  • 11. Data: 2010-12-22 22:31:02
    Temat: Re: zaczynamy budowac nowy portfel na 2011
    Od: Markus <m...@g...com>

    Witam
    A co myślisz o Astarta i MCI?
    Z gatunku ryzykownych ORCO grup i Ronson.
    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2010-12-23 08:22:56
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Ja rekomenduję GOADVISER z New Connect.
    Spółka już teraz osiąga ciekawe zyski C/Z ok. 6 a w planach na 2011r m.in.
    otwarcie biura maklerskiego.
    GOA ma w planach przenosiny na parkiet główny, potencjał wzrostu b.duży.
    Ciekawie wygląda również przyszłość PHOTON chociaż decyzja o opodatkowaniu
    dotacji z UE mocno zdołowała kurs w ostatnich tygodniach.

  • 13. Data: 2010-12-23 08:42:31
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]

    > Ciekawie wygląda również przyszłość PHOTON chociaż decyzja o opodatkowaniu

    > dotacji z UE mocno zdołowała kurs w ostatnich tygodniach.

    Obie spolki są b. ciekawe. Ale jeszcze mamy pare dni...

    Ciekwe jest dzisiajsze przepakowywanie EEX miedzy "funduszami-jakkolwiek by je
    nazywac", po cenie 8,05 zlotego. Wejscie 28 grudnia zwolni linie informacyjna
    o dalszych postępach w Firmie nowych technologii opartych na polskim,
    oryginalnym pomysle. Też ciekawa będzie audycja nagrana wiele tygodni temu,
    która cały cas staje sie nieaktualna juz po 2 tygodniach...to niezwykly postęp
    w technologii oszczednosci energii i szacunku dla pracujacych tam ludzi i
    automatyzacji procesu produkcji , "ośmieszający" redaktora od tego odcinka
    serialu "My wam damy niespodzianke technologiczna" ;-0 zartuje.

    Obecnie mamy szlaban informacyjny przed nowymi notowaniami. 28 grudnia pozwoli
    na nowy etap rozwoju grupy kapitalowej patrzac na kompleks dzialań toczacych
    sie na ulicy Strażackiej. Wersje rozwoju spolki rozgrywaja sie teraz szybko.
    Mozliwosci sa ze trzy na opanowanie kluczowych pozycji na paru
    zainteresowanych kontynentach poskim wyrobem z Bielska. Tu juz pozycja EEX
    jest niepodwazalna i staje sie miara oceny innych podmiotów i oceny ich
    wyrobów.
    Jakośc to cecha potwierdzona certyfikatami i dopuszczeniami co kosztowalo duzo
    badan prac i czasu. teraz pora na SUKCES.
    Ale tez planowy dalszy skok biznesowy.

    mecenas

    PS. EEX to pierwsza firma, która tak przygotowała wejscie na rynek regulowany
    by tam aż 4. krotnie zwiekszyc zyski netto.
    A ile razy w 2010 roku byly podnoszone prognozy?

    mecenas

  • 14. Data: 2010-12-30 17:08:24
    Od: "Stanislaw" <s...@p...onet.pl>

    > Na PEWNO bedzie tam

    > 1. EkoExport

    > 2. IQPartners

    > 3. Grupa PSW,

    > kto nastepny....mam jeszcze miesiac czasu..

    > 4. Mysle iz wyjasni sie sprawa PHOTON i moze wystartujemy na 2011 z poziomu od

    > 2 do 3 zlotych, tylko z powodu naiwnosci inwestorów....

    Ni i co jutro ogłoszenie wyników??? Chyba ostatni dzwonek na podjęcie decyzji.
    Jestem pod wrażeniem portfeli za tamten rok i z dużym zaciekawieniem oczekuję
    tego na 2011.
    Swoją drogą to może ktoś zdecyduje się powalczyć z Kroovką i spróbuje pokazać
    swój portfel. To w końcu tylko wirtualna zabawa.

  • 15. Data: 2010-12-30 19:42:45
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik "Stanislaw" napisał w wiadomości grup

> [...]

    Swoją drogą to może ktoś zdecyduje się powalczyć z Kroovką i spróbuje pokazać
    swój portfel. To w końcu tylko wirtualna zabawa.

    Przypominam, że takowe "zawody" były prowadzone tutaj - był to słynny NOS
    autorstwa Jurka Olszewskiego :)
    Barbara

  • 16. Data: 2010-12-30 20:16:41
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Przypominam, że takowe "zawody" były prowadzone tutaj - był to słynny NOS
    > autorstwa Jurka Olszewskiego :)

    Ech brakuje Pana Olszewskiego, brakuje ....

    (oczywiście nie spamującego) ......

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 17. Data: 2010-12-30 21:27:00
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik "Endriu" napisał w wiadomości grup

    > Przypominam, że takowe "zawody" były prowadzone tutaj - był to słynny NOS
    > autorstwa Jurka Olszewskiego :)

    Ech brakuje Pana Olszewskiego, brakuje ....

    (oczywiście nie spamującego) ......
    ================

    Szanowny Hipokryto ;) )))
    Jeśli Ty w sposób bardziej lub mniej jawny dotykasz polityki - to to jest OK,
    ale jak Jerzy cytował opis określonych zdarzeń to to był SPAM ????

    pozdrówka Noworoczne :)
    Barbara

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 18. Data: 2010-12-30 21:38:34
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Szanowny Hipokryto ;) )))
    > Jeśli Ty w sposób bardziej lub mniej jawny dotykasz polityki - to to jest
    > OK, ale jak Jerzy cytował opis określonych zdarzeń to to był SPAM ????

    Co innego wrzucić czasami jakiś wątek polityczny, od któego robi się
    dyskusja na 50 albo 100 wypowiedzi, a co innego zaśmiecić forum 20-toma
    nieistotnymi wiadomościami dziennie, na które nawet nikt nie spojrzy ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/