  • 51. Data: 2009-11-07 16:09:50
    Temat: Re: zenada
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Nigdy się nie szczepiłem. Stosuje
    > profilaktykę i nie choruje na grypę od 20 lat.

    Prezerwatywę zakładasz na grypę czy co. Jedyna profilaktyka na wirusa, wg
    mnie, to zaszyć się gdzieś 100 km od ludzi.

    kc

  • 52. Data: 2009-11-07 16:13:52
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    kc wrote:

    > Prezerwatywę zakładasz na grypę czy co. Jedyna profilaktyka na wirusa, wg
    > mnie, to zaszyć się gdzieś 100 km od ludzi.
    >
    > kc

    Wg Ciebie tak, a wg mnie nie. W tej rozmowie nie było o tym co ja robię
    tylko o tym co inni robią z moimi pieniędzmi.

  • 53. Data: 2009-11-07 16:18:28
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Wg Ciebie tak, a wg mnie nie. W tej rozmowie nie było o tym co ja robię
    > tylko o tym co inni robią z moimi pieniędzmi.

    Mie zgodziłem się z tobą tylko w zacytowanej części twojej wypowiedzi, nie
    miej więc żalu

    pozdrawiam

    kc

  • 54. Data: 2009-11-07 16:20:58
    Od: macieks <m...@g...com>

    Ten artykuł wiąże się z Waszą dyskusją

    http://biznes.onet.pl/komu-oplaca-sie-grypa,18490,30
    49187,1,news-detal

    ps. wiem ,wiem artykuł może być stronniczy, bo Onet to grupa ITI,
    czyli popierający PO.
    ale jest to jakiś dodatkowy głos w dyskusji.

  • 55. Data: 2009-11-07 16:33:50
    Od: " olimp510" <o...@W...gazeta.pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    > Malo tego, dzisiaj rowniez pochwale Rudego, ktory rowniez wypowiedzial sie w
    > temacie szczepionek w tym samym tonie co Kopaczowa.
    > Rudy zaliczyl pierwszego plusa u mnie.
    >
    > D.

    Nasz PŁEMIEŁ odezwał się na nie bo... bida aż piszczy; nie ma za co kupić
    tych szczepionek.
    Mało tego PŁEMIEŁ jest na NIE; mało tego wice minister aż krzyknął że
    szczepionka zabija !!

    PŁEMIEŁ i cała karawana mówi że szczepionka jest BEEEE.
    Powód - nie ma na to kasy !!! mimo takiego dojenia jak w tym roku(dywidendy;
    PGE; itp.).
    Czekają nas ciężkie czasy - jeszcze raz gratulacje dla tych do na Kaczora
    Donalda T. głosowali - dalej jesteście tacy DURNI przepraszam dumni ? ??

  • 56. Data: 2009-11-07 16:37:54
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    kc wrote:

    > Mie zgodziłem się z tobą tylko w zacytowanej części twojej wypowiedzi, nie
    > miej więc żalu
    >
    > pozdrawiam
    >
    > kc

    Za co mam mieć żal? To wymiana poglądów. pozwala mi się zorientować między
    jakimi ludźmi żyję. To dla mnie duża wartość.

  • 57. Data: 2009-11-07 16:46:05
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    totus pisze:
    > kc wrote:
    >

    > Za co mam mieć żal? To wymiana poglądów. pozwala mi się zorientować między
    > jakimi ludźmi żyję. To dla mnie duża wartość.

    Wreszcie napisałeś coś mądrego. Brawo.

  • 58. Data: 2009-11-07 17:50:07
    Od: " Skiba" <s...@W...gazeta.pl>

    Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl> napisał(a):

    > Wreszcie napisałeś coś mądrego. Brawo.

    W twoim wieku dziadu, to zadna szczepionka nie jest potrzebna.
    Jesteś juz uodporniony na 100% po grypie Hong_Kong z 1957/1958.
    Zejście z tego świata nastapi u ciebie w sposób całkowicie naturalny.
    Po kolejnym przeczytanym mailu w tym lub innym wątku, w twoim łbie nastąpi
    zawirowanie krwi, starcisz przytomność, pomoc nie nadejdzie na czas,
    oczywiście z winy PO. Niestety, tego juz nie skomentujesz i nie zobaczysz tej
    radości na tym forum, że to juz koniec pierdu-pierdu.
    Ja ci tego nie zyczę, ja ciebie przestrzegam!
    Szkoda sakiewki!!!

  • 59. Data: 2009-11-07 17:59:45
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Kasa to on sie pewnie najmniej martwi. Wzialby kredyt jak zawsze i po
    sprawie. Gawiedz by sie pozniej martwila splacaniem dlugow.

    D.

  • 60. Data: 2009-11-07 18:01:25
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Ta szczepionka to wyjatkowo sliska sprawa. Za pare lat moze zaczac sie
    sajgon ze szczepieniami przeciwko skutkom tych dzisiejszych szczepionek i
    biznes dalej bedzie sie krecil.

    D.