  • 1. Data: 2010-03-07 16:46:41
    Temat: żałośni analitycy
    Od: "tomek" <a...@p...onet.pl>

    Pamętam niedawną wypowiedź p. Marka Pokrywki z BOSia, który wieścił (jak
    zwykle) pogłębienie spadków po ostatnim zejściu wig20 pod poziom 2200. No i
    co, jak zwykle poszło w przeciwnym kierunku. Podobnie było w zeszłym roku
    gdy indeks spadł <1900, a następnie z impetem przebił się przez 2000
    Zastanawiam się jak osoby z tak kiepską intuicją i wyczuciem rynku mogą
    zajmować tak odpowiedzialne stanowiska.

  • 2. Data: 2010-03-07 16:55:08
    Temat: Re: żałośni analitycy
    Od: Robert <w...@w...pl>

    W dniu 2010-03-07 17:46, tomek pisze:
> [...]
    > przez 2000 Zastanawiam się jak osoby z tak kiepską intuicją i wyczuciem
    > rynku mogą zajmować tak odpowiedzialne stanowiska.

    Znajdź mi jednego anala, który trafia.

    RM.

  • 3. Data: 2010-03-07 17:34:59
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    tomek <a...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > gdy indeks spadł <1900, a następnie z impetem przebił się przez 2000
    > Zastanawiam się jak osoby z tak kiepską intuicją i wyczuciem rynku mogą

    Analitycy są od komentowanie przeszłości i teraźniejszości, od
    przepowiadania przyszłości są wróżki lub prorocy. Zasugerowałeś się i jesteś
    zawiedziony?.
    Nie przesadzaj z tą odpowiedzialnością stanowiska. Wydaje mi się, że jest
    żadna.

    pozdrawiam

    kc

  • 4. Data: 2010-03-07 19:02:03
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    tomek wrote:

> [...]
    > roku gdy indeks spadł <1900, a następnie z impetem przebił się przez 2000
    > Zastanawiam się jak osoby z tak kiepską intuicją i wyczuciem rynku mogą

    Co robi Pokrywka, co jest zależne od przepowiedni co będzie na giełdzie?
    Wiesz jakie ma obowiązki Pokrywki? Wiesz za co mu płacą? Znasz jego kontrakt
    z Bossa? Stawiam dużo, że wymyśliłeś sobie obowiązki Pokrywki i tym samym
    dyskutujesz sam ze sobą.

  • 5. Data: 2010-03-07 19:22:53
    Od: mwojc <m...@j...pl>

    Żałośnie to wygląda Twoja wypowiedź. Czyżbyś chciał zwalić winę na
    Pokrywkę za swoją błędną decyzję?

    Pzdr,
    --
    Marek

  • 6. Data: 2010-03-08 06:30:08
    Od: "tomek" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > zawiedziony?.
    > Nie przesadzaj z tą odpowiedzialnością stanowiska. Wydaje mi się, że jest

    trochę dziwi mnie nasza obojętność w tej kwestii, wszak chodzi o naszą kasę za
    prowizje

  • 7. Data: 2010-03-08 06:33:51
    Od: "tomek" <a...@p...onet.pl>

    > Ĺťałośnie to wygląda Twoja wypowiedĹş. CzyĹźbyś chciał zwalić winę na
    > Pokrywkę za swoją błędną decyzję?
    >
    > Pzdr,
    > --
    > Marek

    nie kieruję się opiniami anali, irytuje mnie za to łatwość z jaką je prezentują

  • 8. Data: 2010-03-08 09:51:15
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Prawda jest taka, że żaden analityk nie jest jasnowidzem. Swoje prognozy
    opierają na analogiach z przeszłości (celuje w tym zwłaszcza W.Białek) oraz
    aktualnej sytuacji makroekonomicznej oraz tzw. wyprzedzających wskaźnikach
    koniunktury.

    Mocno nietrafione okazały się np. ostatnie prognozy S.Dębowskiego oparte o
    fale Elliotta.
    Dość interesujące i trafne są analizy opracowywane przez młodego analityka
    Tomasza Hońdo z Parkietu.
    Bazuje on głównie na wyprzedzających wskaźnikach koniunktury i pisze
    konsekwentnie, że najbardziej wiarygodnym indeksem w prognozach na przyszłość
    nie jest WIG20 tylko SWIG80, który właśnie przebił szczyty z ostatniego roku i
    zapowiada długoterminowy trend wzrostowy.

  • 9. Data: 2010-03-08 11:04:42
    Od: mwojc <m...@j...pl>

    XXL - teraz obstawiasz wzrosty?

    Pzdr,
    --
    Marek

  • 10. Data: 2010-03-08 11:05:34
    Od: Ingarden <e...@o...pl>

    > Mocno nietrafione okazały się np. ostatnie prognozy S.Dębowskiego

    To już nie "profesjonalnego analityka S.Dębowskiego"?

    --
    le