  • 1. Data: 2007-03-23 21:18:27
    Temat: zarobek w PLN, konsumpcja w EUR - jak?
    Od: bzdreg <b...@o...pl>

    Witam.
    Jak najtaniej/najprościej? (szybkość nie jest istotna)

    Osoba zarabia w Polsce, ale wypłata jest "zaocznie", a nie do garści. Tzn
    m.in., że w chwili wypłaty osoba jest zagranicą.
    Osoba chce odebrać i wydać tę kasę zagranicą, w Niemczech konkretnie.
    Tej kasy jest w granicach 1000 EUR/mies, wypłacane raz na kwartał.

    Z góry podziękowanie za wskazania.

    --

    Tnx. Bzdr.

  • 2. Data: 2007-03-23 22:16:57
    Temat: Re: zarobek w PLN, konsumpcja w EUR - jak?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "bzdreg" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jak najtaniej/najprościej? (szybkość nie jest istotna)
    >
    > Osoba zarabia w Polsce, ale wypłata jest "zaocznie", a nie do garści.

    Coz - tak, czy inaczej - bardziej jednak oplaca sie "w druga strone" :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2007-03-24 10:55:13
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    "bzdreg" <b...@o...pl> wrote in message

> [...]
    > garści. Tzn
    > m.in., że w chwili wypłaty osoba jest zagranicą.
    > Osoba chce odebrać i wydać tę kasę zagranicą, w Niemczech

    Trywialne - przelew na rachunek w Polsce, a w Niemczech korzystanie z
    karty do rachunku.
    Chyba najlepiej w DB, przyzwoite kursy walut + bezpłatna wypłata z
    części bankomatów w Niemczech.

    MichalL

  • 4. Data: 2007-03-24 14:40:45
    Od: "Wywroot" <wywrot@v__sercesercerut.pl>

    > części bankomatów w Niemczech.
    >
    > MichalL

    Polecam VWbank.
    Niemiecki bank, Niemiecki system

    jklina

  • 5. Data: 2010-03-19 15:25:30
    Od: "luksander" <lukasz.pawlikowski@WYTNIJ_TOgmail.com>

    Najlepiej przewalutowac PLN na EUR w kantorze po utargowaniu najlepszego kursu i
    wplacic na konto w EUR a pozniej kozystac z karty za granica. Ja kozystam z BZWBK
    Euro konta ale widze ze inni tez polecaja inne banki wiec kwestia wyboru zaleznie od
    lokalizacji i dostepu do banku/bankomatow zeby nie placic za wyplaty.

  • 6. Data: 2010-03-19 15:33:37
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 19 Mar, 16:25, "luksander" <lukasz.pawlikowski@WYTNIJ_TOgmail.com>
    wrote:
    > Najlepiej przewalutowac PLN na EUR w kantorze po utargowaniu najlepszego kursu

    ale jeśli kogoś nie ma w Polsce...?
    No i ja bym z kolei sugerował rachunek(oszczędnościowy ale nie mocny)
    w Polbanku i karta debetowa.