  • 11. Data: 2003-07-16 10:32:15
    Temat: Re: zamkniecie konta a kredyt
    Od: "radarek" <dbuba@NOSPAM@softsystem.pl>

    > Mam pytanie. Czy splacasz co miesiac rowna kwote z harmonogramu?
    Splacam rate z ostatniego harmonogramu, ktory dostalem, z tym ze jezeli
    stopy spadly np. 25 to pierwszego nastepnego miesiace splacam rate a okolo
    15 dostaje nowy harmonogram, na ktorym ta rata ktora zaplacilem jest
    pomniejszona o kilka groszy. Wiec tez mam jakies nadplaty.

    W przypadku swojego kredytu PEKAO zwrocilo mi po kilku miesiacach od
    zakonczenia splaty kilka zlotych, ktore sie zebraly z takich nadplat.

    Radarek