  • 1. Data: 2006-03-15 21:25:14
    Temat: zlecenie obciążania karty kredytowej
    Od: "RySZARd" <r...@w...antyspam.wytnij.pl>

    Witam Szanownych Grupowiczów!

    Mam zamiar złożyć w PTC (era) zlecenie obciążania karty kredytowej.
    Ale mam takie pytanie - czy taka operacja jest traktowana przez bank
    (wydawce karty) jako zwykła płatnośc jak w sklepie czy na stacji benzynowej
    czy może jako wypłata gotówki? co wiąże się z kosztami.

    na googlach nie znalazłem odpowiedzi (może słabo szukałem)

    pozdrawiam
    RySZARd

  • 2. Data: 2006-03-15 22:04:12
    Temat: Re: zlecenie obciążania karty kredytowej
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "RySZARd" <r...@w...antyspam.wytnij.pl> napisał w
    wiadomości news:dva0p1$lh0$1@news.onet.pl...

> [...]
    > (wydawce karty) jako zwykła płatnośc jak w sklepie czy na stacji
    > benzynowej czy może jako wypłata gotówki? co wiąże się z kosztami.

    Jako operacja bezgotowkowa (bezprowizyjna).

    marekz

  • 3. Data: 2006-03-16 11:58:25
    Od: "RySZARd" <r...@w...antyspam.wytnij.pl>

    > Jako operacja bezgotowkowa (bezprowizyjna).

    Dzieki,
    miałem watpliwosci, niedawno żona płaciła kartą za paszport...i było jak
    wypłata got.

    pozdrawiam
    RySZARd

  • 4. Data: 2006-03-16 12:03:22
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:dvbju9$crp$1@news.onet.pl, RySZARd wrote:

    > miałem watpliwosci, niedawno żona płaciła kartą za paszport...i było
    > jak wypłata got.

    Bo to była wypłata gotówki w POS połączona z wpłatą na konto. Fizycznie
    pieniedzy nie dostala do reki, ale od strony transakcyjnej była to wypłata i
    natychmiastowa wpłata.

    --
    darnok

  • 5. Data: 2006-03-16 16:52:00
    Temat: Re: zlecenie obci?żania karty kredytowej
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "RySZARd" <r...@w...antyspam.wytnij.pl> napisał w wiadomości

    > Dzieki,
    > miałem watpliwosci, niedawno żona płaciła kart? za paszport...i było jak
    > wypłata got.

    Najprosciej - o ile Twoj bank takie cos umozliwia (a mBank na ten przyklad
    umozliwia) - zablokowac (ustawic limit zerowy) dla KK wyplaty w bankomatach
    oraz w oddzialach bankow, pozostawiajac tylko transakcje bezgotowkowe.

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Przepisu, jak życie wziąć w cugle, nie znajdziesz nawet i w Google. (SDD)