  • 1. Data: 2008-04-25 09:14:31
    Temat: wypożyczenia auta w USA a przywileje z tytułu Visy Gold (Citi)
    Od: plusz <p...@g...com>

    posiadając kartę Visa Gold wydaną w USA przy wypożyczeniu auta mam
    gwarantowane ubezpieczenia
    http://usa.visa.com/personal/cards/benefits/bft_dmg_
    waiver_personal.html?it=c|/personal/cards/eclaims.ht
    ml|Learn%20more

    czy posiadanie karty Visa Gold Citibanku daje mi jakiekolwiek
    przywileje?

    --
    plusz

  • 2. Data: 2008-04-25 10:32:08
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    >czy posiadanie karty Visa Gold Citibanku daje mi jakiekolwiek
    >przywileje?

    Oczywiście, dostajesz przywilej ponoszenia wyższej opłaty rocznej. Nie
    każdego na to stać.

    MichalL

  • 3. Data: 2008-04-25 13:07:51
    Od: plusz <p...@g...com>

    On Apr 25, 12:32 pm, "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>
    wrote:

    > Oczywiście, dostajesz przywilej ponoszenia wyższej opłaty rocznej. Nie
    > każdego na to stać.

    mylisz się
    karta jest za darmo - jak na razie przynajmniej do końca 2009 bo na
    później nie mają jeszcze warunków współpracy z Plus-em

    więc jest pewnie znacznie taniej niż niejedna zwykła, a dodatkowo daje
    10% zniżki w wielu sklepach

    --
    plusz

  • 4. Data: 2008-04-25 13:28:56
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    więc jest pewnie znacznie taniej niż niejedna zwykła, a dodatkowo daje
    10% zniżki w wielu sklepach

    tak, ale te same towary kupisz w innych sklepach 20% taniej i to bez żadnych
    rabatów

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2008-04-25 17:24:27
    Od: "LW" <nospam.lukaszx12@o_x2_.pl>

    > tak, ale te same towary kupisz w innych sklepach 20% taniej i to bez
    > żadnych
    no i na tym istota marketingu: przekonać człowieka że to co posiada daje mu
    korzyści :-)
    niestety jak widać większość programów lojalnościowych daje korzyści
    wirtualne :-)

  • 6. Data: 2008-04-25 18:36:27
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > mu
    > korzyści :-)
    > niestety jak widać większość programów lojalnościowych daje korzyści

    trzeba tylko wiedziec jak korzystac z takich programow, aby przynosily one
    korzysc nam a nie bankowi

    przykladowo Citi - BP

    otrzymalem wiele tysiecy punktow za wykonane przelewy z rachunku karty, za
    media, czynsz itp... i tak musialem zaplacic, a bank w tym miejscu raczej na
    mnie nie zarobil

    co innego, ze prawdopodobnie punktow za przelewy juz nie ma - ktos w banku
    chyba sie zorientowal, ze to dla nich srednio oplacalne

    a wracając do rabatow: ZAWSZE patrz na cenę koncowa a nie na wysokosc
    udzielonego rabatu!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2008-04-25 19:39:45
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Fri, 25 Apr 2008 15:28:56 +0200, RobertS wrote:

    > tak, ale te same towary kupisz w innych sklepach 20% taniej i to bez żadnych
    > rabatów

    Bardzo często rabaty przyznawane są w sklepach sieciowych producentów.
    Towrów w nich oferowanych gdzie indziej nie kupisz, więc co najwyżej możesz
    gdzie indziej taniej kupic produkt podobny (podobnej klasy), ale nie
    identyczny.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 8. Data: 2008-04-26 09:08:51
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS pisze:
    > tak, ale te same towary kupisz w innych sklepach 20% taniej i to bez żadnych
    > rabatów

    Czy ja wiem ? Gdzie np. kupie taniej portfel/aktowke Wittchen niz w
    sklepach Wittchen (gdzie, AFAIR znizka na karte Citi jest 10%) ?
    Ewentualnie np. w Aparcie dostalem ZTCP ok. 15 % znizki na kupno
    kolczykow i lancuszka. Podobnie jak kupowalem zegarek. Oczywiscie mozna
    starac sie targowac przy platnosci inna karta, ale udaje sie uzyskac
    przewaznie mniejsze rabaty, poza tym sklep to nie bazar i nie kazdemu
    sie chce targowac.

    Oczywiscie mozna sobie zadac pytanie, po co komu portel Wittchen ale nie
    o tym tutaj rozmawiamy.

    Korzysci z platnosci KK Citi sa oczywiste, a znizki sa sensowne i
    wyraznie odczuwalne. W dodatku dzialaja one w sensownych sklepach (inne
    banki tez daja niby jakies rabaty ale w dziwnych sklepach).

    --
    Mithos

  • 9. Data: 2008-04-26 09:10:14
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    "plusz" <p...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

    >mylisz się
    >karta jest za darmo - jak na razie przynajmniej do końca 2009 bo na
    >później nie mają jeszcze warunków współpracy z Plus-em

    Pytanie dotyczyło ogólnie Visy Gold, a nie konkretnej karty partnerskiej.
    Karty partnerskie są także w wersji srebrnej. Z podobnymi bonusami jak
    złote, tyle że są kilka razy tańsze. Proponuję zapoznać się z ofertą kart
    kredytowych Citi
    http://www.online.citibank.pl/page.do?content=k_citi
    bank_silver ,
    http://www.online.citibank.pl/page.do?content=k_citi
    bank_gold i pozostałymi.

    MichalL

  • 10. Data: 2008-04-26 11:43:09
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > odczuwalne. W dodatku dzialaja one w sensownych sklepach (inne banki tez
    > daja niby jakies rabaty ale w dziwnych sklepach).

    kupowalem notebooka, mialem golda mille wiec jakies znizki w sklepie
    komputerowym byly (chyba karen notebook), ale bez znizek w innym sklepie
    kupilem ten sam komputer jeszcze 10% taniej

    szkoda, ze banki nie daja znizek 10-15% za platnosci w hipermarkecie...to
    byloby cos ;-)
    a znizki na towar luksusowy w jakims wypasionym sklepie jakos mnie nie
    ruszaja, kupujac przez net zawsze znajde taniej i to bez rabatu

    --
    pozdrawiam
    RobertS