  • 21. Data: 2009-11-25 19:56:50
    Temat: Re: zastrzeżenie dowodu
    Od: z...@o...pl

    > A jak to sie robi i czy mozna to zrobic nie bedac klientem banku?

    a jeśli ja "nie jestem klientem" ponad 650 banków w PL,
    to miałbym w każdym po kolei zastrzegać? :)

  • 22. Data: 2009-11-25 22:23:33
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    > A jak to sie robi i czy mozna to zrobic nie bedac klientem banku?

    Sie robi w dowolnym banku z listy wymienionej na:
    www.dokumentyzastrzeżone.pl

    Opłata 10zł

    Feromon

  • 23. Data: 2009-11-26 22:21:51
    Od: Mariusz <m...@s...org>

    On 2009.11.25 23:23, Feromon wrote:

    > Sie robi w dowolnym banku z listy wymienionej na:
    > www.dokumentyzastrzeżone.pl

    2. Jakie są najważniejsze dokumenty tożsamości, które powinno się
    zastrzec w Banku w razie ich utraty?

    Do najważniejszych dokumentów poświadczających tożsamość zalicza się:

    * dowód osobisty,
    * paszport,
    * prawo jazdy,
    * książeczka marynarska,