  • 61. Data: 2010-08-10 19:49:23
    Temat: Re: zamiast podwyzki vatu...
    Od: ichi <a...@d...gh>

    Endriu wrote:

    > To poczytaj sobie zwierzenia Palikota odnośnie jego pierwszego miliona.
    > Jedna wielka TVN-owsko postPeZetPeeRowska klika, gdzie reka rękę myje

    W naszym kraju jakoś tak to jest, że kto zrobił kasę, to musi być złodziej,
    a pewnie i komuch. Wejchert i Palikot egzystowali w specyficznych warunkach,
    to i ich droga do pieniędzy była specyficzna (czytaj układowa). Ale co z
    tych układów pozostało? Palikot już palet nie robi, nawet Polmosu już nie
    ma, Wejchert nie żyje...

    Palikot przyznaje się do tego jak i co robił. I chwała mu za to, nie
    zamierzam go za to potępiać. Byłoby miło, gdyby każdy potrafił się do swoich
    grzeszków z czasów komuny przyznać. Ciekaw jestem na przykład, czy nadal
    śmieszy Was powiedzonko: "Czy się stoi, czy się leży..."

    --
    ichi

  • 62. Data: 2010-08-10 20:34:51
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > grzeszków z czasów komuny przyznać. Ciekaw jestem na przykład, czy nadal
    > śmieszy Was powiedzonko: "Czy się stoi, czy się leży..."

    Wiesz co kolego, kiedys dano temu na swojej drodze spotkałem pewnego kolegę,
    który zarzekał że Cimoszewicz to żaden nazwijmy to "komuch", i że w swoim
    czasie prowadził normalną działalność gospodarczą. (Wtedy jeszcze nie było
    internetu - epoka permamentnej propagandy sączonej z razwiedkowych Polsatów,
    TWN-ów i Jedynki. )

    Pamiętam w tym wywiadzie było napisane, że sukces to on zawdzięczał swojej
    ciężkiej pracy oraz temu, że jako jedyny we wsi miał telefon.
    Jakoś mi się w to nie chciało wierzyć. Intuicja podpowiadała mi coś innego

    Zapamiętałem nazwę gazety z której pochodził ów wywiad.....

    GAZETA WYBORCZA.

    Z 10 lat później (dzięki internetowi) dowiedziałem się ze szczególami (ach
    ta moja intuicja) kim byli tatusiowie Cimoszeiwczów, Kuroniów,
    Kwaśniewskich,
    Dowiedziałem się również o Gazecie Wyborczej, jak i o tym kto zalicza się do
    czołowych "sponsorów" grupy TVN ....

    Żydowska spółka ITI
    http://www.aferyprawa.com/index2.php?p=teksty/show&d
    zial=artykuly&id=1473

    "[...] Spółka International Trading and Investments (ITI) została założona w
    1984 r. przez Mariusza Waltera i Jana Wejcherta. W 1992 r. dołączył do nich
    szwajcarski bankowiec Bruno Valsangiacomo - ITI współpracowała z nim już od
    połowy lat 80. przy sprowadzaniu sprzętu elektronicznego do Polski. W 1990
    r. działającą w Polsce spółkę ITI przejęła powstała w 1988 r. w Luksemburgu
    firma International Trading and Investments Holding SA Luksemburg. ITI łączy
    całą grupę firm zarejestrowanych w różnych krajach (m.in. Luksemburgu,
    Polsce, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii, Holandii, Antylach Holenderskich
    leżących na Morzu Karaibskim).
    Należy też wspomnieć o dwóch istotnych oprócz ITI inwestorach telewizji TVN.
    Od początku funkcjonowania TVN do 1999 r. 33 proc. udziałów posiadał
    amerykański koncern Central European Media Enterprises (CME) należący do
    Ronalda Laudera. Ronald Lauder oprócz pełnienia funkcji skarbnika Światowego
    Kongresu Żydów...[...]".

    Dowiedziałem się również (z internetu), że synuś naszego "płemieła" (który
    teraz wbrew swoim obietnicom wyborczym - podnosi podatki - czego się
    wczesniej spodziewałem - ach znowu ta moja intuicja ) też pracuje w
    wcześniej wymienionej GW

    Donald Tusk
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Donald_Tusk#.C5.BBycie_
    prywatne

    "[...] Donald Tusk jest żonaty z Małgorzatą, ma dwójkę dzieci: Michała (ur.
    1982), dziennikarza "Gazety Wyborczej"[...]".

    Wszytskie te nazwiska schodzą się w jednym miejscu. A nazwa tego miejsca to
    Wojskowe Służby Informacyjne kolego. Dlatego tak bardzo zależy mi na
    pozostałych nazwiskach "grybych ryb" z listy Macierewicza które zataił
    nieżyjący już Lech Kaczyński, a które zna sam - jeszcze żyjący - Macierewicz

    Raport, CEP-y i dr Mengele
    http://korwin-mikke.blog.onet.pl/1,DA2007-02-16,inde
    x.html

    "[...] No, więc ze 115 nazwisk zostało 64. Oczywiście: ci najważniejsi już
    obiecali wierna służbę Nowemu Panu. To nie wróży dobrze na dalszą metę.
    [...]"

    ....bo nie wiadomo czy nie znajdziemy tam czasami twojego idola - posła
    Palikota......

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/