  • 11. Data: 2009-05-04 21:34:36
    Temat: Re: złożyłem wniosek o kk w aliorze
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS pisze:
    > ww. dane raczej interesują banki, jeżeli tak by nie było to zamiast
    > zaświadczenia możnaby przynieść do banku np. druk RMUA, a nie można ;-/

    Ale ja niekoniecznie chce pokazywać jakiemukolwiek OBCEMU bankowi swoją
    półroczną (tyle ode mnie chcieli) historię życia, gdzie widać co i komu
    płaciłem oraz co i kto za co płacił mnie.

    Takie dane mogę przedstawiać gdy będę chciał od banku jakiś konkretny
    produkt, a nie marną KK z przeciętnym limitem i to w dodatku w opcji
    PRZENIESIENIE.

    --
    Mithos

  • 12. Data: 2009-05-04 21:40:43
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

> [...]
    >
    > Takie dane mogę przedstawiać gdy będę chciał od banku jakiś konkretny
    > produkt, a nie marną KK z przeciętnym limitem i to w dodatku w opcji

    Właśnie! To jest clue całego tego zagadnienia.

  • 13. Data: 2009-05-04 21:59:24
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Ale ja niekoniecznie chce pokazywać jakiemukolwiek OBCEMU bankowi swoją
    > półroczną (tyle ode mnie chcieli) historię życia, gdzie widać co i komu
    > płaciłem oraz co i kto za co płacił mnie.
    wcale się nie dziwię, że nie chciałeś pokazać...w moim przypadku (też
    przeniesienie) wystarczyło oświadczenie i po sprawie...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 14. Data: 2009-05-04 22:03:53
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    > szybko i sprawnie, a pracownik (bez podpowiedzi) wiedział jaki jest adres
    > internetowy Multibanku ;-)
    > nawet orientował się w funkcjonalności ww.

    ciekawe kiedy jakis pracownik sie zorientuje i zainstaluje soft do
    podkradania hasel....

    jakos do do mnie nie przemawia, by w jednym banku logowac sie do drugiego
    celem pokazania historii operacji...

  • 15. Data: 2009-05-04 23:04:46
    Od: Michał <r...@x...cy>

    Mithos pisze:
    > ZTCP to nie ma.

    Przed kilkoma dniami założyłem rachunek przez net, umowę dostarczył kurier.

    --
    pzdr, Michał
    http://finances.pl

  • 16. Data: 2009-05-05 04:56:48
    Od: BK <b...@g...com>

    On 4 Maj, 23:00, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > ZTCP to nie ma.
    >
    > --
    > Mithos

    Przeciez w Aliorze caly myk polega na tym, ze wiele rzeczy mozna robic
    zdalnie [korespondencyjnie, pozniej przez internet]. Skad pomysl, ze
    nie mozna zalozyc rachunku przez neta?

    http://www.aliorbank.pl/pl/klienci_indywidualni/kont
    a_osobiste/konto_z_lokata_nocna

    ps. co do oddzialow moj jest czynny do 19 i w soboty [wawa, KEN] ;-)

  • 17. Data: 2009-05-05 05:05:27
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > ciekawe kiedy jakis pracownik sie zorientuje i zainstaluje soft do
    > podkradania hasel....
    >
    > jakos do do mnie nie przemawia, by w jednym banku logowac sie do drugiego
    > celem pokazania historii operacji...

    ale przeciez to tylko opcja, zawsze możesz przynieść standardowe
    zaświadczenie o zarobkach i nie będzie ani logowania się do innego banku
    w placówce ani nikt nie będzie wydzwaniał do firmy, w której pracuje

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 18. Data: 2009-05-05 05:25:08
    Od: BK <b...@g...com>

    On 5 Maj, 07:05, RobertS <b...@x...pl> wrote:

> [...]
    > zaświadczenie o zarobkach i nie będzie ani logowania się do innego banku
    > w placówce ani nikt nie będzie wydzwaniał do firmy, w której pracuje

    Ciekawe czy jest mozliwosc zablokowania wgrywania softu do takich
    urzadzen w banku... ;-)

    A serio - przeciez to zaden problem zabezpieczyc tablet tak zeby
    uzyszkodnik nic tam nie dogral.

  • 19. Data: 2009-05-05 05:46:23
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    BK pisze:
    > Ciekawe czy jest mozliwosc zablokowania wgrywania softu do takich
    > urzadzen w banku... ;-)
    >
    > A serio - przeciez to zaden problem zabezpieczyc tablet tak zeby
    > uzyszkodnik nic tam nie dogral.

    Tak samo jak zaden problem obejsc takie zabezpieczenia...
    Kwestia umiejetnosci tylko.
    Juz z niejedna korporacyjna aplikacja walczylem bo "dzial IT" wymyslil
    ze czegostam nie mozna uzywac na firmowym sprzecie.
    Zazwyczaj poziom takich zabezpieczen jest zalosny i jednynie skierowany
    zeby odstraszyc przecietnego uzytkownika.
    Ktos kto wie jak to dziala, spokojnie sobie poradzi z takimi utrudnieniami.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 20. Data: 2009-05-05 06:46:02
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    RobertS <b...@x...pl> writes:

    > u mnie wystarczyły 3 wyciągi + oświadczenie o uzyskiwanych dochodach
    > (sprawdzone tel. w firmie) i to wszystko...

    W zyciu nie chcialbym pracowac w firmie, ktora udziela telefonicznych
    informacji o zarobkach swoich pracownikow.

    MJ