  • 11. Data: 2008-02-13 22:17:59
    Temat: Re: zabawy z KK
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 13 Feb 2008 17:11:58 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Tak wiec przezylem pierwsza odmowe w Rajfim. :-)))
    >
    > Ale ogolnie kupy sie to wszystko nie trzyma... Kupa smiechu...

    Co chcesz popatrzyli do BIKu i im się wszystkie lampki zapaliły czerwone
    oraz cytat "Wyłączyć! Natychmiast wyłączyć!" ;)

    Xenocide

  • 12. Data: 2008-02-14 08:07:35
    Od: RW <n...@l...spamu.pl>

    MarekZ pisze:
    > W każdym razie z Getinowej KK ciesze sie niesamowicie. To obecnie moj nr
    > 1. Ten wspanialy bank dal mi wlasnie 24,9k bezterminowego i
    > nieoprocentowanego kredytu. Jedyny koszt to kilka zlotych ubezpieczenia
    > miesiecznie. Citi niech sie schowa.
    a przelewy z rachunku kk można wykonywać tylko przez internet czy
    również w oddziale?

  • 13. Data: 2008-02-14 08:23:06
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 14 Lut, 09:07, RW <n...@l...spamu.pl> wrote:

    > a przelewy z rachunku kk można wykonywać tylko przez internet czy
    > również w oddziale?

    Wylacznie w oddziale na rachunek wlasny - a zniego juz w domu
    internetowo gdzie sie chce.

  • 14. Data: 2008-02-14 11:08:29
    Od: "dl" <q...@n...cy>

    Użytkownik "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> napisał w wiadomości

    > Dokladnie tak.

    Jeszcze raz: ale co "dokładnie tak"? Możesz dać urla do tego "bezterminowego
    i nieoprocentowanego" kredytu na KK getinbank? Bo ślpey chyba jestem i na
    ichniej WWW nie widzę oprócz "normalnego", 56-dniowego.

    --
    | |
    Pozdrawiam -->> Daniel Lisowski | daniel"AT"admins"kropka"pl //|>/|>|

  • 15. Data: 2008-02-14 11:41:03
    Od: RW <n...@l...spamu.pl>

    dl pisze:
    > Jeszcze raz: ale co "dokładnie tak"? Możesz dać urla do tego
    > "bezterminowego i nieoprocentowanego" kredytu na KK getinbank? Bo ślpey
    > chyba jestem i na ichniej WWW nie widzę oprócz "normalnego", 56-dniowego.
    to jest trochę zakręcone, ale prawdziwe:

    robisz bezpłatnie przelew z rachunku karty np. na 10 000 PLN (traktowany
    jako transakcja bezgotówkowa), obracasz kasą, jak przychodzi
    rozliczenie, spłacasz całe zadłużenie, a następnego dnia znowu robisz
    bezpłatnie przelew z rachunku karty i tak w koło Macieju...

  • 16. Data: 2008-02-14 12:23:30
    Od: "dl" <q...@n...cy>

    Użytkownik "RW" <n...@l...spamu.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > spłacasz całe zadłużenie, a następnego dnia znowu robisz bezpłatnie
    > przelew z rachunku karty i tak w koło Macieju...

    Ten sposób rozumiem, ale myślałem, ze jest coś podobnego do np. promocji w
    BPH (sprzed pół roku np.) gdzie było 116 dni bez odsetek - dlatego mnie to
    zastanowiło.

    --
    | |

  • 17. Data: 2008-02-14 12:25:43
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    RW wrote:

> [...]
    > rozliczenie, spłacasz całe zadłużenie, a następnego dnia znowu robisz
    > bezpłatnie przelew z rachunku karty i tak w koło Macieju...

    Czyli coś jak (dawniej, nie wiem jak teraz ) debet w PKO BP. Co miesiąc
    trzeba było spłacić całość debetu żeby zaraz po spłacie można było go
    zaciągnąć ;).

    p. m.

  • 18. Data: 2008-02-14 20:08:50
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):
    > Nie chcieli Cię odzyskać?

    Chcieli.

    1. Odnosnie konta zaproponowali : darmowe konto CitiOne + platna
    debetowka :) Czyli zaproponowali mi gorsza oferte niz to co mam teraz
    (co przyznala sama pani, ktora ze mna rozmawiala).

    2. Odnosnie KK nic mi nie zapronowali. Pani (inna) zapytala sie mnie co
    moze mnie sklonic do wycofania rezygnacji : powiedzialem wiec ze
    podwyzszenie limitu, bo niby co innego chce mi proponowac skoro karte do
    01.2009 r. mam tak czy inaczej darmowa ? Niestety nic sie nie dalo
    zrobic, wiec podziekowalem. Za jakis czas mialem drugi telefon i
    analogiczna rozmowe. Po tej rozmowie karta zniknela z systemu.

    Obroty na karcie mialem ok. 1k/miesiecznie (byla to karta zapasowa).
    Limit jakis nedzny, ponad 4 razy mniejszy niz to co mam w Multi czy
    Millenium.

    I tak oto wyglada system utrzymania klienta w Citi.

    Moze kiedys jak wprowadza przeniesienie do nich karty to przeniose tam
    jedna z wiekszym limitem. Niestety nie chce mi sie czekac X lat po to
    aby dostac limit taki jak inny bank daje mi z ulicy (Mille) albo bez
    "papierow" (Multi). Zwlaszcza ze jak widac coroczne zwiekszenie limitu
    nie zawsze nastepuje, wiec moglbym sobie tak czekac do konca zycia.

    --
    Mithos

  • 19. Data: 2008-02-14 20:10:56
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ napisał(a):
    > Hehehe. Mnie sie przyda.

    No tak ale ZTCP to uzywasz KK do jakichs dziwnych przelewow gotowkowych
    itp. :) Mnie to nie jest potrzebne i ja KK uzywam do zupelnie innych rzeczy.

    > Ja karte Citi trzymam. Także do przelewow. Konta nigdy nie mialem, bo po
    > co mi.

    Ja chcialem ja miec do przelewow i normalnego uzywania. Niestety z
    takimi limitem to ani nie dalo sie robic przelewow, ani normalnie uzywac
    (chyba ze musialbym pamietac, czy moge jeszcze cos kupic na karte czy
    juz mi sie limit skonczyl, z czego juz dawno wyroslem i do czego nie mam
    zamiaru wracac).

    --
    Mithos

  • 20. Data: 2008-02-14 20:13:07
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ napisał(a):
    > Moze sie dokonaly znaczne zmiany w skladzie osobowym w tym banku. Moze
    > to ogolnie zmiana agresywnej strategii pozyskiwania klienta na bardziej
    > spokojna? Od wielu lat nie mialem takiej sytuacji aby miec tylko jedna
    > ich karte. Ale ja sie na nich nie obrazam, za 2 miechy kolejny wniosek
    > pewnie zloze.

    Odnosnie mojej ososby sklad chyba zmienil sie dawno temu, bo juz kilka
    miesiecy temu mialem odmowe :)

    BIK wzorowy, tylko ze limitow tam mam zdecydowanie zbyt wiele.

    --
    Mithos