  • 61. Data: 2009-11-07 18:07:08
    Temat: Re: zenada
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    Skiba pisze:

    > W twoim wieku dziadu, to zadna szczepionka nie jest potrzebna.
    > Jesteś juz uodporniony na 100% po grypie Hong_Kong z 1957/1958.
    > Zejście z tego świata nastapi u ciebie w sposób całkowicie naturalny.
    > Po kolejnym przeczytanym mailu w tym lub innym wątku, w twoim łbie nastąpi
    > zawirowanie krwi, starcisz przytomność, pomoc nie nadejdzie na czas,
    > oczywiście z winy PO. Niestety, tego juz nie skomentujesz i nie zobaczysz tej
    > radości na tym forum, że to juz koniec pierdu-pierdu.
    > Ja ci tego nie zyczę, ja ciebie przestrzegam!
    > Szkoda sakiewki!!!

    Skiba. Piszesz rzadko, ale z serca i na temat :)))

  • 62. Data: 2009-11-07 18:45:45
    Od: "deq" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Kasa to on sie pewnie najmniej martwi. Wzialby kredyt jak zawsze i po
    > sprawie. Gawiedz by sie pozniej martwila splacaniem dlugow.

    Tym bardziej, że miałyby być szczepienia dla "wybranych" grup czyli zupełnie
    nie chodzi o jakieś ogromne kwoty w skali budżetu - kilku obligacji.. Widać
    zwyczajnie, że w rządzie przynajmniej się zastanawiają, czym jak zwykle do
    szału doprowadzają fanatycznych pisooszołomów, którzy największą
    niedorzeczność wyeksponują jak ten pomysł z anteny RM, że chcą wykończyć
    starszych ludzi i pozbyć się problemu itp. itd.. ten aktywny troll grupowy
    sobą przedstawia takie właśnie prostactwo i fanatyzm.

    Przy okazji proponuję zauważyć jak traktowane są TE szczepionki w mediach
    pseudoojca Tadzika!! I teraz może ktoś odpowie w dlaczego w polsko-języcznym
    radiu tadzika lobbowane są te szczepionki na taką skalę i kto za to wziął
    pieniądze i ile?? I Kto to opłaca, może ten Polskojęzyczny sponsor z
    Urugwaju?
    ;)

  • 63. Data: 2009-11-07 20:56:51
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Skiba wrote:

> [...]
    > tej radości na tym forum, że to juz koniec pierdu-pierdu.
    > Ja ci tego nie zyczę, ja ciebie przestrzegam!

    Zupełnie ci piana na głowę uderzyła. Masz już wyłupiaste oczy od ciśnienia.
    Niesamowite.

  • 64. Data: 2009-11-08 07:55:21
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "vanbasten" <v...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > podazowa ani ze mna ani z toba z sprawach handlowych gadac nie bedzie...
    > nie
    > sadze abym musial tobie klarowac takie oczywistosci... poniewaz
    > dostarczyciel
    > szczepionek nie chce gadac z nikim innym jak z rzadem dlatego twierdze iz
    > jest
    > to obowiazek rzadu... i nie rozsmieszaj mnie ze ty wywalasz na to kase bo
    > podziekowania ode mnie nie uslyszysz... dorzucajac do twojej swoja
    > szczypte
    > populizmu pragne zauwazyc ze jest to takze moja kasa...

    Jeszcze tylko zadam pytanie, dlaczego nie są tak głośno podawane statystyki
    dot. innych odmian grypy: ilości zachorowań, śmiertelności vs a1h1-cośtam?

    Ilu ludzi, oprócz 3 wietnamczyków mieszkających razem z ptakami w jakims
    kurniku, zmarło na ptasią grypę wokół której była rozpętana podobna panika?
    Na granicy między PL a RFN leżały maty do dezynfekcji kół.
    Rządy są tak mądre zę nie wpadły na fakt, iż ptaki nie maja kół a poza tym
    głównie fruwają nad granicami.

    Ilu ludzi na Ukrainie umarło z powodu powikłań w prostej postaci braku
    respiratora?
    Co nam da szczepienie przeciwko brakom respiratorów?

    Opinie są podzielone; część by chciała żeby ze wszystkich rodzajów lekarstw
    rząd zakupił akurat tę szczepionkę na niszową chorobę i rozdawał ja za
    darmo - i nie podają argumentów chocby w postaci statystyk, jedynym
    argumentem jest medialna irracjonalna presja.

    No a ja bym te pieniądze, jeśli rząd je ma i może wydać na jakis lek poza
    normalnym obrotem producent-hurtownik-apteka, przeznaczył na interwencyjny
    zakup w celu leczenia nowotworów u dzieci.

    Głosujmy.

