  • 11. Data: 2008-04-03 17:16:37
    Temat: Re: z BPH do PeKaO SA po raz kolejny
    Od: "Filip Lach" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    e-kran <e...@o...pl> napisał(a):
    > Czytam. Nie zależało Ci na pozostaniu w BPH, nie przeniosłeś się do innego
    > oddziału BPH, tylko zamknąłeś rachunki. Nie zrobiłeś jednak tego z
    > wystarczającym wyprzedzeniem i trafiłeś mimo wszystko pod skrzydła
    przemiłych > panów z UniCedit Italiano. Jesteś jedną z ofiar tego tzw.
    przejęcia BPH przez > Pekao.

    A co to znaczyło odpowiednio wcześniej? Bo ja zamknąłem kartę kredytową BPH
    Silver w sierpniu 2007, a 2 tygodnie temy dostałem kilogramy korespondencji
    z PEKAO, z listami kodów i takimi tam.
    Nie wiem, co z tym zrobić, pewnie spalę w kominku, w końcu nie mam z nimi
    żadnej umowy. (I dostępem do usługi maklerskiej)
    Filip

  • 12. Data: 2008-04-03 17:57:52
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 3 Kwi, 19:16, "Filip Lach" <f...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    > Nie wiem, co z tym zrobić, pewnie spalę w kominku, w końcu nie mam z nimi
    > żadnej umowy. (I dostępem do usługi maklerskiej)

    A zamykales umowe o dostep internetowy?
    Czy tylko karty i rachunki?

  • 13. Data: 2008-04-03 21:44:22
    Temat: Re: z BPH do PeKaO SA po raz kolejny cd.
    Od: "vis" <k...@g...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...
    On 3 Kwi, 15:41, "vis" <k...@g...pl> wrote:

    > Wówaczas zażądali wylegitymowania się.
    > A na jakiej podstawie?
    > Na podstawie przepisów.
    > Jakich?
    > No ... wewnętrznych.
    > Odmówiłem.
    > Wówczas wpadli na koncept, że na piśmie napiszą, że odmówiłem
    > wylegitymowania się.
    > Dobrze, niech piszą. Tylko niech napiszą, że odmówiłem, bo było to
    > działanie bezprawne.
    > Napisali. Ale tylko na swojej częsci.Na moje przybili pieczątkę,
    > wstawili datę i podpis.

    Wg mnie jesli przedstawiles sie jako autor pisma i wlasciciel KK,
    powinienes to udokumentowac.
    Co innego, gdybys przekazal pismo jako "znajomy prosil".

    ----------------------------
    Nic bardziej błędnego. Nigdzie w Kodeksie Cywilnym nie ma mowy,
    że podczas składania pisma trzeba się określić. W piśmie podane są
    moje dane osobowe. To wystarcza. Czy jak nadajesz list polecony
    na poczcie, to wyjmujesz dowód aby pokazać, że Ty to Ty?

    pozdr
    vis

  • 14. Data: 2008-04-03 21:50:34
    Od: "vis" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Filip Lach" <f...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Nie wiem, co z tym zrobić, pewnie spalę w kominku, w końcu nie mam z nimi
    > żadnej umowy. (I dostępem do usługi maklerskiej)

    Oj, uważaj. Przeczytaj dokładnie co ci przesłali. Może nie wszystko
    zamknąłeś.
    Pamiętaj, że integralną częścią umowy są różne regulaminy. Tam mogą być
    bardzo dziwne i zaskakujące zapisy. Nie pal tych materiałów, lecz trzymaj je
    przynajmniej przez kwartał. W tym czasie powinno się wyjasnić dlaczego
    do Ciebie to przysłali. Możesz też zadzwonić do dezinformacji :-)

    pozdr
    vis

  • 15. Data: 2008-04-03 22:09:32
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 3 Kwi, 23:44, "vis" <k...@g...pl> wrote:
> [...]
    > moje dane osobowe. To wystarcza. Czy jak nadajesz list polecony
    > na poczcie, to wyjmujesz dowód aby pokazać, że Ty to Ty?

