  • 31. Data: 2009-11-07 10:54:35
    Temat: Re: zenada
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    skippy pisze:

    > Użytkownik "deq"

    > Wiadomo, prawda jest prosta.
    > Ś.p. prof. Religa powiedział "ptasia grypa jest sprawą ptaków".
    > I nie potrzeba mówić nic więcej o tej uniwersalnej prawdzie.

    Skippy - bądź precyzyjny.

    Ś.p. prof. Zbigniew Religa, były Minister Zdrowia w Rządzie pana
    Jarosława Kaczyńskiego,....

  • 32. Data: 2009-11-07 11:06:42
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    jakiej opinii?

  • 33. Data: 2009-11-07 11:11:50
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    > Skippy - bądź precyzyjny.
    >
    > Ś.p. prof. Zbigniew Religa, były Minister Zdrowia w Rządzie pana Jarosława
    > Kaczyńskiego,....

    opanuj się nie rób ze mnie durnia bo robisz z siebie w ten sposób
    dla mnie jest ważniejsze co dokonał jako lekarz a nie że był ministrem w
    jakimkolwiek rządzie
    bycie ministrem nie świadczy kompletnie o niczym oprócz bycia ministrem

  • 34. Data: 2009-11-07 11:15:46
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Jerzy Olszewski wrote:

    > Jak poseł PSL Stefaniuk, motywowany resztkami przyzwoitości, celowo
    > rezygnuje z bycia wiceprzewodniczącym i argumentuje to tym, że
    > stanowisko to powinno przypaść największemu klubowi opozycji, po czym
    > ostentacyjnie odrzuca się kandydaturę posła PIS, to jest żenada.

    Prawo w Polsce i zasada większości obowiązująca w demokracji, to jest
    żenada.

> [...]
    > jet żenada.

    Prawo w Polsce i zasada większości obowiązująca w demokracji, to jest
    żenada.

    > Jak powstaje komisja do zbadania podejrzanych konszachtów polityków PO z
    > lobbistmi i w 7 osobowym jej składzie są aż 3 osoby z PO, jedna z PSL -
    > to jest żenada

    Prawo w Polsce i zasada większości obowiązująca w demokracji, to jest
    żenada.

    > Jak przewodniczącym tej komisji zostaje wybrana osoba z PO i w dodatku
    > taka , która wcześnie deklarowała swoją stronniczość - to jest żenada

    O stronniczości już swoje powiedziałem. Teraz Ty powiedz swoje. Podaj
    nazwisko posła, który nie jest stronniczy.

    > Jak zakres takiej komisji rozszerza się na okres 7 lat - to jest żenada

    Prawo w Polsce i zasada większości obowiązująca w demokracji, to jest
    żenada.

    > jak czas jej trwania ogranicz sie do 4 miesięcy z powodów kalendarza
    > wyborczego - to jest żenada.

    Prawo w Polsce i zasada większości obowiązująca w demokracji, to jest
    żenada.

    > Czy Wy nie rozumiecie podstawowych zasad demokracji ?

    Ja podstawy zasad demokracji rozumiem tak. Demokracja to jest zasada
    wybierania władz, większością głosów. Tu liczenie większości może być różne.
    Zasady demokracji nic nie mówią o jakości, tą drogą wyłonionych władz, ani o
    kisielu w głowie jaki mają wyborcy. Ty masz jakieś inne zasady demokracji?
    Może tu tkwi Twój kłopot? Dodam jeszcze, że większość demokratycznie może
    głosować fakty. Czyli ile jest 2x2 albo kto zabił w aferze Rywina. Większość
    w wolnym głosowaniu może zakazać wydawania gazet i wydawania paszportów.
    Większość demokratycznie może największego ubeka Bolka zrobić prezydentem, a
    Tymińskiego zrobić v-ce. Jak widać demokracja nie ma nic wspólnego z
    honorem, przyzwoitością, zdrowym rozsądkiem, choć ma dużo wspólnego z
    Kościołem katolickim, a głównie z książętami tego Kościoła. Ale to są już
    leciwi ludzie i nie wszystkie przykazania pamiętają. Stworzeni teoretycy.
    Najlepiej znają się na sprawach, których nigdy nie robili, a przynajmniej
    deklarują, że nigdy nie robili. Podaj jakie Ty znasz zasady demokracji.

