  • 1. Data: 2010-12-20 13:52:25
    Temat: zagraniczne konto
    Od: Krzysztof Kowalczyk <r...@e...pl>

    Szanowni Państwo
    Myślałem, że konto w ING które posiada nasz spółka jest złe
    (wysokie opłaty, brak możliwości anulowania transakcji, wieszanie się
    serwisu online, opóźnienia w wyświetlaniu historii transakcji itp itd)
    ale po przeczytaniu większości wypowiedzi na tej grupie
    zrozumiałem, że w innych bankach jest tak samo a nawet gorzej...
    załamało mnie to...

    ale do rzeczy:
    czy spółka z o.o. może mieć firmowe konto w banku zagranicznym
    na terenie Unii?

    pozdrawiam
    Krzysztof Kowalczyk

  • 2. Data: 2010-12-20 14:38:11
    Temat: Re: zagraniczne konto
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Krzysztof Kowalczyk <r...@e...pl> napisał(a):

    > ale do rzeczy:
    > czy spółka z o.o. może mieć firmowe konto w banku zagranicznym
    > na terenie Unii?

    Oczywiście może mieć konto w banku zagranicznym, jednak zadeklarowane konto do
    zwrotu podatku (wymienione w zgłoszeniu NIP-2) musi być prowadzone przez polski
    bank.

  • 3. Data: 2010-12-20 14:41:44
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    On 2010-12-20 14:52, Krzysztof Kowalczyk wrote:
> [...]
    > załamało mnie to...
    >
    > ale do rzeczy:
    > czy spółka z o.o. może mieć firmowe konto w banku zagranicznym

    Za granicą jest zwykle jeszcze gorzej :D

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 4. Data: 2010-12-20 15:07:23
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    a...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:

    > Oczywiście może mieć konto w banku zagranicznym, jednak zadeklarowane konto do
    > zwrotu podatku (wymienione w zgłoszeniu NIP-2) musi być prowadzone przez polski
    > bank.

    A jak się ma do tego Polbank?

    --
    MiCHA

  • 5. Data: 2010-12-20 18:00:08
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> napisał(a):

    > o do
    > lski
    >
    > A jak się ma do tego Polbank?

    Trochę nieprecyzyjnie się wyraziłem. Nie chodziło mi o pochodzenie w sensie
    literalnym a o podleganie polskim przepisom banku lub oddziału, w którym
    prowadzony jest rachunek. Polbank jest polskim oddziałem greckiego Eurobanku.

  • 6. Data: 2010-12-20 18:13:48
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    <a...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

> [...]
    > literalnym a o podleganie polskim przepisom banku lub oddziału, w którym
    > prowadzony jest rachunek. Polbank jest polskim oddziałem greckiego

    Raczej chodzi o polska numeracje kont i udzial w elixirze, bo podatku nie
    beda wysylac przelewami zagranicznymi ze wzgledu na koszty.