  • 11. Data: 2017-08-01 09:57:09
    Temat: Re: zajęcie komornicze na rachunku a wypłacanie kwoty wolnej debetówką
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2017-07-31 o 23:55, z pisze:

    > Jak często to się zdarza? :-)

    Np. u tych co odważyli się zainwestować w wiatraki może wkrótce się
    okazać, że zdarza się na 100% :)
    P.G.

  • 12. Data: 2017-08-02 22:15:33
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 31 Jul 2017 23:55:29 +0200, z <...@...pl> wrote:
    > Jak często to się zdarza? :-)

    Miałem okres że przez dwa lata prawie co miesiąc..

    --
    Marek

  • 13. Data: 2017-08-02 23:35:37
    Od: "n...@p...pl" <n...@p...pl>

    wracając dop tematu, najbardziej interesuje mnie
    1) czy debetówką inteligo wypłacę kwotę wolną
    2) jaką debetówką innego banku wypłacę kwotę wolną

  • 14. Data: 2017-08-03 18:40:54
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 2 Aug 2017 14:35:37 -0700 (PDT), "n...@p...pl"
    <n...@p...pl> wrote:
    > wracając dop tematu, najbardziej interesuje mnie
    > 1) czy debetówką inteligo wypłacę kwotę wolną
    > 2) jaką debetówką innego banku wypłacę kwotę
    > wolną

    Wypalcisz taką kwotę, jaka będzie dostępna na rachunku. A to co
    będzie dostępne zależy od tego jak bank reaguje na zajęcia i jak
    będziesz mocno walczył o uwolnienie kwoty wolnej z blokady.

    --
    Marek