  • 21. Data: 2010-05-10 08:03:56
    Temat: Re: kaczynski i jego kancelaria ma krew na rekach ale wawel kaczynski dostal dostal...
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Lech Dubrowski <3...@3...com.pl> napisał(a):

    Prawdopodobnie chcieli w ten sposob zdobyc ponad 50% glosow i rzadzic
    samodzielnie, ale sie nie udalo. Teraz moze byc ciekawiej bo przed
    katastrofa glosno bylo o koalicji PiS-SLD w mediach publicznych.

    Na szczęście PIS już rządzić w Polsce nie będzie !!!
    Partia ta może liczyć na poparcie max.25-30% wyborców i praktycznie nie ma
    żadnej zdolności utworzenia jakiejkolwiek sensownej koalicji.
    Nawet spodziewany desant z kanapowej partii Polska Plus nic tu nie zmieni.
    Taka szansa była tylko w 2005r. i jedyną możliwą koalicją był PO-PIS.
    Ale chore ambicje braci Kaczyńskich a zwłaszcza Jarosława, rozpętanie kampanii
    oszczerstw i wściekłe ataki na D.Tuska i PO przekreśliły taką szansę.

    To co PIS proponuje Polakom to w praktyce narodowy socjalizm nacechowany
    nieufnością a nawet wrogością wobec UE, podlany sosem pseudokatolicyzmu
    (sojusz z o.Rydzykiem).
    To nie są rządy, które mogą być atrakcyjne dla przyszłości Polski i Polaków w
    XXI wieku.
    Dlatego upór Jarosława K. w dążeniu po trupach (dosłownie !!!) do władzy jest
    skazany na ponowną klęskę tej formacji politycznej.

  • 22. Data: 2010-05-10 08:57:23
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    XXL pisze:
> [...]
    > Dlatego upór Jarosława K. w dążeniu po trupach (dosłownie !!!) do władzy jest
    > skazany na ponowną klęskę tej formacji politycznej.

    po trupach do celu, kazdy chce lezec na wawelu...

    Pozdrawiam
    SlawcioD

    ps. ja juz nie chce - wawel sie zdewaluowal...

  • 23. Data: 2010-05-10 12:31:44
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "marfi"

    > Biorąc pod uwagę że PiS taką koalicję wyklucza, należy to uznać za wysoce
    > prawdopodobne :)

    Nic nie wyklucza, przeciez jest koalicja.
    I pisowi Oleksy nie przeszkadza, to normalne dla tej
    socjalistyczno-totalitarnej partii.
    Czołowy prawdomówny to Pospieszalski, dla którego szczepionka przeciwko
    brodawczakowi szyjki macicy to zachęta dziewczynek do rozwiązłości
    seksualnej.
    Niedługo to samo bedzie mówił o kondomach (jesli juz nie mówił).

    Czerwono-czrna koalicja oszołomów istnieje i ma sie dobrze.

  • 24. Data: 2010-05-14 09:48:05
    Temat: Re: załoga żyje (2:00)
    Od: fatso <f...@n...com>

    r...@k...pl wrote:

    > Przecież wszyscy wiedzą, że Tusk własnoręcznie zamordował pilotów. Jesteś
    > jedyną osobą, która o tym nie wie. Wstyd.

    Jesli oficerowie BOR bronili ciala prezydenta to mogli go tez dobic strzalem
    z pistoletu i okazac ten akt milosierdzia innym oficerom dogorywajacym
    na miejscu w strasznych meczarniach. Bylby to akt honorowy i zgodny
    z kodeksem rycerskim. Sam bym tak postapil w danej sytuacji i na wojnie,
    bylbym tez oczekiwal podobnego zachowania wobec siebie. Mam na mysli
    oczywiscie nie normalnych rannych ale jakies drgajace w przedsmiertnych
    mekach
    niedopalone kadlubki ludzkie, takie jakie ogladalem na filmiku uTube.

    fatso

  • 25. Data: 2010-05-14 10:13:12
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "fatso" <f...@n...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > mekach
    > niedopalone kadlubki ludzkie, takie jakie ogladalem na filmiku uTube.

    Myślałem o tym, to by tłumaczyło dlaczego GRU i KGB nonszalancko działało
    bez tłumików, jednak nie wierzę żeby którykolwiek z nich zaryzykował taki
    numer, że kulka z jego pistoletu zostanie znaleziona w któryms z ciał.
    A już szczególnie w ciele Kaczyńskiego.

  • 26. Data: 2010-05-14 10:45:24
    Od: fatso <f...@n...com>

    skippy wrote:

> [...]
    > działało bez tłumików, jednak nie wierzę żeby którykolwiek z nich
    > zaryzykował taki numer, że kulka z jego pistoletu zostanie znaleziona
    Jesli tak bylo to oficerowie zlozyli raport i Jaroslaw Kaczynski o tym
    wiedzial(i aprobowal).
    Moze dlatego nie pozwolil zabrac ciala Brata do Moskwy, sam go osobiscie
    zidentyfikowal,
    cialo wywieziono nastepnego ranka juz w przyzwoitej a nie tej ohydnej
    czerwonej trumnie.
    No coz, ja nie dozyje ale za lat 50-iat pewnie bedziemy mieli autopsje
    Zwok a la Sikorski
    w poszukiwaniu kuli w glowie Pana Prezydenta.

    fatso