  • 1. Data: 2004-11-04 15:33:40
    Temat: zagraniczne banki paypal - co gdzie i jak ??
    Od: Jacek Maria Jackowski <j...@w...edu.pl>

    Gdzieś na jakimś forum ktoś się chwalił jak to załozył konto w banku w
    goerlitz by móc płacić paypalem. Ja niestety mieszkam zdala od granicy
    wiec interesowałby mnie jakiś tani bank internetowy - niekoniecznie w
    niemczech, w kracjach obsługiwanych przez paypal. Ktos orientuje się w
    temacie ?

    JMJ

  • 2. Data: 2004-11-05 15:54:10
    Temat: Re: zagraniczne banki paypal - co gdzie i jak ??
    Od: "tom" <g...@e...pl>

> [...]
    > wiec interesowałby mnie jakiś tani bank internetowy - niekoniecznie w
    > niemczech, w kracjach obsługiwanych przez paypal. Ktos orientuje się w
    niestety musisz udac sie do niemiec via net nie zalatwisz

  • 3. Data: 2004-11-05 17:36:35
    Od: Jacek Maria Jackowski <j...@w...edu.pl>

    tom wrote:
    > niestety musisz udac sie do niemiec via net nie zalatwisz

    E to nie musi być w Deutschalandzie, w jakims świerzym łątku ktoś pyta
    o tego typu bank w europie i dostał odpowiedź : http://www.patagon.es/ -
    jeszcze nie sprawdzałem - nie znam espaniola ale poprosze znajomą by mi
    pomogłą przejrzeć tą stronę.

    JMJ

  • 4. Data: 2004-11-05 18:45:16
    Od: "Patek" <g...@h...com>

    Najwazniejsze by to konto w Hiszpani bylo zalozone na adres w Hiszpani.
    Posiadanie tam konta z polskim adresem nie pozwoli ci miec PayPala.

    Patek