  • 1. Data: 2008-11-10 12:57:30
    Temat: zakladac w Dominecie?
    Od: "m[...]" <p...@g...pl>

    kusza tymi 9%.
    Czy ich pozycja jest mocna?

    PanTalon

  • 2. Data: 2008-11-10 13:27:31
    Temat: Re: zakladac w Dominecie?
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    m[...] pisze:
    > kusza tymi 9%.
    > Czy ich pozycja jest mocna?
    >
    > PanTalon

    Ja zalozylem, pisalem o tym jakis tydzien temu.

    Osobiscie srednio jestem przekonany, ale oferta na pewno lepsza niz
    Polbank (bo tam nigdy nie wiadomo czy beda mieli gotowke w kasie, a do
    tego przelewy tez chodza jak chca) czy Nordea (bo 10% fajne - ale tylko
    10k, do tego glupie konto - wole BZWBK i MBANK, nie potrzebuje
    trzzeciego konta "do uzywania").

    Niby banki ida na sprzedaz (tzn Fortis i Dominet - prawdopodobnie
    dojdzie do polaczenia tych bankow z Cetelem i Sygma) - ale to i tak za
    kilka miesiecy - wiec zdarze zamknac konto i lokaty.

    3 miesiace na 9% to uczciwa oferta, bank sredni, ale raczej bezpieczny
    (patrzac na wyniki 3-go kwartalu).

  • 3. Data: 2008-11-13 16:27:26
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    A co potrafisz wyczytać z wyników?