  • 41. Data: 2010-08-09 19:40:34
    Temat: Re: zamiast podwyzki vatu...
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    Endriu <n...@i...pl> napisał(a):

    > Wtłumacz mi kolego jak kurwa traktować z "życzliwością" sto par pedałów
    > całujących się w centrum miasta. Ja nie umiem przejść obok tego spokojnie,
    > powiadam WONT SKURWYSYNY. Na bezludną wyspę, a nie psuć dzieci które
    > przypadkowo mogą porzechodzić obok i na to patrzeć.

    Endriu, to bardzo proste.
    Nie powinno się wydawać pozwoleń na takie parady, bo homoseksualizm
    jest obrzydliwy dla bardzo dużej części populacji. Publiczne manifestowanie
    homoseksualizmu jest naruszeniem dobrych obyczajów i tym samym wolności
    wielu ludzi, którzy nie chcą być zmuszani do oglądania świństw na ulicach.
    Jeśli natomiast dwóch dorosłych facetów w domowym zaciszu wpycha sobie
    kutasy do dupy, to nam nic do tego.

    pozdr.
    sys29

  • 42. Data: 2010-08-09 20:12:16
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    totus wrote:

    > Katecheta stracił autorytet u syna gdy wypowiedział twierdzenie,
    > którego nijak nie umiał uzasadnić. Jedynym argumentem była wiara.

    a na bazie jakiej logiki agnostyk ocenil teze teisty? przeciez oboje maja
    inne aksjomaty i wzajemne ocenianie autorytetow jest conajmniej nielogiczne.

    > Ja jestem zdecydowanym hetero i na samą myśl o kontaktach homo mnie
    > wzbiera i wykręca.

    z tymi mezczyznami hetero to jest pokrecona sprawa. niby ich wzbiera
    na mysl o kontaktach homo (w domysle mezczyzn), a z drugiej strony
    na mysl o kontaktach homo (kobiet) miewaja zgola odmienne odczucia :)

    ja natomiast jestem, za absolutnym brakiem wylewania swojej seksualnosci
    w miejscach publicznych. rownie nie wsmak mi hetero para dosiadajaca sie
    nawzajem w parku, jak i inne kombinacje.

  • 43. Data: 2010-08-09 20:18:04
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Paweł" <r...@1...0.0.1> napisał w wiadomości

    > doprecyzujcie sie, bo kosciol to wpolnota wiernych i jako taka
    > jest opodatkowana w ten czy inny sposob. moze masz na mysli raczej
    > opodatkowanie ksiezy? ale oni sa juz opodatkowani, tylko niestety
    > dla budzetu rozliczaja sie ryczaltem na mocy pewnej ustawy.
    > z drugiej strony tzw. taca, to oczywista szara strefa i tworzenie
    > w panstwie rownych i rowniejszych.

    Uważasz, że powinni przy tacach zainstalować kasy fiskalne?
    Tak coś myślę, że to by znacznie zwiększyło uzbierane kwoty, bo nie dało by
    się wtedy wrzucić 50 groszy dla zmyłki. :-)))

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 44. Data: 2010-08-09 20:38:12
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Jan Werbiński wrote:

> [...]
    > Tak coś myślę, że to by znacznie zwiększyło uzbierane kwoty, bo nie dało
    > by się wtedy wrzucić 50 groszy dla zmyłki. :-)))

    nie wydaje mi sie, zeby kasa na tacy byla realna z fizycznego punktu
    widzenia, bo po kilku tygodniach ksiadz by termodrukarke zajechal,
    a i sama procedura tacowania by wydluzyla msze do 2-3 godzin :>
    ale np. mozna by zwiazki wyznaniowe opodatkowac od drugiej strony
    - jak ktos zaplacil za ogrzewanie swiatyni, nowy miedziany dach,
    czy marmurowa podloge, to niech udokumentuje skad mial na to srodki
    i czy zaplacil ewentualny podatek od darowizny.