  • 35. Data: 2009-11-07 11:17:06
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Religa nie został dobrym lekarzem dlatego, że był w rządzie PiS.
    To nie miało najmniejszego wpływu.
    Zero.

  • 36. Data: 2009-11-07 11:18:38
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Bonton w obsadzaniu wszelkich komisji skończył się wraz z upadkiem LSD.

  • 37. Data: 2009-11-07 11:39:05
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    skippy wrote:

    > Bonton w obsadzaniu wszelkich komisji skończył się wraz z upadkiem LSD.

    O jakim bonton mówisz. O przewodniczącym z koalicji? Tak się umówili i tak
    przegłosowali. PO ma tylko 3 głosy na 7. O co chodzi? Jak PiS ma taka
    zdolność koalicyjna to mogło przeprowadzić, że posłowie PO będę siedzieć w
    rzędzie za drzwiami. O co te pretensje? Że PO z własnej woli nie rzuciło się
    z okna? Ty byś tak zrobił? To tacy sami ludzie jak Ty czy ja.

  • 38. Data: 2009-11-07 12:44:56
    Od: "vanbasten" <v...@W...gazeta.pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Jak to jest Twoje prawo to je miej. Chcesz się zaszczepić to się zaszczep i
    > mnie głowy nie zawracaj. Teraz zmuszasz mnie bym kupił szczepionkę dla
    > Ciebie, trzymał ją w magazynie i czekał aż Ci przyjdzie do głowy się
    > zaszczepić. Co mnie obchodzą Twoje rozterki. Sam sobie kup szczepionkę,
    > trzymaj w domu i albo się zaszczep albo wywal potem. Rób to wszystko na
    > własny koszt i ryzyko.

    wszystko pieknie... tylko ze ja jej nie kupie bo zwyczajnie nie ma na rynku...
    zrozum ze jest prawo podazy popytu i dzungli... jak na jakis towar jest
    ogolnoswiatowy popyt znacznie przywyzszajacy podaz to ten zapewniajacy strone
    podazowa ani ze mna ani z toba z sprawach handlowych gadac nie bedzie... nie
    sadze abym musial tobie klarowac takie oczywistosci... poniewaz dostarczyciel
    szczepionek nie chce gadac z nikim innym jak z rzadem dlatego twierdze iz jest
    to obowiazek rzadu... i nie rozsmieszaj mnie ze ty wywalasz na to kase bo
    podziekowania ode mnie nie uslyszysz... dorzucajac do twojej swoja szczypte
    populizmu pragne zauwazyc ze jest to takze moja kasa...

    pzdr

  • 39. Data: 2009-11-07 12:49:37
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > się
    > z okna? Ty byś tak zrobił? To tacy sami ludzie jak Ty czy ja.

    Własnie mówie, bonton nie ma.
    Jest natomiast pytanie, co się stało niezgodnego z prawem, skoro taki krzyk
    sie podniósł.

  • 40. Data: 2009-11-07 12:49:57
    Od: "vanbasten" <v...@W...gazeta.pl>

    skippy <...@n...ma> napisał(a):

    > Przecież tu nie chodzi o zakaz sprzedaży tej szczepionki na rynku i zakaz
    > szczepienia nią.

    tu chodzi o pozbawienie mnie dostepnosci do produktu... aby moc decydowac
    trzeba miec nad czym... tu decyzje za mnie podjal urzednik... co w efekcie
    daje identyczny rezultat jak "zakaze szczepienia"... co mnie obchodzi cala ta
    otoczka??? ja oceniam po wynikach...

    pzdr