    To nie do konca to samo.

    Bank nie jest poczta i nie ma obowiazku przekazywac swoja poczta
    wewnetrzna korespondencji osob nie bedacych jego klientami.
    To , ze przekazujesz list ixinskiego, nie oznacza, ze to jest
    faktycznie korespondencja od ixinskiego, klienta banku.
    A jak jeszcze twierdzisz, ze ty jestes ixinskim, to moga to sprawdzic
    i wg mnie maja prawo.

    Na poczcie sa zobowiazani przyjac korespondencje za oplata - i nie
    prosza o dowod, tylko o oplate, Ale juz bez dowodu nie dostaniesz
    pisma przychodzacego, jesli przyjdziesz z awizo.

  • 16. Data: 2008-04-03 22:33:27
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Ty się lepiej ciesz, że nie próbowałeś zamknąć konta w Millenium, przez półtora
    roku.....
    JaC

    -----

  • 17. Data: 2008-04-03 22:52:49
    Od: "vis" <k...@g...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...
    On 3 Kwi, 23:44, "vis" <k...@g...pl> wrote:
> [...]

    prosza o dowod, tylko o oplate, Ale juz bez dowodu nie dostaniesz
    pisma przychodzacego, jesli przyjdziesz z awizo.

    ----------------------
    Pisma przychodzącego nie powinni wydać bez identyfikacji osoby,
    a to dlatego, że zobowiązali sie wobec nadawcy, że dostarczą je
    odbiorcy. Niestety, z tym to bywa różnie.

    A z czego wnosisz, że bank nie ma obowiązku przekazywania swoją
    pocztą wewnętrzną korespondencji osób nie będących jego klientami?
    Dostarczam pismo do banku i nie interesuje mnie jego wewnętrzna
    organizacja. Jeżeli zawarta jest umowa, w której wskazano adres do
    doręczeń to obowiązuje. Korespondencja powinna być przekazywana
    na ten adres. Ale jeżeli przekaże się korespondencję na inny adres
    (podany oficjalnie) lub dostarczy się osobiście do adresata jest to
    uznane, za poprawne doręczenie. Dostarczenie pisma pracownikowi,
    który zwyczajowo zajmuje się kontaktami z petentami, jest równoważne
    z dostarczeniem firmie. Mówi o tym Kodeks cywilny a art. 90 i coś.
    Miałem sprawę wytoczoną mi przez bank i sprawa dostarczania pism
    była jedną z podstawowych. Stąd znam to w praktyce i przetestowałem.
    Sąd nie uznał, że bank powiadomił mnie prawidłowo o zmianie
    oprocentowania wysyłając list na stary adres, a nie nowy, który osobiście
    zgłosiłem w oddziale.

    pozdr
    vis

  • 18. Data: 2008-04-04 05:44:42
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 4 Kwi, 00:52, "vis" <k...@g...pl> wrote:

    poddaje sie.
    Tak jakby wygrales :)

  • 19. Data: 2008-04-04 05:55:48
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2008-04-04 00:52, vis stwierdził, że:
    > A z czego wnosisz, że bank nie ma obowiązku przekazywania swoją
    > pocztą wewnętrzną korespondencji osób nie będących jego klientami?

    Od kiedy banki świadczą usługi pocztowe?

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 20. Data: 2008-04-04 06:16:35
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 4 Kwi, 07:55, Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl> wrote:
    > Dnia 2008-04-04 00:52,  vis stwierdził, że:

    > Od kiedy banki świadczą usługi pocztowe?

    Sadze, ze bank moglby go podreczyc wlasna bronia, wysylajac po
    miesiacu odpowiedz pocztowa z oddzialu w ktorym pozostawil pismo,
    tresci typu " omylkowo przekazano do naszego oddzialu dostarczone
    przez osobe, ktora odmowila podania danych osobowych , nie zajmujemy
    sie tym, proponujemy zwrocic sie droga pocztowa do centrali pod
    adresem"