  • 1. Data: 2004-06-13 15:25:17
    Temat: zakładanie konta Inteligo
    Od: grizz <g...@w...poczta.onet.pl>

    heh jest niedziela jakąś godzinę temu wypełniłem formularz na stronie i
    juz po ok 45min telefon :-)
    teraz tylko czekać na kuriera ;-)

    hmm jedno pytanie po co podawać datę urodzenia jak mają mój PESEL :-)

    --
    ==||===grizz===-
    Voiceless it cries,

  • 2. Data: 2004-06-13 16:26:06
    Temat: Re: zakładanie konta Inteligo
    Od: "Michał" <m...@g...pl>

    > hmm jedno pytanie po co podawać datę urodzenia jak mają mój PESEL :-)

    może nie wiedzą że w PESELu ukryta jest data urodzenia ;-P

    pzdr,
    michal

  • 3. Data: 2004-06-13 17:43:27
    Od: roman <j...@t...pl>

    Użytkownik grizz napisał:

    > hmm jedno pytanie po co podawać datę urodzenia jak mają mój PESEL :-)

    Przecież to standard, na podstawie tych dwóch danych system wykrywa błąd.

    --
    jaromanek