  • 1. Data: 2008-08-07 10:31:33
    Temat: zamykanie konta w PEKAOSA
    Od: "Criss" <j...@o...pl>

    Witam

    Postanowiłem zamknąć Eurokonto w Pekao. Czy pismo o takiej mniej więcej
    treści jest OK?

    "Z dniem .... . wypowiadam umowę prowadzenia rachunku "Eurokonto Plus" (nr
    rachunku xx xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx). W
    załączeniu przekazuję kartę "MAESTRO" (o numerze xxxx xxxx xxx xxxx)
    oraz "Identyfikacyjną Kartę Magnetyczną" (o numerze xxxxxxxx xxx). Na
    dzień złożenia wypowiedzenia wszelkie transakcje (płatności, wypłaty)
    kartami płatniczymi wydanymi do rachunku zostały rozliczone.
    Ewentualne pozostałe na koncie po jego zamknięciu środki proszę przelać
    na rachunek nr xx xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx prowadzony w banku
    xxxxxxxxxxx.
    Z dniem zamknięcia rachunku wycofuję zgodę na dalsze przetwarzanie
    moich danych osobowych do celów marketingowych oraz na odstępowanie ich
    innym podmiotom."

    Może cos tutaj dodać albo odjąć? Na co jeszcze zwrócić uwagę? Może trzeba
    też wypowiedzieć umowę na zdalny dostęp do konta

    (internet i telefon)?
    Czy bank pobiera prowizje za prowadzenie Eurokonta po wypowiedzeniu umowy o
    prowadzenie rachunku.
    Bardzo bym był wdzięczny za wszelkie sugestie.

    Pozdrawiam

    Krzysztof

  • 2. Data: 2008-08-07 10:54:23
    Temat: Re: zamykanie konta w PEKAOSA
    Od: "Nigel" <r...@n...aster.pl>

    Użytkownik "Criss" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Postanowiłem zamknąć Eurokonto w Pekao.

    Dołączam się do pytania.

    Poza tym, niektóre banki wymagają opisania powodów zamknięcia konta. Jak
    jest w Pekao?

    pozdr, n

  • 3. Data: 2008-08-07 11:09:29
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Thu, 7 Aug 2008 12:54:23 +0200, Nigel napisał:

    > Użytkownik "Criss" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Dołączam się do pytania.
    >
    > Poza tym, niektóre banki wymagają opisania powodów zamknięcia konta. Jak
    > jest w Pekao?

    "Konto zamykam przerażony poziomem administratorów serwera
    zwinwestujwswojaprzyszlosc.pl"

    --
    #begin 755 signature.exe
    [tomek <at> kalety <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 4. Data: 2008-08-07 11:24:08
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

> [...]
    >
    > Może cos tutaj dodać albo odjąć? Na co jeszcze zwrócić uwagę? Może trzeba
    > też wypowiedzieć umowę na zdalny dostęp do konta

    Fiu, fiu - jakie precyzyjne wypowiedzenie. Moje zawsze byly jednozdaniowe.
    :)
    Wyglada bezpiecznie.

  • 5. Data: 2008-08-07 13:02:23
    Od: "Wojtek" <wbijok[no]@[spam]wp.pl>

    > Postanowiłem zamknąć Eurokonto w Pekao. Czy pismo o takiej mniej więcej
    > treści jest OK?

    zamiast wysylania karty poczta mozna napisac ze karte zniszczy sie we
    wlasnym zakresie. Tak napisalem przy zamykaniu konta VW i nie bylo
    problemow.

    Wojtek

  • 6. Data: 2008-08-07 13:12:28
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > zamiast wysylania karty poczta mozna napisac ze karte zniszczy sie we
    > wlasnym zakresie. Tak napisalem przy zamykaniu konta VW i nie bylo
    > problemow.

    w każdym przypadku można napisać, że karta została zniszczona...czasem warto
    ją wcześniej zastrzec i po kłopocie ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2008-08-07 15:48:08
    Od: "LW" <nospam.lukaszx12@o_x2_.pl>

    > Dołączam się do pytania.
    >
    > Poza tym, niektóre banki wymagają opisania powodów zamknięcia konta. Jak
    > jest w Pekao?
    Każdy powód jest dobry.
    Dla mnie to zupełnie smieszne pytanie bo przecież można zmyslić cokolwiek -
    koszty, wygląd pani w okienku, pensja prezesa
    i jakie to ma znaczenie czy napiszemy prawde lub nie ?

  • 8. Data: 2008-08-07 18:39:48
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Czy bank pobiera prowizje za prowadzenie Eurokonta po wypowiedzeniu umowy
    > prowadzenie rachunku.

    Tak, za ten miesiąc w którym wypowiadasz umowę.

    > Bardzo bym był wdzięczny za wszelkie sugestie.

    Najlepiej złożyć wypowiedzenie w jakimkolwiek oddziale i uzyskać pieczątkę z
    potwierdzeniem wpływu

    Darek

  • 9. Data: 2008-08-07 19:04:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    "LW" g7f5g5$gg1$...@i...gazeta.pl

    > Dla mnie to zupełnie smieszne pytanie bo przecież można zmyslić cokolwiek -
    > koszty, wygląd pani w okienku, pensja prezesa
    > i jakie to ma znaczenie czy napiszemy prawde lub nie ?

    Ja kiedyś wypowiadałem, gdy panienka/pani w ,,okienku'' skrzywiła się. :)
    Ale wówczas jeszcze byłem bogaty. Dzisiaj niestety kupuję krótkie spodnie
    bawełniane z masą kieszeni po 10 złotych, dając się przy okazji okraść :)
    kasjerce, gdyż wiem o tym, że kilka par było po 05 złotych -- niech sobie
    ma, oby na ,,Kościół'' nie płaciła. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2008-08-08 09:02:45
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

    > Najlepiej złożyć wypowiedzenie w jakimkolwiek oddziale i uzyskać pieczątkę
    > potwierdzeniem wpływu

    Ja tam wolę wysłać za potwierdzeniem odbioru - w zupełności wystarczy.