  • 1. Data: 2010-09-08 12:33:43
    Temat: założenie lokaty w OF - ile trwa?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    czy ktoś te lokaty fizycznie "klika" (zakłada) w banku? rano złożyłem
    dyspozycję założenia lokaty ze środków znajdujących się na ror...i nadal
    jej nie widać

    w innych bankach (mBank, BZWBK itd...) taka lokata pojawia się max po
    kilku minutach

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2010-09-08 13:05:25
    Temat: Re: założenie lokaty w OF - ile trwa?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "RobertS" <b...@x...pl> wrote in message
> [...]
    > jej nie widać
    >
    > w innych bankach (mBank, BZWBK itd...) taka lokata pojawia się max po

    Generalnie w OF tez nie trwa to tak dlugo, jak sie wylogujesz i potem po
    zalogowaniu klikniesz w lokaty powinno sie odswiezyc. Zmienia ci sie saldo
    konta osobistego po zalozeniu, jest historia czy tylko srodki sa zablokowane
    pod te lokaty na rorze?

  • 3. Data: 2010-09-08 13:42:29
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > zalogowaniu klikniesz w lokaty powinno sie odswiezyc. Zmienia ci sie
    > saldo konta osobistego po zalozeniu, jest historia czy tylko srodki sa

    już jest, ale trwało to kilka godzin, na saldo nie zwróciłem uwagi, ale
    lokata miała status "oczekiwanie na środki" lub coś w tym stylu\

    dokładnie tak samo jak kiedyś przelewałem kasę z innego banku...nawet
    było info, że czekają na pieniądze do dnia jakiegoś tam

    generalnie jak ktoś chce założyć lokatę np. o 23.00 to data rozpoczęcia
    będzie już w dniu następnym - ma to znaczenie w sytuacji kiedy chcemy
    się załapać na jakąś promocję...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2010-09-11 07:42:53
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    wczoraj ok. 22.00 założyłem 9 lokat, patrze teraz i 3 się założyły i 6
    czeka...na tych 6, czy ktoś to rozumie?

    lokata zakładana jedna za drugą...w kilka minut

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2010-09-11 12:59:34
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 11.09.2010 09:42, RobertS wrote:
    > wczoraj ok. 22.00 założyłem 9 lokat, patrze teraz i 3 się założyły i 6
    > czeka...na tych 6, czy ktoś to rozumie?
    >
    > lokata zakładana jedna za drugą...w kilka minut

    System działa podobnie do GB24 lub Eurobank Online. Operacje wykonane po
    22 są księgowane w następnym dniu.