  • 21. Data: 2009-11-07 03:05:17
    Temat: Re: zenada
    Od: "vanbasten" <v...@W...gazeta.pl>

    skippy <...@n...ma> napisał(a):

    > Wiadomo, prawda jest prosta.
    > Ś.p. prof. Religa powiedział "ptasia grypa jest sprawą ptaków".
    > I nie potrzeba mówić nic więcej o tej uniwersalnej prawdzie.

    a sprawa mojego zdrowia jest moja sprawa... wiec sprawa wyboru rowniez powinna
    byc zalezna ode mnie... zasranym obowiazkiem ministerstwa zdrowia... w tym
    przypadku... jest dostarczyc prewencyjny produkt na rynek i pozostawic decyzje
    odnosnie jego stosowania bezposrednio zainteresowanym... w przypadku
    watpliwosci jakie pani minister posiada wystarczy sie nimi z poddanymi
    podzielic... tylko tyle i az tyle... ja pragne sam decydowac o swoim wyborze i
    nie zycze sobie aby ktokolwiek odgornie wyreczal mnie z tego... nawet jakby w
    przyszlosci okazalo sie iz to on ma racje... a czy ma to sie przekonamy... to
    akurat jest bez znaczenia...

    pzdr

    pzdr

  • 22. Data: 2009-11-07 03:33:59
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    > Jestem
    > pelen podziwu dla tej Pani za ten ruch. Jako jedyna nie bala powiedziec
    sie
    > prawdy. Kwestia czasu kiedy zrobia z niej wariatke albo pedofilke.
    >
    > D.

    Nie dostrzegam bohaterstwa.

    kc

  • 23. Data: 2009-11-07 06:44:46
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "vanbasten" <v...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jakby w
    > przyszlosci okazalo sie iz to on ma racje... a czy ma to sie przekonamy...

    Przecież tu nie chodzi o zakaz sprzedaży tej szczepionki na rynku i zakaz
    szczepienia nią.

  • 24. Data: 2009-11-07 10:13:11
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Malo tego, dzisiaj rowniez pochwale Rudego, ktory rowniez wypowiedzial sie w
    temacie szczepionek w tym samym tonie co Kopaczowa.
    Rudy zaliczyl pierwszego plusa u mnie.

    D.

  • 25. Data: 2009-11-07 10:15:22
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    No to pokaz mi waznego ministra lub premiera (Rudy to zrobil jasno mowiac,
    ze to walek firm farmaceutycznych) z krajow Unii, ktory tak odwaznie
    sprzeciwil sie UE i lobby farmaceutycznemu.

  • 26. Data: 2009-11-07 10:22:38
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    "Premier Donald Tusk powiedział, że rząd nie zdecyduje się pochopnie na
    kupno szczepionki przeciw grypie A/H1N1, co do której nie ma pewności, że
    nie wywołuje skutków ubocznych. Tusk zapewnił, że jego gabinet chce
    przeprowadzenia rzetelnych ekspertyz w sprawie preparatów, proponowanych
    przez firmy farmaceutyczne. Zwrócił uwagę, że koncerny, które oferują
    szczepionkę na grypę A/H1N1, nie chcą brać odpowiedzialności za jej skutki
    uboczne. Według Tuska, właśnie dlatego firmy nie chcą, by preparaty trafiły
    do ogólnej sprzedaży. Koncerny farmaceutyczne domagają się natomiast
    przepisów, które obarczą odpowiedzialnością za ewentualne powikłania rządy
    poszczególnych państw. Donald Tusk ocenił, że niektóre kraje zbyt pochopnie
    uginają się pod presją koncernów, decydując się na kupno szczepionki.
    Premier zwrócił uwagę, że polscy pacjenci zmagają się z wieloma
    poważniejszymi chorobami niż grypa A/H1N1."

    Po tych slowach Rudy moze sie pozegnac z kariera w UE ale tutaj pokazal, ze
    ma jaja. Wiem, ze zawiodlem kilka osob z tego forum chwalac dzisiaj Rudego
    ale obiektywizm, to bardzo cenna cecha charakteru.

    D.

