  • 11. Data: 2008-08-29 20:34:18
    Temat: Re: zaswiadczenie o zarobkach do kredytu hipotecznego
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Olgierd pisze:

    > Dostanie dyscyplinarkę za naruszenie podstawowych obowiązków. Nawet w
    > okresie wypowiedzenia lub biegu okresu oczekiwania na rozwiązanie (przy
    > porozumieniu) pracownik ma pewne obowiązki.

    Dokladnie.

  • 12. Data: 2008-08-29 21:48:04
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Olgierd <n...@r...org> writes:

    > Dostanie dyscyplinarkę za naruszenie podstawowych obowiązków. Nawet w
    > okresie wypowiedzenia lub biegu okresu oczekiwania na rozwiązanie (przy
    > porozumieniu) pracownik ma pewne obowiązki.

    Dlatego wlasnie napisalem - nikt mu nic w praktyce nie zrobi.
    Pracodawca moze go w ogole zwolnic z "obowiazku" wykonywania pracy,
    jesli bedzie jakas obawa o np. wrogie dzialania ze strony pracownika.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 13. Data: 2008-08-30 11:23:22
    Od: "MisiekK" <d...@w...pl>

    Użytkownik "MK" <M...@M...PL> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Dziś dostałem od pracodawcy zaświadczenie o zarobkach i o zatrudnieniu na
    > czas nie określony - na potrzeby kredytu hipotecznego.
    > Możliwe że w przyszłym tygodniu złożę wypowiedzenie pracodawcy - bo
    > zmieniam pracę na inną, lepiej płatną. I tutaj mam pytanie. Czy jak złoże
    > wszystkie papiery do banku o kredyt, to czy bank może jakoś sprawdzić czy
    > w między czasie ktoś nie złożył wypowiedzenia ?

    Standardowa kontrola telefoniczna lub inspektor wysłany przez bank.
    --
    -------------
    MisiekK

  • 14. Data: 2008-08-30 19:01:26
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Fri, 29 Aug 2008 22:31:20 +0200, krzysztofsf napisał(a):

    > Nie ma w kodeksie pracy formy rozwiazania umowy o prace za porozumieniem
    > stron .

    Tak? Ktoś Ci wydarł kartkę ;-) bo w moim jest -- art. 30 par. 1 pkt 1 kp.

    > Mylisz pojecia. Przy wynegocjowanym skroconym okresie wypowiedzenia,
    > pracownik sklada wypowiedzenie, na zakonczenie ktorego wpisuje prosbe o
    > skrocenie okresu wypowiedzenia.

    To o czym piszesz to jest jakaś krzyżówka wypowiedzenia i porozumienia.

    > Jednoczesnie pracodawca musi miec na pismie przyczyne dla ktorej
    > pracownik nie przepracowal na wypowiedzeniu przyslugujacego mu okresu.

    A jak nie będzie miał? To co?

    > Tak, tak, tak.
    > Pracodawca nie ma obowiazku zgodzic sie na skrocenie obowiazkowego
    > okresu. Moze przyjac wypowiedzenie ale nakazac prace do ustawowego
    > zakonczenia.

    Powiem tylko tyle, że jest trochę orzecznictwa nt. skuteczności złożenia
    przez pracownika (lub pracodawcę) oświadczenia o rozwiązaniu stosunku
    pracy za wypowiedzeniem z zastrzeżeniem terminu bądź warunku.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 15. Data: 2008-08-31 01:35:18
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Właściwie to kredytobiorca ma obowiazek zawiadomić bank o zmianie stanu faktycznego,
    JaC

    -----

    > Na dzień taki a taki zaświadczenie jest zgodne z prawdą i tyle, nikt tam nic nie
    bedzie później sprawdzał.