  • 1. Data: 2008-12-01 17:37:34
    Temat: zenada mbanku
    Od: "Synek" <t...@a...pl>

    Witajcie :-)

    Na 15 prob zalogowania sie do systemu mbanku jedna zakonczyla sie sukcesem
    ;-(
    Ale moja radosc nie trwala dlugi - system przestal reagowac, a jedyny
    dzialajacy link to byl "wyloguj"
    Juz wyslalem maila ze skarga. Mam nadzieje ze inni tez tak zrobia - kupa
    mosci panowie.
    Moze wtedy naprawia i bedzie mozna normlanie korzystac z ich uslug....
    Dali by chociaz jakies info na stronie glownej...

    Synek

  • 2. Data: 2008-12-01 17:49:42
    Temat: Re: zenada mbanku
    Od: powolniak <p...@w...pl>

    Synek pisze:
> [...]
    > Moze wtedy naprawia i bedzie mozna normlanie korzystac z ich uslug....
    > Dali by chociaz jakies info na stronie glownej...

    u mnie wszystko chodzi ok

    pzdr

  • 3. Data: 2008-12-01 17:56:41
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 01 Dec 2008 18:37:34 +0100, Synek napisał(a):

    > Moze wtedy naprawia i bedzie mozna normlanie korzystac z ich uslug....
    > Dali by chociaz jakies info na stronie glownej...

    Przecież masz:
    http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=290

    i tutaj także:
    http://tinyurl.com/awaria-mbank

    Xenocide

  • 4. Data: 2008-12-01 19:46:10
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Mon, 1 Dec 2008 18:37:34 +0100, Synek napisał(a):

    > Moze wtedy naprawia i bedzie mozna normlanie korzystac z ich uslug....
    > Dali by chociaz jakies info na stronie glownej...

    Ciesz się chłopie, że nie korzystasz z Polbanku. Czasowe kłopoty mBank to w
    świetle twego co odp....dala Polbank to jest pikuś.

    --
    ===Tomy===

    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
    Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym
    następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany
    poglądów, bez podawania przyczyny.

  • 5. Data: 2008-12-01 19:53:22
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Ta awaria dotyczyła całego BRE i zaczęła się w piątek.