  • 65. Data: 2009-11-08 08:22:31
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    dlaczego podano, że na U. zmarło z powodu grypy 50 ileś tam osób, a info że
    oni nie wiedzą jaka to grypa bo nie maja możliwości zbadania i próbki
    wysłali do PL podan dopiero po kilku dniach?

    zbyt dużo spraw tu sie po prostu nie klei.

  • 66. Data: 2009-11-08 09:40:38
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Kończąc tę gościnną, niedzielną obiektywną prasówkę z subiektywnymi moimi
    wnioskami podziele sie jeszcze jedną refleksją.
    Otóż cicho sza jest o wspomnianych matach na granicach, stąd rodzi się
    wniosek że albo były nieskuteczne, albo oprócz nieskuteczności były
    elementem medialnym.
    Teraz mamy element medialny w postaci siania paniki za pomocą maseczek
    chirurgicznych.
    Są na co drugiej fotce z U.
    Proponuję kupić jeszcze parę wagonów, to grosze, wysłać na U. i wtedy może
    będą na kazdej fotce, a my dodatkowo zyskamy poklask jako niezwykle
    charytatywnie nastawieni.

    Nie wiem jakie ulotki sa rozdawane razem z maseczkami, ale jeśli z grubsza
    nie takie jak niżej, to niestety jest to element siania paniki.
    Jeśli takie jak nizej, to zwracam honor.

    - maseczka ta służy głównie, abys nie zarażał innych a nie abyś się nie
    zaraził od innych.
    - jesli jesteś zdrowy, to zmieniaj ją często, bo ślina innych się na niej
    osadza, tworząc ognisko zarazków które nosisz dotykając je ustami, więc
    maseczka bardzo szybko staje sie groźniejsza od swojego zaprzeczenia, czyli
    braku siebie samej.
    - ta ślina innych leci w górę a później jak twierdzi tow. Njuton spada ci na
    ręce, więc jak zapalisz papierosa bez mycia rąk, albo co gorsza coś zjesz
    tymy ręcamy, to cały efekt maseczki szlag trafi.
    - poza tym dobrze jest duzo pić w małych porcjach, żeby spłukiwać to, co już
    się dostało do gęby - w kierunku żołądka.

    EOT i kto sie nabiera na te wszystkie kretynizmy to jego sprawa i niech sie
    szczepi za własną kasę a nie za moją; wara tylko przynajmniej od jakichś
    orwellowskich pomysłów zmuszania do tego mnie i mojej rodziny.

  • 67. Data: 2009-11-08 09:44:17
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    appendix

    za Dieterem z innego miejsca w sieci.
    tak to sie robi w niepolicyjnych krajach o wysoko zaawansowanej demokracji i
    wolności obywatelskiej:

    http://usa.interia.pl/galerie/portalowa/nietypowe-dr
    ive-thru/zdjecie/duze,1150334,1,578

  • 68. Data: 2009-11-09 15:54:26
    Od: "vanbasten" <v...@W...gazeta.pl>

    skippy <...@n...ma> napisał(a):

> [...]
    >
    > za Dieterem z innego miejsca w sieci.
    > tak to sie robi w niepolicyjnych krajach o wysoko zaawansowanej demokracji i

    daj spokoj skippy... zaawansowana demokracja czy jakakolwiek demokracja daje
    tobie jako obywatelowi prawo wyboru... co ma z tym wspolnego fotka i co ta
    fotka ma do wolnosci obywatelskiej???...

    pzdr

  • 69. Data: 2009-11-09 15:59:28
    Od: "vanbasten" <v...@W...gazeta.pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Co Ty mówisz? Produkt jest dopuszczony do obrotu na wspólnym rynku, którego
    > jesteś członkiem. Kup gdziekolwiek. W Szwecji, w Hiszpanii, w Niemczech, w
    > Polsce gdzie chcesz. Byle za swoje.

    o nic innego mi sie nie rozchodzi... chce miec mozliwosc kupna dowolnego
    produktu i rowniez za swoje pieniadze... jezeli faktycznie jest jak piszesz i
    ta oraz inne szczepionki sa dostepne w aptece/przychodni to dla mnie nie ma
    sprawy... niestety sprawdzic tego z pewnych wzgledow nie jestem w stanie...
    zachodzi jedynie pytanie o co ten caly raban jezeli kowalski moze to dostac w
    aptece/przychodni za rogiem...

    pzdr

  • 70. Data: 2009-11-09 16:09:41
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    vanbasten wrote:

> [...]
    > jestem w stanie... zachodzi jedynie pytanie o co ten caly raban jezeli
    > kowalski moze to dostac w aptece/przychodni za rogiem...

    O pieniądze. Zamiast kupić za swoje to lepiej mieć kupione za czyjeś.