  • 1. Data: 2010-02-16 07:54:13
    Temat: zloto: koniec bolesnej korekty?
    Od: fatso <f...@n...com>

    Au dzisiaj rano do gory 14 dolarkow i srebro jak zebrak podaza jego sladem.
    Ag/Ag ratio nadal ok. 70 - czyli niezrozumiale wysoko skoro obecnosc obu
    pierwiastkow w skorupie ziemskiej jest jak 1/8
    Wielki Zyd wegierski Soros wyrazil sie z pogarda o kruszcach bedac w
    szwajcarii
    na zjezdzie miliarderow i decydentow swiata, w Bildenberg. Powiedzial ze
    to nadmuchana zaba.
    No i swiat sie posluchal, kruszce spadly.
    No ale Zyd Soros nie dlatego jest super-bogaty, ze plecie jak pleciuga.
    pewnie juz swoje szorty zamknal i jezdzi na longach jak na wrotkach.
    Zaraz zmieni zdanie i zacznie pewnie zloto/srebro wycmokiwac niczym
    Cadyk w Gorze Kalwarii.

    Wiecie jak u cadyka na jego dworze bywalo?

    Przychodzi tam taki fatso z idea, jak zamienic gowno w zloto, ma dobry
    wyglad zydowski.
    Cadyk zacmoka i wnet caly dwor cadyka wycmokuje geniusz fatsowki.
    No i przyjdzie taki endriu, powie ze wymyslil nowa wodke ktora mozna
    latwo wszystkich
    Swinskich Ryjow spoic i ze szekli obdoic. Ale wyglad u tego endriu jakis
    podejrzany,
    niechlujny. Chalat jedwabny zarzygany, lisia czapka krzywo na spoconym
    swinskim lbie siedzi.
    Cadyk pierdnie glosno i beknie sobie. No i zaraz caly dwor pierdzi i
    beka i wola, wont stont.

    rzeklem

    fatso

  • 2. Data: 2010-02-16 20:05:55
    Temat: Re: zloto: koniec bolesnej korekty?
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    > wont stont.

    Ile razy to slyszales?

    Joachim

  • 3. Data: 2010-02-16 22:11:42
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 16 Lut, 21:05, Joachim <j...@o...pl> wrote:

    > Ile razy to slyszales?

    obleśnie tłusta świnia zwana fatso

    usłyszała to raz

    skutecznie

    a był to rok

    1968

  • 4. Data: 2010-02-17 06:31:25
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    Co ty malolacie wiesz o 1968

    Wtedy nikt publicznie nie uzywal takiego slownictwa. Dopiero PiS wprowadzil
    je do polityki.

  • 5. Data: 2010-02-17 07:26:44
    Od: fatso <f...@n...com>

    Lech Dubrowski wrote:
    > Co ty malolacie wiesz o 1968
    >
    > Wtedy nikt publicznie nie uzywal takiego slownictwa. Dopiero PiS wprowadzil
    > je do polityki.

    No ale slyszal o roku 1968. maly plus jednak dla malolata.
    I ma racje: ja wtedy uslyszalem won stont ale bynajmniej nie won z
    Pomrocznej
    bo bardzo bym sie tym ucieszyl. Tak po prostu, won z aeropagu Mlodych Bogow,
    zostalem stracony do piekla. Po 15 mies. wyskrobalem sie jakos z wiezien
    i lagrow
    wojskowych tow.Wieslawa ale Polska nie byla juz dla mnie tym samym. Do dzis
    pozostaje Kraina Swinskich Ryjow.

    NB. mam nadzieje ze nie czyta tego moja dentystka w W-wie do ktorej lece
    za 12 godzin.
    Moglaby za kare mi zadac dodatkowa torture.

    fatso

  • 6. Data: 2010-02-17 16:25:59
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 17 Lut, 08:26, fatso <f...@n...com> wrote:

> [...]
    > za 12 godzin.
    > Moglaby za kare mi zadac dodatkowa torture.

    fatso, odszczepieńcu narodowy z popapraną świadomością

    posiadałem licencję maklomatową z baaaardzo niskim nr licencji

    absolwentem kursów maklomatowych w serocku buhahahahaha

    jestem już starym gościem;)

    z ciekawostek opasły bucu, handlowałem z Tobą obligami zamiennymi na
    akcje

    buhahahahahahahaha

  • 7. Data: 2010-02-17 19:37:45
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Lech Dubrowski pisze:
    > Co ty malolacie wiesz o 1968
    >
    > Wtedy nikt publicznie nie uzywal takiego slownictwa. Dopiero PiS wprowadzil
    > je do polityki.

    No to podaj jakis przyklad. Kiedy, kto i jakie dokladnie slownitwo
    wprowadzil PiS?

    Konkrety prosze.

    Joachim

    PS. Prosze o konkretna odpowiedz, a nie wymijajacy, zenujacy tekscik

  • 8. Data: 2010-02-18 12:56:39
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    Korekta spadkowa na złocie chyba dopiero się rozkręci.
    Długoterminowy kurs EUR/USD zmierza do dalszego, wyraźnego umocnienia się
    dolara do ok. 1,2 z obecnych 1,35 więc cena złota raczej poleci jeszcze sporo
    w dół.

  • 9. Data: 2010-02-18 21:23:20
    Od: fatso <f...@t...net>

    On 18 Lut, 13:56, " XXL" <d...@W...gazeta.pl> wrote:
    > Korekta spadkowa na złocie chyba dopiero się rozkręci.
    > Długoterminowy kurs EUR/USD zmierza do dalszego, wyraźnego umocnienia się
    > dolara do ok. 1,2 z obecnych 1,35 więc cena złota raczej poleci jeszcze sporo

    No, mnie tutaj bardziej interesuje srebro. Od paru lat przewiduje
    skokowa zmiane ceny
    ale jak do tej pory jest to tzw wishful thinking. Tym niemniej
    sprzedalem 100 plytek 1 uncjowych
    ze srebra USA, szly przed swietami jak swieze buleczki i to po
    doskonalej cenie. Potem srebro spadlo.

    Aha, jak wiecie z poprzednich przechwalek, jestem swiatowym potentatem
    w posiadaniu cudownych
    reprodukcji medalionu Donatello, mam ich 3 na 750 wypuszczonych w
    1976r. Jedne 29 uncji troy kazda,
    ostatnia jak nowa, nigdy nie wyjmowana ze swego pudla nawet. Teraz
    zawisnie na scianie mieszkania
    na Targowku, skad wlasnie pisze.
    NB POmroczna ma swoje uroki:
    * za jedne 200 zl oprawil mnie dzisiaj w-ski dentysta dokonujac
    skomplikowanej operacji na zebie- calkiem rozsada cena, jakosc uslugi
    daleko lepsza niz mordownia u pakiego w Surbiton.
    * Zubrowka cudowna jak zwykle
    *soki nieporownanie lepsze niz dostepne w londynskim Tesco,
    wychleptalem juz dwa litry od rana
    * jutro jest post, ide specjalnie kupowac kielbasy z tej okazji.

    fatso

  • 10. Data: 2010-02-19 08:31:44
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    >* jutro jest post, ide specjalnie kupowac kielbasy z tej okazji.

    A co Fatso, liczysz na obniżkę cen spowoodowaną chwilowym obniżeniem popytu
    :) ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/