  • 31. Data: 2009-01-16 12:53:45
    Temat: Re: zamknięcie konta Inteligo
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    news:gklh7c$iar$2@news.onet.pl...

    > Chyba raczej handlarze. Większość ludzi z Allegro posiada konto w mBanku,
    > które jest całkowicie darmowe, a dodatkowo posiada darmowe przelewy
    > zewnętrzne.

    Wiekszosc ludzi z allegro posiada konta i tu i tu.
    W Inteligo poplaca si emiec konto ze wzgledu na to, ze gros kupujacych
    posiada konta w PKO BP - a przelewy ida w czasie (prawie) rzeczywistym.
    Dzieku czemu mozna sfinalizowac transakcje bardzo szybko.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 32. Data: 2009-01-16 13:15:53
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 16 Jan 2009 13:52:25 +0100, SDD napisał(a):

    > Nie trzeba. Oplaty nie beda pobierane.

    A co z opłatą za wydanie karty co 2 lata?

  • 33. Data: 2009-01-16 17:49:56
    Temat: Re: zamkniecie konta Inteligo
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    > A co z opłatą za wydanie karty co 2 lata?

    Pierwsze słyszę.

  • 34. Data: 2009-01-19 06:53:31
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 16 Jan 2009 18:49:56 +0100, corner napisał(a):

    > Pierwsze s?ysze.

    Fragment TOiP:

    29. Wydanie karty Inteligo Visa Electron:

    * Pierwsza karta wydana do rachunku głównego (ważna 2 lata)

    0 0 0

    * Każda kolejna karta wydana do rachunków, w tym rachunku głównego
    (ważna 2 lata)

    1,59 1,59 0

    30. Wydanie karty Inteligo Visa Electron z Sercem:

[...]

    Też się tej opłaty nie spodziewałem - myślałem, że chodzi o druga kartę
    np. dla innej osoby a nie o "odnowienie" karty na następne 2 lata. Ale
    skasowali i infolinia twierdzi, że słusznie.

  • 35. Data: 2009-01-21 20:13:11
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    > * Każda kolejna karta wydana do rachunków, w tym rachunku głównego
    > (ważna 2 lata)
    >
    > 1,59 1,59 0

    Nigdy nie zauważyłem tego kosztu. Ale na pewno masz rację.