  • 1. Data: 2006-05-01 16:33:43
    Temat: zakup przez net karta kredytowa ale nie swoja
    Od: "Adrian" <a...@g...pl>

    Witam

    Chce zakupic bilet na prom anglia -francja poprzez internet.

    jestem studentem nie posiadam dochodów więc z tego co się wstępnie
    zorientowałem nie mogę wyrobić sobie karty kredytowej i w rezultacie nie mam
    czym zapłacic za bilet

    Ale pomyslalem ze zapłacę kartą rodziców i wszystko bedzie oki

    Kiedys znajomy mi mowil ze miał problem aby wejsc do autobusy gdyz miał
    bilet ale nie mial kary za pomoca ktorej zakupiono bilet poprzez internet

    I teraz moje pytania:
    Czy musze miec karte przy sobie ???
    czy ta karta musi być na mnie ??
    a może warto mieć tą kartę przy sobie mimo że bedzie kartą np. na ojca ???

    pozdr

    Adrian

  • 2. Data: 2006-05-01 16:45:43
    Temat: Re: zakup przez net karta kredytowa ale nie swoja
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Adrian <a...@g...pl> wrote:
    > I teraz moje pytania:
    > Czy musze miec karte przy sobie ???
    > czy ta karta musi być na mnie ??
    > a może warto mieć tą kartę przy sobie mimo że bedzie kartą np. na
    > ojca ???

    Ja co chwile zanjomym kupuje bilety lotnicze i nie maja problemow potem ;)
    A rozwiazaniem najprostszym twoich kloptow moze byc konto w Inteligo lub np.
    eKarta w ING BSK

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!

  • 3. Data: 2006-05-01 16:57:25
    Od: "Adrian" <a...@g...pl>

    dziekuje za informacje

    jutro przejde sie po bankach i wypytam co i jak :)

    pozdr

    Adrian

  • 4. Data: 2006-05-01 21:58:40
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Adrian" <a...@g...pl> writes:

    > Kiedys znajomy mi mowil ze miał problem aby wejsc do autobusy gdyz miał
    > bilet ale nie mial kary za pomoca ktorej zakupiono bilet poprzez internet

    Czasem wymagane jest by jeden z biletow byl wystawiony dla posiadacza
    karty, a nawet by ten byl obecny wraz z karta o tym samym numerze
    w czasie odprawy, ale to powinno byc wyraznie zaznaczone w czasie
    zakupu.

    Generalnie chodzi o to, by ktos nie wykorzystal biletu i nastepnie by
    nie reklamowal (zdalnej) transakcji.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 5. Data: 2006-05-02 14:43:20
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Halasa"
    > Generalnie chodzi o to, by ktos nie wykorzystal biletu i nastepnie
    > by
    > nie reklamowal (zdalnej) transakcji.

    trzeba wejsc na strone z platnoscia, bo nieraz jest tak, ze
    wlasciciela karty podaje sie w polu "sponsor" a bilet moze byc na
    kogos innego
    *** blad ***