  • 27. Data: 2009-11-07 10:26:28
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    vanbasten wrote:

> [...]
    > odgornie wyreczal mnie z tego... nawet jakby w przyszlosci okazalo sie iz
    > to on ma racje... a czy ma to sie przekonamy... to akurat jest bez

    Jak to jest Twoje prawo to je miej. Chcesz się zaszczepić to się zaszczep i
    mnie głowy nie zawracaj. Teraz zmuszasz mnie bym kupił szczepionkę dla
    Ciebie, trzymał ją w magazynie i czekał aż Ci przyjdzie do głowy się
    zaszczepić. Co mnie obchodzą Twoje rozterki. Sam sobie kup szczepionkę,
    trzymaj w domu i albo się zaszczep albo wywal potem. Rób to wszystko na
    własny koszt i ryzyko.

  • 28. Data: 2009-11-07 10:37:23
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    Dieter pisze:
    > Hazard hazardem ale Kopaczowa pokazala wczoraj klase sprzeciwiajac sie w
    > sprawie szczepionek bandzie eurooszolomow i firmom farmaceutycznym. Jestem
    > pelen podziwu dla tej Pani za ten ruch. Jako jedyna nie bala powiedziec sie
    > prawdy. Kwestia czasu kiedy zrobia z niej wariatke albo pedofilke.
    >
    > D.

    Gdybym miał pewność, że motywy Pani Minister były takie, jak piszesz ,
    to też bym ją pochwalił. Niestety obawiam się, że chodzi raczej o próby
    wymigania się od sporego wydatku w nadziei , że jakoś samo się rozwiąże
    i zagrożenie zniknie.

    Zresztą co byśmy tu dalej nie powiedzieli, to i tak rozmowy o zakupie
    szczepionki są zaawansowane i zostanie ona niedługo zakupiona (bo ekipa
    rządząca przekonała się , że jest duża presja ze strony opinii).

    Chodzi w gruncie rzeczy o to by każdy miał prawo wyboru czy chce się
    szczepić , czy nie. Jak w aptekach i przychodniach nie ma tej
    szczepionki, to tego prawa nie mamy.

  • 29. Data: 2009-11-07 10:50:04
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Jerzy Olszewski wrote:

> [...]
    > to też bym ją pochwalił. Niestety obawiam się, że chodzi raczej o próby
    > wymigania się od sporego wydatku w nadziei , że jakoś samo się rozwiąże

    Co to znaczy "wymigała się". Ze swoich płaci czy z moich? Potrzebujesz tą
    szczepionkę to sobie kup. Ja Ci nie chcę kupić. Uważam, że szczepionki są
    nieskuteczne, wręcz szkodliwe. Nigdy się nie szczepiłem. Stosuje
    profilaktykę i nie choruje na grypę od 20 lat. Taki jesteś prędki do
    grzebanie w mojej kieszeni. W swojej sobie pogrzeb.

  • 30. Data: 2009-11-07 10:50:57
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    totus pisze:

> [...]
    > definicji, reprezentuje wyborców o konkretnych poglądach politycznych to jak
    > on ma być bezstronny? Ja bezstronności oczekuję od sędziego i też czasem się
    > zawodzę. Teraz możemy dyskutować co jest żenadą. Twoje oburzenie czy
    > stronniczość polityków. Może Ty w swoich głosach tutaj jesteś bezstronny i
    > Twoja bezstronność to będzie standard? Może moja? Jedni chcą drugim dokopać
    > ci drudzy się bronią, a wygra, jak zwykle, silniejszy. Zwycięscy są
    > bezstronni i sprawiedliwi i na koniec oni sądzą. Pianę bijesz. Pewnie lubisz

    Jak poseł PSL Stefaniuk, motywowany resztkami przyzwoitości, celowo
    rezygnuje z bycia wiceprzewodniczącym i argumentuje to tym, że
    stanowisko to powinno przypaść największemu klubowi opozycji, po czym
    ostentacyjnie odrzuca się kandydaturę posła PIS, to jest żenada.

    Jak w Komisji 7 osobowej jest tylko 2 prawników i oboje z klubu PIS, a
    jednocześnie w trzyosobowym prezydium komisji nie ma nikogo z PIS - to
    jet żenada.

    Jak powstaje komisja do zbadania podejrzanych konszachtów polityków PO z
    lobbistmi i w 7 osobowym jej składzie są aż 3 osoby z PO, jedna z PSL -
    to jest żenada

    Jak przewodniczącym tej komisji zostaje wybrana osoba z PO i w dodatku
    taka , która wcześnie deklarowała swoją stronniczość - to jest żenada

    Jak zakres takiej komisji rozszerza się na okres 7 lat - to jest żenada

    jak czas jej trwania ogranicz sie do 4 miesięcy z powodów kalendarza
    wyborczego - to jest żenada.

    Czy Wy nie rozumiecie podstawowych zasad demokracji ?