-
11. Data: 2011-08-22 17:28:07
Temat: Re: zamknięcie konta w Inteligo
Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
Wojciech Nawara <u...@n...info> writes:
> Tyle teorii. W praktyce jak mu bank zacznie naliczać jakieś opłaty to
> nikt inny jak on będzie musiał wyjaśniać sprawę, tracić czas i
> udowadniać, że nie jest wielbłądem.
Eee tam, nie potwierdzam. Z tym ze nie sprawdzalem po BIKach, chociaz
podejrzewam ze banki czasem sprawdzaja i moze by cos kombinowaly jakby
tam cos znalazly.
> Albo jak zechce skorzystać z usług
> banku ponownie.
A, to moze tak, ale zalacznik w postaci kopii przyjecia wypowiedzenia
powinien zalatwic sprawe od reki.
Tak czy owak bank moze sobie "prowadzic" konto po wygasnieciu umowy
wedlug wlasnego uznania (+/- ustawy o "przetwarzaniach danych" itp. oraz
dzialanie na szkode bylego klienta, np. przez falszywe raporty). Klient
nie powinien sie tym musiec interesowac.
--
Krzysztof Halasa
-
12. Data: 2011-08-22 19:39:37
Temat: Re: zamknięcie konta w Inteligo
Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>
W dniu 2011-08-21 18:00, crea pisze:
> Wojciech Nawara wrote:
>
>> Ja także monitoruję poprawność zamknięcia konta, jak wypowiadam umowę.
>> Dla własnego świętego spokoju.
>
> Tzn jak monitorujesz?
Na tyle na ile mogę zdalnie - czy rachunek zniknął z dostępu
internetowego, czy przestałem móc się logować via net i tel - jeśli
nadal mogę to dlaczego i czy mogę przez telefon na podstawie uprzednio
rozwiązanej umowy otworzyć np. nowy rachunek...
W Aliorze to fajnie wyglądało, przestałem móc się logować do internetu,
ale logowanie do serwisu telefonicznego działa, połączyłem się z
konsultantem, zapytałem czy jestem dla niej klientem zalogowanym z
aktywną umową ramową, Pani po sprawdzeniu odparła:
- "nie mogę udzielić panu żadnych informacji podczas rozmowy telefonicznej"
- "ok, rozumiem zatem, że umowa ramowa została rozwiązana i dlatego nie
ma pani formalnych podstaw do rozmów ze mną i przekazywania informacji"
- "jest to jedna z możliwości"
:-)))
-
13. Data: 2011-08-22 20:08:13
Temat: Re: zamknięcie konta w Inteligo
Od: "crea" <c...@g...pl>
Wojciech Nawara wrote:
> W Aliorze to fajnie wyglądało, przestałem móc się logować do
> internetu, ale logowanie do serwisu telefonicznego działa, połączyłem
> się z konsultantem, zapytałem czy jestem dla niej klientem
> zalogowanym z aktywną umową ramową, Pani po sprawdzeniu odparła:
> - "nie mogę udzielić panu żadnych informacji podczas rozmowy
> telefonicznej" - "ok, rozumiem zatem, że umowa ramowa została rozwiązana i
> dlatego
> nie ma pani formalnych podstaw do rozmów ze mną i przekazywania
> informacji" - "jest to jedna z możliwości"
> :-)))
Nie mogę Panu udzielić informacji, bo Pana wypowiedzenie nie było
całkiem skuteczne i teraz ma Pan częściowo zablokowany dostęp, ale
oczywiście naliczamy
opłaty. Zgodnie z regulaminem wystąpimy o spłatę dopiero jak przekroczy
zadłużenie 50zł.
:-))
-
14. Data: 2011-08-25 16:03:52
Temat: Re: zamknięcie konta w Inteligo
Od: pwz <p...@o...eu>
W dniu 2011-08-19 13:35, pwz pisze:
> Witam!
>
> Takie krótkie pytanko do BiSwK: kiedy mogę spodziewać się zamknięcia
> konta Inteligo?(...)
Już sobie (i dla potomności) sam odpowiadam: wymówienie dotarło do
Inteligo 25.VII, dzisiaj 25.VIII mogę się jeszcze zalogować na konto,
ale nie ma żadnych rachunków ani kart, a w historii operacji mam
komunikat "Nie posiadasz żadnego rachunku, na którym mogłaby być
wykonana wybrana operacja.(...)".
Czyli rachunek zlikwidowany.
Amen.
pwz