  • 1. Data: 2002-11-11 20:04:41
    Temat: zarabianie na KK?
    Od: o...@t...pl

    Przepraszam, jeśli uznacie pytanie za głupie... Czy wypłacając pieniądze z
    bankomatu kartą kredytową i wpłacając je na jakąś sensonwą lokatę nie można
    zarobić "na czysto"? Nie wiem jaki jest limit wypłaty z bankomatu MultiBanku,
    ale zakładając 1000zł/dzień i 3,50zł prowizji od 1 wypłaty dostajemy: 1000zł
    do ulokowania na ok. 52 dni, 1000zł na 51 dni itd. Gdy mamy limit 5000zł to
    przy lokacie np. 6,40% p.a. (mBank eMax) zarobimy po ok. 50 dniach od 5000zł
    ok. 43zł-25% Belki=34zł a prowizja od wypłat 5*3,50zł=17,50zł. Jesteśmy ok.
    17zł na plusie???

  • 2. Data: 2002-11-11 20:08:48
    Temat: Re: zarabianie na KK?
    Od: "MariuszJ" <m...@d...pl>

    Użytkownik <o...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Przepraszam, jeśli uznacie pytanie za głupie... Czy wypłacając pieniądze z
    > bankomatu kartą kredytową i wpłacając je na jakąś sensonwą lokatę nie
    można
    > zarobić "na czysto"?

    Bardzo glupie. Przeczytaj dokladnie regulamin karty.
    Przy wyplacie gotowki odsetki leca od momentu wyplaty.
    Pozdr
    Mariusz Jakimiuk

  • 3. Data: 2002-11-11 20:11:38
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

> [...]
    5000zł
    > ok. 43zł-25% Belki=34zł a prowizja od wypłat 5*3,50zł=17,50zł. Jesteśmy

    Odsetki od wyplat kk z bankomatow liczone sa dnia wyplaty. Nie ma grace
    period.

    Pozdr. Michał

  • 4. Data: 2002-11-11 20:18:19
    Od: o...@t...pl

    > Odsetki od wyplat kk z bankomatow liczone sa dnia wyplaty. Nie ma grace
    > period.
    >
    > Pozdr. Michał

    Dzięki!

  • 5. Data: 2002-11-11 21:07:22
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    o...@t...pl wrote:
> [...]
    > do ulokowania na ok. 52 dni, 1000zł na 51 dni itd. Gdy mamy limit 5000zł to

    Dla wypłat gotówkowych nie ma grace periodu.

    --
    ___________ (R)

  • 6. Data: 2002-11-12 14:41:46
    Od: "b2d2" <m...@o...gratka.pl>

    >po 50 dniach od 5000zł
    > ok. 43zł-25% Belki=34zł a prowizja od wypłat 5*3,50zł=17,50zł. Jesteśmy ok.
    > 17zł na plusie???

    Jedyny sposob to wydawac z karty a pokrycie na to trzymac na lokacie, tylko
    ile na tym mozna zarobic, 17 pln miesiecznie? Moze jednak sprzedam
    butelki...

    Pinio
    --
    "Bo jak się człowiek przejmie rolą sam pan wisz
    to zaraz plecy go rozbolą albo krzyż..."