-
11. Data: 2005-10-28 05:50:56
Temat: Re: zamienilem Lukasa na BPH
Od: "piotr.ek" <w...@g...pl>
D <a...@s...opazsqsyhd.gdgdry.pl> napisał(a):
>
> poczekaj az obniza promocyjne oprocentowanie do 0,1 % to bedziesz wspominal
> ror, gdzi miales powyzej 3% bez zbednych lokat i blokowania kasy
no nie jest tak zle, pozostaja jeszcze e-lokaty 10-dniowe z konkurencyjnym
oprocentowaniem ...
> a btw mam nadzieje ze troche was ucieklo bo teraz lukas smiga az milo :)
> dziekuje w imieniu wiernych uzytkownikow lukasa
.. mowisz ze smiga? ja dalej widze na stronie taki komunikat:
"W związku z rozbudową i aktualizacją systemu informatycznego w ciągu kilku
najbliższych dni LUKAS e-Bank będzie niedostępny w godzinach 00:00-03:00. Za
związane z tym niedogodności przepraszamy."
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
12. Data: 2005-10-28 06:46:09
Temat: Re: zamienilem Lukasa na BPH
Od: "MkSystem" <m...@w...pl>
> Ja zamieniłem Lukasa na Inteligo
> Też nie żałuję.
>
>
> Tomek
INTELIGO to najwieksci idioci ktorzy mają cokolwiek wspolnego z bankiem.
poczekaj az zgubisz przypadkiem karte kodow... do milego... ja zgubilem,
kase mam na sub koncie i od miesiaca nie moge jej wybrac,
-
13. Data: 2005-10-28 09:53:30
Temat: Re: zamienilem Lukasa na BPH
Od: Catbert <c...@w...pl>
On 10/28/2005 8:46 AM, MkSystem wrote:
>>Ja zamieniłem Lukasa na Inteligo
>>Też nie żałuję.
>>
>>
>>Tomek
>
> INTELIGO to najwieksci idioci ktorzy mają cokolwiek wspolnego z bankiem.
> poczekaj az zgubisz przypadkiem karte kodow... do milego... ja zgubilem,
> kase mam na sub koncie i od miesiaca nie moge jej wybrac,
Znaczy się bliscy są ideału finansowego perpetuum mobile - jak OFE.
Pieniądze są niby Twoje, nie możesz się do nich dobrać i jeszcze musisz
za to zapłacić prowizję. Be happy! Tak powinno być w każdym banku.
Pzdr: Witek
-
14. Data: 2005-10-28 11:38:19
Temat: Re: zamienilem Lukasa na BPH
Od: "BM" <m...@f...mathLITERY.put.poznan.pl>
Poczta wewnętrzna nie działa? Wiadomo cos o tym oficjalnie?
Czekam już 4 dzień na odpowiedź z banku, jak rozumiem mogę się nie doczekać?
Pozdrawiam
BM
-
15. Data: 2005-10-28 16:01:39
Temat: Re: zamienilem Lukasa na BPH
Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>
2005-10-28 13:38- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy BM,
gdy pisał(a):
> Poczta wewnętrzna nie działa? Wiadomo cos o tym oficjalnie?
> Czekam już 4 dzień na odpowiedź z banku, jak rozumiem mogę się nie doczekać?
>
> Pozdrawiam
> BM
>
>
Z tego co mi wiadomo, poczta niektórym działa, a niektórym nie. Moja nie
działa. Złożyłem formalną reklamację i czekam na odpowiedź.
