  • 21. Data: 2010-06-28 09:50:14
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy w inteligo
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-06-28 10:17, knrdz pisze:

    > Opłatę za przelewy zewnętrzne. I miesięczną za kartę debetową (pod
    > warunkiem wykonania nią w danym miesiącu płatności bezgotówkowych na
    > kwotę co najmniej 100 zł).

    No to i tak gorzej niż w mBanku.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 22. Data: 2010-06-28 12:30:16
    Od: Krzysztof Szmergiel <k...@s...com>

    On 06/28/2010 11:49 AM, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Niestety durne inteligo ma tylko durne zdrapki, których w dodatku nie
    > można zamówić na zapas, więc przy aktywnym korzystaniu z konta można się
    > nieźle wkopać.

    Mozna zamowic na zapas.

    K.

  • 23. Data: 2010-06-28 12:35:07
    Od: Agnieszka Żuk <a...@g...com>

    Zamknięcie konta w Inteligo wymaga formy pisemnej - taką odpowiedź
    przekazują konsultanci na pytanie "jak zrezygnować z Inteligo?".

    Odwołują się tym samym do zapisu w Regulaminie, który mówi:
    "Rozwiązując Umowę Klient zobowiązany jest przesłać do Banku listem
    poleconym pisemne oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy" (Rozdział 2, §
    18, punkt 2). Umowa została zawarta w formie pisemnej i w takiej może
    zostać rozwiązana.

    Aby ujednolicić treść oświadczenia został przygotowany przez Inteligo
    stosowny formularz, tzw. formularz zamknięcia konta. Klienci mają
    możliwość zamówienia go bezpłatnie w trakcie rozmowy telefonicznej z
    konsultantem. Mogą go otrzymać bez ponoszenia dodatkowych kosztów na
    adres do korespondencji tradycyjnej (w formie papierowej), na numer
    fax-u albo na adres e-mail (formularz trzeba wtedy wydrukować).

    Przygotowanie formularza jest bezpłatne. Konsultanci nie wysyłają go:
    przyjmują jedynie zamówienie. 2 dni robocze to maksymalny czas na
    jego realizację plus czas wysyłki.
    Zgłoszenie zapotrzebowania na formularz nie oznacza jeszcze, że
    rozpoczął się proces zamykania konta. Należy wypełniony i opatrzony
    wzorem podpisu formularz odesłać listem poleconym (patrz: Regulamin)
    na adres widniejący na nim.

    Z prowadzenia konta w Inteligo można zrezygnować w dowolnym momencie.
    Jednakże samo jego zamknięcie nie jest natychmiastowe. Od momentu, gdy
    otrzymamy prawidłowo wypełnioną i podpisaną dyspozycję zamknięcia
    konta rozpocznie się jednomiesięczny okres wypowiedzenia. W trakcie
    jego trwania konto jest aktywne, można go używać na dotychczasowych
    zasadach. Bank ma również prawo do pobierania opłat jemu należnych,
    zgodnych z TOiP.

    Bez złożonego podpisu dyspozycja zamknięcia konta jest nieważna. W
    przypadku jego braku formularz trzeba wysłać ponownie. To może
    wydłużyć proces zamykania konta.
    Ważne jest, by dane teleadresowe naszych Klientów były aktualne.
    Niewykluczone, że będziemy potrzebowali jeszcze potwierdzenia z Twojej
    strony, że została wydana dyspozycja zamknięcia konta. I nie jest to
    "zatrzymywanie klienta na siłę". Każda dyspozycja, która jest składana
    w Inteligo, czy to na infolinii czy w formie pisemnej musi być
    wyraźna. Wyraźne TAK, czytelny podpis - to jednoznaczne pozwolenie dla
    banku do jej realizacji.

    Kolejny czynnik, który może przedłużyć zamykanie konta to
    nieautoryzowane saldo ujemne. Bank zobowiązuje się "pozostające na
    rachunkach środki wraz z odsetkami naliczonymi do dnia rozwiązania
    Umowy przelać na wskazany w dyspozycji Klienta inny rachunek bankowy".
    I oczekuje tego samego od Klientów - uregulowania zadłużenia jeśli ono
    występuje.

    W trakcie zamawiania formularza konsultant zapyta o powód rezygnacji z
    konta. To nie w celu przedłużenia rozmowy. Uzyskiwane w ten sposób
    sugestie i uwagi przyczyniły się do wprowadzenia znacznych zmian w
    TOiP z dniem 11 maja 2010 roku. Każda informacja jest dla nas cenna.

    Agnieszka Żuk

    mojeinteligo.pl
    m...@i...pl

  • 24. Data: 2010-06-28 12:54:15
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 28 Cze, 14:35, Agnieszka Żuk <a...@g...com> wrote:

> [...]
    > Umowy przelać na wskazany w dyspozycji Klienta inny rachunek bankowy".
    > I oczekuje tego samego od Klientów - uregulowania zadłużenia jeśli ono

    a ma to jakieś oparcie w przepisach? Oczywiście, że bank może
    oczekiwać uregulowania zadłużenia. Ba, nawet ma do tego celu potężne
    narzędzie: bankowy tytuł egzekucyjny.
    Ale na tej podstawie przecież nie może przedłużyć okresu
    wypowiedzenia. Mylę się?

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 25. Data: 2010-06-28 13:05:31
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-06-28 14:30, Krzysztof Szmergiel pisze:

    > Mozna zamowic na zapas.

    1 sztukę.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 26. Data: 2010-06-28 18:01:32
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    > 1 sztukę.

    Ale masz jakieś wsparcie?

  • 27. Data: 2010-06-28 19:28:20
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-06-28 20:01, Wojciech Nawara pisze:

    > Ale masz jakieś wsparcie?

    A potrzebuję wsparcie do zauważenia, że brak tam pola do wpisania liczby
    zamawianych kart, które to pole występuje w przypadku zamawiania kart
    kodów w mBanku?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Chcesz nie głosować na Jarka?
    Najpierw zobacz: http://hungry.w.of.pl/pro-life.htm

  • 28. Data: 2010-06-28 19:43:11
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    > A potrzebuję wsparcie do zauważenia, że brak tam pola do wpisania liczby
    > zamawianych kart, które to pole występuje w przypadku zamawiania kart
    > kodów w mBanku?

    Powiem tyle. Możesz mieć 5 kart kodów, w tym jedna aktywna. A co zrobisz
    z tą wiedzą to już Twoja sprawa.

  • 29. Data: 2010-06-28 19:47:30
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-06-28 21:43, Wojciech Nawara pisze:
    > Powiem tyle. Możesz mieć 5 kart kodów, w tym jedna aktywna.

    A jak je zamówić?

    > A co zrobisz
    > z tą wiedzą to już Twoja sprawa.

    Nic nie zrobię, bo dla mnie wersja z esesmanami jest ekstremalnie
    wygodna. Więc i tak nie mam zamiaru nawet zastanawiać się nad Inteligo.
    Żadnych korzyści nad mBankiem jak dla mnie.

  • 30. Data: 2010-06-28 19:54:53
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    > A jak je zamówić?

    Jeżeli nie ma pola, to widocznie zamówić jedna po drugiej, to chyba
    oczywiste?