  • 1. Data: 2002-10-10 07:44:22
    Temat: z życia (pewnego banku) wzięte...
    Od: "sumer" <s...@w...pl>

    Chcę opisać pewną sytuację dotyczącą obsługi klientów i ich rachunków przez
    pewien bank (bardzo duży, renomowany, etc.).
    W dniu wczorajszym mój ojciec podszedł do okienka zajmującego sie lokatami i
    oznajmił Pani , iż chciałby zlikwidować lokatę. Na to Pani po 15 minutach
    klepania w klawiaturę komputera stwierdziła, iż nie posiada on żadnej lokaty.
    Stanął zdziwiony i to bardzo (10 osób za nim w kolejce), poprosił aby jeszcze
    raz sprawdziła (minęło kolejne 15 minut) i Pani stwierdza, że nadal nie widzi
    żadnych lokat i nagle zadała pytanie, czy jest pewien, że w tym banku zakładał
    lokatę ?.

    ój ojciec spojrzał na nią troche dziwnie i się "wkurzył", wyciągnął telefon i

    oznajmił, iż dzwoni po Policję.
    Pani zbladła powiedziała aby się uspokoił i poszła po kierownika. Gdy
    przyszedł kierownik stwierdził, że ostatnio mieli zmianę systemu
    informatycznego i to może być przyczyną, iż nie widać lokaty w systemie
    bankowym. Minęło kolejne 30 minut i nagle kierownik oznajmił z wielka ulgą
    jeeeeeeest !!
    Na to mój ojciec (który także odetchnął z ulgą) poprosił o wypłatę pieniędzy,
    na to Pan Kierownik oznajmił , iż bank nie posiada w kasie 3 tys. dolarów, ale
    może wypłacić w złotówkach :-))) po kursie 3.97 zł :-))))
    Mój ojciec zaczął sie głośno śmiać i powiedział (tego nie zacytuję :-) ) -
    poprosił "ładnie" kierownika aby jednak znalazł, bo on stąd nie odejdzie.
    Kierownik powiedział po 45 minutach, że chyba znalazł odpowiednia kwotę.
    I tak po 3 godzinach stania w kolejce klient został obsłużony . A po nim
    następny (niestety ojciec odszedł jeszcze przed pytaniem klienta o swoją
    lokatę).
    Zostawiam to bez komentarza...
    Ahhh oczywiście, jaki to bank?

    BZWBK - bardzo dobry bank (podobno)...... i oferuje szeroki zakres usług :-
    )))))))))))

    Z ulotki reklamowej:

    "Bank Zachodni WBK S.A. jest uniwersalnym bankiem komercyjnym, oferującym
    szeroki zakres usług bankowych w obrocie krajowym i zagranicznym, dla osób
    fizycznych i prawnych.
    Bank należy do największych polskich banków - jego fundusze własne
    przekraczają 2 miliardy złotych, a aktywa wynoszą 25 miliardów złotych

    informacje finansowe, posiada również swoje udziały w podmiotach zale&iquest;nych i

    stowarzyszonych . Największym akcjonariuszem Banku Zachodniego WBK SA jest
    Grupa Allied Irish Banks , posiadająca 70,5 procenta akcji"

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2002-10-10 08:47:51
    Temat: Re: z życia (pewnego banku) wzięte...
    Od: "Konrad " <k...@N...gazeta.pl>

    Jeśli to nie tajemnica gdzie takie cyrki można pooglądać?

  • 3. Data: 2002-10-10 09:26:51
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Thu, 10 Oct 2002 08:47:51 +0000 (UTC)), "Konrad
    " <k...@N...gazeta.pl> był(a) napisał(a):

    >Jeśli to nie tajemnica gdzie takie cyrki można pooglądać?

    a) napisał
    b) nie cytuj całości
    c) nie promuj MScytatów i opowiadaj jak człowiek, na treść...

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    ,,Zerwanie plomb grozi utratą gwarancji'' (c) gwarancja
    ,,A juz forma grozby w warunkach gwarancji, to ewenement'' (c) Expert

  • 4. Data: 2002-10-10 09:32:31
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Oct 10, 2002 at 11:26:51AM +0200, Tristan Alder wrote:

    > a) napisał

    IMHO konkretnego oddzialu nie podal, a nie zawsze 'dobre idzie z gory
    wszedzie z jednakowa sila'.

    --

    --w