  • 11. Data: 2009-01-14 18:54:41
    Temat: Re: zamknięcie konta Inteligo
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    me.meg wrote:

    > wiem, że jest to bardzo dobre konto, przez kilka lat nie sprawiło
    > najmniejszego problemu, ale obecnie ing czy mbank oferują więcej. ze
    > względu na jakie zalety inteligo uważasz,że warto je zachować?

    bo za rok inteligo moze oferowac wiecej niz mbank

  • 12. Data: 2009-01-14 19:22:43
    Od: "me.meg" <m...@g...com>

    On 14 Sty, 19:54, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > bo za rok inteligo moze oferowac wiecej niz mbank

    jesli zmiany byłyby tak rewolucyjne, można założyć ponownie

  • 13. Data: 2009-01-14 19:31:06
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    > bo za rok inteligo moze oferowac wiecej niz mbank

    Czyżbyś jeszcze wierzył w ich zapowiedzi?

  • 14. Data: 2009-01-14 19:33:48
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Homzik pisze:
    > a nie lepiej:
    > a) zastrzegasz karte debetowa i nie zamawiasz nowej, wiec nie
    > pobieraja oplaty 0.99 zl
    > b) trzymasz tam 100 zl i masz prowadzenie konta za darmo

    Ja tak miałem przez 3 lata (tyle, że trzymałem trochę więcej niż 100
    PLN). Po tym czasie stwierdziłem, że to jednak bezsensu, bo po co mi
    martwe konto, którego i tak nie będę używał ?

    --
    Mithos

  • 15. Data: 2009-01-14 19:36:01
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Marcin Wasilewski pisze:
    > Możliwość wpłacenia pieniędzy w każdej placówce/ajencji PKO BP, darmowy
    > bankomat w każdej dziurze - to chyba jedyne zalety tegoż.

    Za 3 PLN miesięcznie (a nawet taniej np Nordea) można mieć darmowy każdy
    bankomat (Allior). Do tego wiele banków oferuje np. jedna darmową
    wypłatę w miesiącu z dowolnego bankomatu (Citi, Multi), bo chyba ktoś
    nie wypłaca awaryjnie pieniędzy w jakiejś dziurze bardzo często.

    Jaki jest więc sens posiadania Inteligo ?

    --
    Mithos

  • 16. Data: 2009-01-14 19:36:50
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    witek pisze:
    > bo za rok inteligo moze oferowac wiecej niz mbank

    To sobie wtedy można znowu otworzyć.

    --
    Mithos

  • 17. Data: 2009-01-14 19:38:12
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Mithos napisał(a):

    > Jaki jest więc sens posiadania Inteligo ?

    Dla przyjemności korzystania z systemu nietkniętego maskowanym hasłem,
    fleszem ani innym ajaxem :P

    PG

  • 18. Data: 2009-01-14 19:47:32
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Mithos <f...@a...pl> writes:

> [...]
    > chyba ktoś nie wypłaca awaryjnie pieniędzy w jakiejś dziurze bardzo
    > często.
    >
    > Jaki jest więc sens posiadania Inteligo ?

    Ja z niego mam ustawione wszystkie PZ.
    Ludzie którzy handlują na allego.

    KJ

  • 19. Data: 2009-01-14 19:58:13
    Od: "me.meg" <m...@g...com>

    jak zastrzec karte/ zrezygnowac z niej? da sie przez internet?

  • 20. Data: 2009-01-14 20:14:53
    Od: Homzik <h...@g...com>

    moje dane -> karty -> zastrzez