  • 21. Data: 2008-01-12 09:30:15
    Temat: Re: zdefiniowane przelewy w mbanku-klopot
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    wiadomościnews:slrnfog076.on.joshua@tau.ceti.pl...

    > slowem - jestem w totalnej kropce:((((

    Zrob sobie statystyke miesiecznych kosztow przelewow robionych z
    mBanku i bedziesz miala wyjsciowe koszty do kalkulacji kosztow konta
    firmowego - np w BPH z darmowymi przelewami.

  • 22. Data: 2008-01-12 13:19:08
    Od: Miroo <m...@C...LETTERSpl>

    Date: Tue, 8 Jan 2008 19:55:19 +0100, name: siliana:

    > na rachunku mbiznes mozna zdefiniowac tylko 50 przelewow. ja potrzebuje duzo
    > wiecej. w mbanku nie ma ponoc limitu na zlecenia stale, ale platnosci te
    > charakteryzuja sie roznymi kwotami i roznymi terminami platnosci. jak sobie
    > z tym poradzic? wstukiwanie wszystkich danych do wielu przelewow co miesiac
    > to brzmi jak koszmar:(

    Może coś takiego?
    http://pl.wikipedia.org/wiki/VideoTEL
    Niestety nie w mBanku.

    Miroo

  • 23. Data: 2008-01-14 11:16:52
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sat, 12 Jan 2008 01:30:15 -0800 (PST), krzysztofsf napisał(a):
    > Zrob sobie statystyke miesiecznych kosztow przelewow robionych z
    > mBanku i bedziesz miala wyjsciowe koszty do kalkulacji kosztow konta
    > firmowego - np w BPH z darmowymi przelewami.

    BPH kiedyś mnie próbowało nagabywać na konto firmowe - 90zł/miesiąc :)
    "Trochę" by tych przelewów musiało się uzbierać...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 24. Data: 2008-01-14 11:40:42
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 14 Sty, 12:16, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:

    > BPH kiedyś mnie próbowało nagabywać na konto firmowe - 90zł/miesiąc :)
    > "Trochę" by tych przelewów musiało się uzbierać...

    Tak rzuicilem bank pod wzgledem jakosci przelewow a nie samych
    (nieznanych mi) kosztow. No musialoby byc grubo ponad 180 przelewow
    (poza mbankowych w porownaniu) zeby tu sie oplacalo - chyba, ze sa
    jakis tansze konta firmowe?