--
**** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
**** ****
**** ...Too lazy to work ****
**** and too nervous to steal... ****
-
16. Data: 2005-10-29 14:23:49
Temat: Re: zamienilem Lukasa na BPH
Od: "Lelek" <l...@g...pl>
> a btw mam nadzieje ze troche was ucieklo bo teraz lukas smiga az milo :)
> dziekuje w imieniu wiernych uzytkownikow lukasa
Przylaczam sie do podziekowan. Nowy system mi bardzo odpowiada i spelnia
moje oczekiwania ( w przeciwienstwie do poprzedniego). Poza tym nadal jest
za darmo i oprocentowanie godne uwagi. Tak wiec nie zaluje ze zostalem...
lelek
-
17. Data: 2005-10-30 19:26:01
Temat: Re: zamienilem Lukasa na BPH
Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>
On Fri, 28 Oct 2005 13:38:19 +0200, "BM"
<m...@f...mathLITERY.put.poznan.pl> wrote:
>Poczta wewnętrzna nie działa? Wiadomo cos o tym oficjalnie?
Odkąd wprowadzili nowy system - błąd 2.
Wiadomo, ale...
>Czekam już 4 dzień na odpowiedź z banku, jak rozumiem mogę się nie doczekać?
... jak to tak, po prostu bank miałby się przyznać, że sp*.* sprawę?
To nie po krasnoludzku. Oczekuj np.:
:Szanowny Panie,
:za pośrednictwem tej korespondencji chcielibyśmy Panu podziękować za
:przesłane uwagi, które są dla nas bardzo cenne, ponieważ komfort
:Klienta jest zawsze nadrzędnym celem działalności naszego Banku.
:Na dzień dzisiejszy nie odnotowaliśmy żadnych nieprawidłowości w
:działaniu serwisu.
:Jednocześnie dodajemy, że Pana korespondencja została przekazana
:bezpośrednio do Departamentu odpowiedzialnego za funkcjonowanie
:e-Banku.
:Z poważaniem,
:LUKAS Bank
albo - gdy będziesz marudny, jak niżej podpisany - lakoniczne:
:Odpowiedź:
:Dziękujemy za przesłaną korespondencję, która została przekazana
:bezpośrednio do Departamentu odpowiedzialnego za funkcjonowanie
:e-Banku.
:Z poważaniem,
:LUKAS Bank
--
Jarek Andrzejewski
-
18. Data: 2005-10-31 09:42:15
Temat: Re: zamienilem Lukasa na BPH
Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>
>> Czekam już 4 dzień na odpowiedź z banku, jak rozumiem mogę się nie doczekać?
>
> ... jak to tak, po prostu bank miałby się przyznać, że sp*.* sprawę?
> To nie po krasnoludzku. Oczekuj np.:
>
> :Szanowny Panie,
> :za pośrednictwem tej korespondencji chcielibyśmy Panu podziękować za
> :przesłane uwagi, które są dla nas bardzo cenne, ponieważ komfort
> :Klienta jest zawsze nadrzędnym celem działalności naszego Banku.
>
> :Na dzień dzisiejszy nie odnotowaliśmy żadnych nieprawidłowości w
> :działaniu serwisu.
>
> :Jednocześnie dodajemy, że Pana korespondencja została przekazana
> :bezpośrednio do Departamentu odpowiedzialnego za funkcjonowanie
> :e-Banku.
>
> :Z poważaniem,
> :LUKAS Bank
>
> albo - gdy będziesz marudny, jak niżej podpisany - lakoniczne:
>
> :Odpowiedź:
> :Dziękujemy za przesłaną korespondencję, która została przekazana
> :bezpośrednio do Departamentu odpowiedzialnego za funkcjonowanie
> :e-Banku.
>
> :Z poważaniem,
> :LUKAS Bank
>
>
Ale nie wyklucza się, że coś zmienią po cichu i będzie działało. Z
niejaką przyjemnością zauważyłem, że oczekujące płatności ułożyły się
nie chronologicznie (a nie wedle idei, logicznej tylko dla pomysłodawcy,
aby decydowała kolejność zakładania zleceń).
Ciekawe, kiedy poczta zacznie działać?
Nb. czy nocne przerwy nadal trwają?
--
**** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
**** ****
**** ...Too lazy to work ****
**** and too nervous to steal... ****