja na swoim rachunku nie odnotowalem zadnego potracenia
na taka kwote wiec
> uznalem iz zapewne jeszcze nie wyslali... Co sie okazalo, (znow od
przemilego glosu) uslyszalem ze
> poteirdzenie zostanie niezwlocznie wyslane. Dzwonilem nastepnie 14-ego
dnia od momentu kiedy
> zamowilem potwierdzenie i co uslyszalem? ze potwierdzenie takowe zostanie
juz naprawde
> niezwlocznie wyslane (najpozniej w poniedzialek, bo dzwonilem w piatek).
Dzis jest wtorek,
> dzwonilem ponownie i znou uslyszalem te same zapewnienia...
> Mam juz tego dosyc!!!
> Czy to jest normalne? ze nie moge zamknac karty kredytowej z dnia na
dzien? (wszelkie zadluzenia
> uregulowalem zanim wyslalem wypowiedzenie) skoro wyslanie do klienta
potwierdzenia przyjecia
> wypowiedzenia umowy zajmuje im tyle czasu to zaczynam powatpiewac ze uda
mi sie uzyskac
> potwierdzenie zamkniecia karty kredytowej w ciagu 90 dni (wg oficjalnego
stanowiska teleoperatora i
> specjalisty ds KK - musi to tyle trwac)
>
> od czasu kiedy w formalnosciach nieodzowny jest kontakt z mBankiem przez
teleoperatorow i
> specjalistow (chyba samozwanczych...) zaczynam sie zrazac do tej
instytucji...
>
> sam rachunek ekonto nie sprawial mi dotad zadnych niemilych wrazen...
>
> Jak dla mnie duzym problemem mBanku w obsludze klientow jest etap kiedy
mamy do czynienia z
> czynnikiem ludzkim - NIEFACHOWA I POZBAWIONA ODPOWIEDZIALNOSCI KADRA
> PSEUDOSPECJALISTOW I NIEDOINFORMOWANYCH TELEOPERATOROW
>
> pozdrawiam
>
> --
> Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/
-
13. Data: 2004-11-24 11:28:20
Temat: Re: wypowiedzenia umowy o KK -mBank - porazka
Od: "free" <n...@A...pl>
Myślę, że gdyby ludzie po nieprzyjemnym doświadczeniu z danym bankiem
rezygnowali z jego usług, poziom tych usług znacznie by wzrósł. Tymczasem
jest tak, że bank komplikuje nam życie, a my dalej dajemy mu zarabiać.
Parę lat temu mBank dał ciała przy rozpatrywaniu mojego wniosku o kredyt
odnawialny (udzielił mi kredytu "wirtualnie", tj. na piśmie, bo w systemie
nikt tego nie odnotował). W odpowiedzi zrezygnowałem z wszelkich usług tego
banku i będę się tego trzymał przez wieeeele lat.
-
14. Data: 2004-11-24 11:38:02
Temat: Re: wypowiedzenia umowy o KK -mBank - porazka
Od: "Andrzej" <a...@W...gazeta.pl>
free <n...@A...pl> napisał(a):
> Myślę, że gdyby ludzie po nieprzyjemnym doświadczeniu z danym bankiem
> rezygnowali z jego usług, poziom tych usług znacznie by wzrósł.
Napewno masz racje.
Do tej pory nie czesto mi sie zdazalo dzwonic do mlini a jak juz dzwonilem to w
jakiejs blachej
sprawie ~( z tad pewnie nie mialem podstaw narzekac)... i tak przez ponad trzy lata
bardzo sobie
cenilem uslugi (serwis internetowy i obsluge rachunku) i wszystkim polecalem do
niedawna.
Na dzien dzisiejszy jestem zawiedziony i zdecydowany zmienic bank, napewno nikomu juz
nie
polece ekonta
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/