  • 1. Data: 2006-10-30 20:15:42
    Temat: zablokowane konto - lukas bank
    Od: "el gato" <g...@g...pl>

    Witam,

    jaki jest koszt odblokowania kanału internetowego konta (pro) w lukas banku?

  • 2. Data: 2006-10-30 20:22:11
    Temat: Re: zablokowane konto - lukas bank
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    el gato napisał(a):

    > jaki jest koszt odblokowania kanału internetowego konta (pro) w lukas banku?

    A to stronę internetową z tabelą opłat też zablokowali?

  • 3. Data: 2006-10-30 20:29:47
    Od: "el gato" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:ei5mti$vig$1@news.elsat.net.pl...

    > A to stronę internetową z tabelą opłat też zablokowali?

    histeryzujesz

  • 4. Data: 2006-10-30 20:33:31
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    http://rtfm.killfile.pl/#lajza

    --
    darnok

  • 5. Data: 2006-10-30 20:38:51
    Od: "el gato" <g...@g...pl>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:ei5nok$s5p$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > http://rtfm.killfile.pl/#lajza

    dziekuje, nie pale

  • 6. Data: 2006-10-31 17:00:00
    Od: <p...@o...pl>

    ale Bozia rączki dała i troche oleju w głowie ?

    ahh http://www.lukas.com.pl/download/toip.pdf
    przeglądając tą stronę nie stwierdziłam opłaty za odblokowanie dostępu do
    e-banku (we wszystkich pakietach)

  • 7. Data: 2006-11-02 20:55:22
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@N...gazeta.pl>

    el gato <g...@g...pl> napisał(a):

    > Witam,
    >
    > jaki jest koszt odblokowania kanału internetowego konta (pro) w lukas banku?

    Kilka minut.
    Wszak: "czas to pieniądz" ;)

  • 8. Data: 2007-02-15 17:41:45
    Od: "CHR" <n...@w...pl>

    Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > ale Bozia rączki dała i troche oleju w głowie ?
    >
    > ahh http://www.lukas.com.pl/download/toip.pdf
    > przeglądając tą stronę nie stwierdziłam opłaty za odblokowanie dostępu do
    > e-banku (we wszystkich pakietach)

    Jak odblokowywałem w zeszłym roku to nie płaciłem nic

    CHR