  • 45. Data: 2010-08-09 21:08:37
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Paweł wrote:

    > a na bazie jakiej logiki agnostyk ocenil teze teisty? przeciez oboje maja
    > inne aksjomaty i wzajemne ocenianie autorytetow jest conajmniej
    > nielogiczne.

    Mówisz o rozmowie chłopca w szkole podstawowej i dorosłej osoby uczącej
    katechezy, w tym przypadku kobiety. Szczegółów nie znam bo za bardzo w to
    nie wnikałem. Wiem, że stwierdziła coś co wzbudziło dociekliwość syna, a
    potem nie umiała tego obronić, jego zdaniem. Nie za bardzo się orientuję czy
    o kilkunastoletnim dziecku można mówić agnostyk. I naprawdę nie umiem Ci
    powiedzieć na bazie jakiej logiki stwierdził, że katechetka jest głupia i
    przestał chodzić na religię.

  • 46. Data: 2010-08-09 21:38:06
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Paweł pisze:

> [...]
    > czy marmurowa podloge, to niech udokumentuje skad mial na to srodki
    > i czy zaplacil ewentualny podatek od darowizny.

    dumalem nad tym jak ich opodatkowac i na taki pomysl nie wpadlem ;)

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 47. Data: 2010-08-10 00:25:43
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    | No to jaka jest większość? Jaką tradycję stworzyła? Stawiają krzyże w
    | miejscach wypadków i państwo nie reagowało to teraz są zadziwieni, że chce
    | reagować. Co myślą o neutralności światopoglądowej państwa Polskiego. Skąd
    | Twoje zdziwienie? Neutralność światopoglądowa wpisana do konstytucji to
    | marzenia. Ogromne wpływy polityczne hierarchów kościoła katolickiego na
    | prawodawstwo polskie to nic innego jak państwo wyznaniowe. Można robić miny
    | ale miny rzeczywistości nie zmienią.

    A czy ktoś wie, kiedy powstała ustawa dot. zwrotu gruntów i budynków kościelnych
    tudzież rekompensaty za dobra utracone?
    Ja wiem, i dlatego nieco podstępnie pytam :)
    Barbara

  • 48. Data: 2010-08-10 06:26:56
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > wielu ludzi, którzy nie chcą być zmuszani do oglądania świństw na ulicach.
    > Jeśli natomiast dwóch dorosłych facetów w domowym zaciszu wpycha sobie

    Nic dodać nic ująć kolego Sys 29.
    Dzięki za twoje słowa otuchy - są jednak ludzie którzy po prostu myślą
    normalnie :).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 49. Data: 2010-08-10 08:22:46
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Myślę, że jest nas znacznie więcej. Po prostu dajemy się zakrzyczeć.
    > Jedyny
    > Palikot daje odpór, a jest skuteczny, bo używa tych samych środków.

    W czym jest skuteczny ten twój Palikot pytam się ?. W wymachiwaniu
    plastikowym kutasem ?. W podnoszeniu podatków ?.
    I możesz mi wrescie powiedzieć kto rządzi w tej waszej Platformie, i kto
    zakazał Donkowi kandydować na przezia ?.

