  • 11. Data: 2008-10-25 22:27:27
    Temat: Re: wysłać kase do usa na adres
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    news:ge0328$9t3$1@news.interia.pl...

    > nie mogę zrozumieć dlaczego w takim razie załatwisz wszystko od najgorszej
    > możlwej strony.
    >
    > Otwórz kartę prowadzoną w USD i płać ta kartą. Będziesz miał albo
    > przelicznik banku w którym otworzysz kartę, albo przelicznik kantorowy, w
    > którym sam sobie kupisz dolary i wpłacisz na konto.

    nie wiedzieć czemu nie chcą wplaty na konto, a nawet paypala, to w istocie
    dziwaki

  • 12. Data: 2008-10-26 08:12:50
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    zlotowinfo wrote:

    > nie wiedzieć czemu nie chcą wplaty na konto, a nawet paypala, to w
    > istocie dziwaki

    bo w usa majac numer konta możesz zrobić z nim wszystko
    wpłacic jak i wypłacić kasę, dlatego nigdzie nikomu sie go nie podaje.
    opublikowanie gdzies wizerunku czeku, na ktorym jest numer rachunku
    konczy sie sprawa karna.
    co do paypal to nie wiem, duzo firm akceptuje paypal.
    jesli ty masz im cos zaplacic, zwyczaj jest taki to ty masz podac "coś"
    co oni mogą obciążyć, a ni oni "coś" na co mógłbyś wpłacić pieniądze.

  • 13. Data: 2008-10-26 08:23:22
    Od: Pete <n...@n...com>

    zlotowinfo pisze:

    > nie wiedzieć czemu nie chcą wplaty na konto, a nawet paypala, to w
    > istocie dziwaki

    Kupowałeś tam już coś? Bo jeśli nie, to ten interes śmierdzi na odległość.

    --
    Pete