  • 1. Data: 2011-05-31 14:10:10
    Temat: zamrożone notowania ciągłe w mBanku
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    Czy ktoś miał podobnie, że notowania ciągłe się otwierają normalnie, w
    tabeli pojawiają się aktualne dane na moment uruchomienia aplikacji, a
    potem już nic się nie zmienia - tabela jakby "zamrożona" - ?

  • 2. Data: 2011-05-31 14:41:01
    Temat: Re: zamrożone notowania ciągłe w mBanku
    Od: "kaktus" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Poldek" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Czy ktoś miał podobnie, że notowania ciągłe się otwierają normalnie, w
    > tabeli pojawiają się aktualne dane na moment uruchomienia aplikacji, a
    > potem już nic się nie zmienia - tabela jakby "zamrożona" - ?

    Zdaza sie, aczkolwiek dzisiaj dzialaja normalnie.
    Moze wina javy ?

  • 3. Data: 2011-06-01 07:26:21
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    kaktus wrote:

    > Użytkownik "Poldek" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Zdaza sie, aczkolwiek dzisiaj dzialaja normalnie.
    > Moze wina javy ?

    Na drugim kompie działa mi normalnie, więc to coś z ustawieniami.
    Przejrzałem ustawienia, ale nie mam pomysłu o co może chodzić. Javę mam
    najnowszą, Mozilla. Na drugim kompie ta sama przeglądarka i ta sama
    Java, tylko Win7.

  • 4. Data: 2011-06-01 10:54:44
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    zdecydowanie tak
    mam taki sam efekt ale w chrome, javy jako nieadmin nie mogę upgradowac.

  • 5. Data: 2011-06-01 13:09:06
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    PM wrote:

    > zdecydowanie tak
    > mam taki sam efekt ale w chrome, javy jako nieadmin nie mogę upgradowac.

    Mam najnowszą Javę i nie działa (tzn. działa, ale działa źle). Na drugim
    kompie mam tą samą Javę i tą samą przeglądarkę i działa. Połączenie
    internetowe to samo. To kwestia jakiegoś ustawienia, tylko jakiego - ?

  • 6. Data: 2011-06-01 14:11:10
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    PM wrote:

    > zdecydowanie tak
    > mam taki sam efekt ale w chrome, javy jako nieadmin nie mogę upgradowac.

    Sprawa chyba wyjaśniona - przynajmniej częściowo rozwiązana.

    Notowania działają poprawnie, jeżeli jest zaznaczona opcja "zezwalaj na
    wszystkie ciasteczka (cookies)". Jeżeli jest zaznaczona opcja "zezwalaj
    tylko na ciasteczka (cookies) powracające do serwera, z którego
    pochodzą", wtedy notowania ciągłe nie działają jak należy.