  • 41. Data: 2004-05-30 20:39:44
    Temat: Re: zaburzenia wzwodu?
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-05-29 23:03, Użytkownik Bartol Partol napisał:
    > Grupa jest po to by opisywac swoje zmagania z bankami. Pod tym wzgledem
    > BePeHahahahaha jest urzekajacy, codziennie mnie czyms potrafi zauroczyc.

    Widocznie jesteś tym wyjątkowym.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 42. Data: 2004-05-30 21:19:08
    Temat: Re: BePeHahahahaha pobil rekord swiata
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik RobertSA napisał:

    > mBank pracuje nad powiadomieniami o zmianach salda emailem, ale to nie
    > bedzie pewnie przed koncem roku

    Fju. fju, nie gadaj. ;-)

    Bartol

  • 43. Data: 2004-05-30 21:21:20
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik janke napisał:

    > ok, Bartek. skoro już wiesz, który bank (Inteligo) robi to, powiadamia
    > (Ciebie), to czemu chcesz kolejny bank testować (mBank), wiedząc, że on
    > tego nie robi, a równocześnie tkwisz w BePeHu, także zdając sobie sprawę z
    > faktu, że sprawne powiadamianie i w tym banku jest niemożliwe?

    Wiesz co, lepszy bank ktory powiadomien nie ma, niz taki, ktory robi
    zludne nadzieje. A poza tym, jak tylko w mBanku konto toworze, to
    BePeHahahahaha pojdzie sie jeb&^%.

    W Inteligo konto juz mam (wlasciwie od kiedy tylko ten bank dziala), a
    potrzebuje dodatkowego gdzie indziej.

    Bartol

  • 44. Data: 2004-05-30 21:43:25
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sun, 30 May 2004 13:21:00 +0200, Bartol Partol
    <bartolpartol@gazeta.> wrote:

    >Hmmm, prawde mowiac nic z tego co znalazlem na stronach mBanku nie
    >zrozumialem, poza tym, ze ma do mnie ktos zadzwonic na wskazany numer. ;-)

    >Cholera, moze tak zrobie jednak.
    >
    >Bartol

    W regulaminach powinien byc punkt: "bank moze odmowic otwarcia
    rachunku bez podania przyczyny". Gdybym byl mBankiem to w przypadku
    Bartola zastosowalbym go bez wahania ;)

    G.

    PS.
    Przypominam niniejszym, ze konto w mBanku "otwierasz" juz od kilku
    miesiecy, wiec bardzo prosze, abys darowal sobie zale w najblizszych
    dniach na temat tego, ile to juz biedny czekasz na otwarcie konta albo
    ze wplaciles kase ale jeszcze nie mozesz wyplacic...

  • 45. Data: 2004-05-30 22:35:54
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Piotr Gralak napisał:

    > W regulaminach powinien byc punkt: "bank moze odmowic otwarcia
    > rachunku bez podania przyczyny". Gdybym byl mBankiem to w przypadku
    > Bartola zastosowalbym go bez wahania ;)

    No nie bez jaj, przeciez ja jestem _calkowicie_anonimowy_ ;-)

> [...]
    > dniach na temat tego, ile to juz biedny czekasz na otwarcie konta albo
    > ze wplaciles kase ale jeszcze nie mozesz wyplacic...

    Spoko, spoko, mBank tez swoje zaliczy. Chyba ze nie. ;-))))

    BArtol

  • 46. Data: 2004-05-31 07:35:07
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > w zakresie całokształtu...

    Tym bardziej wątpię.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 47. Data: 2004-05-31 07:39:58
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Coby sie Glenn nie czepiala, to nadmieniam, ze konto
    > w mBanku posiadam. :)

    A posiadaj sobie na zdrowie ;-))) Co do mlinek i w ogóle pracowników
    infolinii - spychologia jest w tej pracy częstym zjawiskiem, po prostu nie
    należy dawać się zbyć ;-))) A jak infolinistka/sta przedstawia
    "interpretację" regulaminu i się upiera, to zawsze można powiedzieć, że
    chcesz złożyć reklamację (pracownik wtedy nie "interpretuje" tylko przyjmuje
    Twoje zgłoszenie). Trochę asertywności nie zawadzi ;-))))

  • 48. Data: 2004-05-31 08:02:23
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sat, 29 May 2004 18:40:54 +0200, Bartol Partol napisał(a):
    > Na koncie mam jakies 500 zl, z czego zdecydowana wiekszosc zablokowana
    > roznymi transakcjami, z czego niektore to juz ponad tydzien grubo maja.
    > Dostepne srodki to jakies 70 zl.
    >
    > Poszedlem dzisiaj do sklepu, ale poniewaz nie ufam sezamowi, bo ten
    > zeznaje co chwile cos innego poszedlem do bankomatu. Sprawdzam dostepne
    > srodki i co widze? Oczywiscie saldo rachunku, czyli to 500 zeta.

    1. Nie wiem co robisz - ale chyba masz jakiegoś gigantycznego pecha,
    prześladowcę albo nie wiem co jeszcze. Intensywnie używam bph-owskie
    konto przy użyciu sez@mu i jedyną niedogodnością jest opóźnione
    pojawianie się szczegółów transakcji kartą kredytową. Dostępne środki
    pokazywane przez bankomat zawsze są zgodne z rzeczywistością, tak samo
    gdy sprawdzam przy użyciu terminali w banku.

    2. Posłuchaj rady ludzi i w końcu sobie załóż konto gdzie indziej :)
    Zaczynasz być równie monotonny jak ten maniak na pl.misc.telefonia.gsm
    który demonstracyjnie pokazuje swoją korespondencję z BOK Heyah...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 49. Data: 2004-05-31 08:16:22
    Od: "Sebastian Wypiór" <s...@g...pl>

    Bartol, nie zastanawiałeś się czasem nad założeniem własnego banku ?? (-;

  • 50. Data: 2004-05-31 09:42:12
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Jacek Osiecki napisał:

    > 2. Posłuchaj rady ludzi i w końcu sobie załóż konto gdzie indziej :)
    > Zaczynasz być równie monotonny jak ten maniak na pl.misc.telefonia.gsm
    > który demonstracyjnie pokazuje swoją korespondencję z BOK Heyah...

    Tego to nawet znam, ale lepszy byl ten, ktory pisal listy do prezesa
    PTC. ;-)

    Bartol