  • 11. Data: 2010-02-19 17:06:31
    Temat: Re: zloto: koniec bolesnej korekty?
    Od: fatso <f...@t...net>

    On 19 Lut, 09:31, "Endriu" <n...@i...pl> wrote:

    > A co Fatso, liczysz na obniżkę cen spowoodowaną chwilowym obniżeniem popytu
    > :) ?.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Endriuhttp://drendriu.ovh.org/

    Mam zone gorliwa katoliczke. Z tej przyczyny musialem dzisiaj
    wpierdalac paelle,
    taki hiszpanski ryz+ frutti di mare. Ale za to na rozgrzewke zrobilerm
    sobie Bloody Mary: 1/3 spiritus rektyfikowany koszerny, 2/3 sok
    warzywny, doskonaly. mniam mniam

  • 12. Data: 2010-02-19 18:35:06
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    > * jutro jest post, ide specjalnie kupowac kielbasy z tej okazji.
    >
    > fatso

    jaki jest poziom sklerozy w tłustym facecie ?

    pamiętaj fatso, żydy na przekór Mojżeszowi zmajstrowali złotego cielca

    właściwie to złość Mojrzesza jego szał i gniew na niewiele zdał się

    za złoto żydy gotowi są dalej popełniać niegodziwości (patrz
    braciszkowie z GoldmanS)

  • 13. Data: 2010-02-19 21:26:33
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    fatso wrote:
    > *soki nieporownanie lepsze niz dostepne w londynskim Tesco,
    > wychleptalem juz dwa litry od rana
    A jakie to soki sa w polszy takie dobre? Bo pomaranczowa Tropicana
    Smooth jest rewelka, lepszego nic nie pilem.

  • 14. Data: 2010-02-21 14:52:48
    Od: fatso <f...@t...net>

    On 19 Lut, 22:26, Gonzo <g...@n...nn> wrote:

    > A jakie to soki sa w polszy takie dobre? Bo pomaranczowa Tropicana
    > Smooth jest rewelka, lepszego nic nie pilem.

    Ot, chociazby JustFit, owocowo-warzywny przecierowy, z Biedronki. Tak
    gesty ze gdy dodac spirytusu to tworzy sie
    prawdziwa Bloody Mary, taka dwuwarstwowa co dusi ogniem a za chwilke
    chlodzi gardlo zimnym plynem.
    Tropicana z Tesco jest OK ale na ogol soki to gowno, taki rozcienciony
    plyn gdzie poza woda i kolorem niewiele znajdziesz. Chyba ze dobrze
    zaplacisz a ja mowie o piciu dla zebrakow jakim i ja jestem. Glownie
    to sok mi jest potrzebny do rozcienczenia rumu.

  • 15. Data: 2010-02-23 14:17:13
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 18 Feb 2010 13:23:20 -0800, fatso napisał(a):

    > No, mnie tutaj bardziej interesuje srebro. Od paru lat przewiduje
    > skokowa zmiane ceny
    > ale jak do tej pory jest to tzw wishful thinking. Tym niemniej
    > sprzedalem 100 plytek 1 uncjowych
    > ze srebra USA, szly przed swietami jak swieze buleczki i to po
    > doskonalej cenie. Potem srebro spadlo.

    Jak nic, musisz się fatso, zapakować pod sufit ;)

    http://srebrnyorzel.pl

    Xenocide

  • 16. Data: 2010-02-25 12:50:35
    Od: fatso <f...@n...com>

    xbartx wrote:

    > Jak nic, musisz się fatso, zapakować pod sufit ;)
    >
    > http://srebrnyorzel.pl

    pozdrawiam kolege.
    potwierdzam ze silver dollar to wyjatkowo piekna moneta