    WSI przeprowadzają manewry

    "[...] Przypomnijmy sytuację, gdy premier Donald Tusk ni stąd, ni zowąd
    zrezygnował z kandydowania na prezydenta, chociaż każde dziecko wiedziało,
    że objęcie tego urzędu jest jego najgorętszym marzeniem. Wprawdzie swoją
    rezygnację okrasił opowieściami o żyrandolach, ale wiadomo, że tak się tylko
    mówi, kiedy trzeba coś na odczepnego powiedzieć, podczas gdy naprawdę -
    kwaśne winogrona. "Głos Cadyka" twierdził, że do rezygnacji namówiła
    premiera Tuska Nasza Złota Pani Aniela. Wszystko to być może, zwłaszcza, że
    zaraz zadbała o osłodzenie mu tej goryczy nagrodą Karola Wielkiego - ale
    równie dobrym, a może nawet jeszcze lepszym wyjaśnieniem jest, że Donald
    Tusk dostał szlaban na prezydenta od razwiedki za karę. Chodzi oczywiście o
    próbę poluzowania sobie obróżki poprzez aresztowanie wiosną 2008 roku Petera
    Vogla, który tak naprawdę nazywa się Piotr Filipczyński i w swoim czasie
    został odcięty od stryczka przez prezydenta Kwaśniewskiego w przekonaniu, że
    za to dobrodziejstwo, jako "kasjer lewicy" będzie uczciwie pilnował
    pieniężnych interesów razwiedki. Jak pamiętamy, afera hazardowa, która
    premieru Tusku przysporzyła tyle zgryzoty, wybuchła w związku z "dotarciem"
    jednej z gazet do tajnych zeznań p. Vogla, jakoby jakiś Turek ukradł
    generału Gromosławu Czempińskiemu 2 miliony dolarów ze szwajcarskiego konta,
    a generał nawet nie zauważył tak znikomego ubytku. To na pewno nieprawda, bo
    skąd by generał Czempiński mógł uciułać sobie z pensyjki szefa UOP-u te
    miliony dolarów i po co, a przede wszystkim - przed kim miałby chować ten
    szmal w Szwajcarii, kiedy państwo, które przez wiele lat tak skutecznie
    ochraniał, wydaje się znacznie bezpieczniejsze niż jakaś tam Szwajcaria,
    która nawet nie należy do Unii Europejskiej? Tak czy owak jednak za takie
    dokazywanie kara musi być, więc niezależnie od przeforsowanej w
    stachanowskim tempie ustawy hazardowej, oddającej tę branżę razwiedce w
    arendę, niezależnie od obsadzenia uprzednio negatywnie zweryfikowanymi
    funkcjonariuszami WSI Służby Wywiadu Wojskowego i Służby Kontrwywiadu
    Wojskowego, przez co oficjalna nieobecność WSI stała się jeszcze wyższą
    formą obecności, niezależnie od oddania IPN pod kuratelę konfidentów
    przejętych od SB przez WSI oraz zwerbowanych już "za demokracji" i tak
    dalej - jeszcze i szlaban na kandydowanie w wyborach prezydenckich. Nie
    tylko zresztą szlaban - ale konieczność popierania ze łzami w oczach i z
    zaciśniętymi zębami kandydatury Bronisława Komorowskiego! W takiej sytuacji
    jest chyba oczywiste, że formalne przywództwo Platformy Obywatelskiej nie
    musi pokrywać się z przywództwem faktycznym.
    Czyżby zatem prawdziwym przywódcą Platformy Obywatelskiej był poseł Janusz
    Palikot, skrywający swój majestat pod maską biłgorajskiego filozofa? [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 50. Data: 2010-08-10 10:04:01
    Od: ichi <a...@d...gh>

    Endriu wrote:

> [...]
    > I możesz mi wrescie powiedzieć kto rządzi w tej waszej Platformie, i kto
    > zakazał Donkowi kandydować na przezia ?.

    Jest skuteczny, bo pokazuje, że można mówić głośno co się myśli, nawet jeśli
    jest się wysoko w politycznej hierarchii. Jest to niezwykle cenne i oby
    reszta platformy też poszła po rozum do głowy i przestała chować głowy w
    piasek. Naszym politykom potrzeba ODWAGI, również (a może zwłaszcza) w
    gospodarczych kwestiach: vide tytuł wątku.

> [...]
    > Platformy Obywatelskiej był poseł Janusz Palikot, skrywający swój majestat
    > pod maską biłgorajskiego filozofa? [...]".

    Myślę, że Tusk jest bardzo silnie związany ze swoją partią i jej sukces jest
    jego sukcesem. Poza tym to on ma przecież realną władzę, jako premier...
    Mieszanie w to UOP, WSI, IPN raczej nie ma sensu.

    --
    ichi