  • 31. Data: 2009-05-05 16:38:20
    Temat: Re: złożyłem wniosek o kk w aliorze
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Olgierd pisze:
    > To brzmi jakbyś pracował w jakimś laogai.

    A może pracuje w ABW lub innym CBA gdzie nawet nie uzyskasz informacji,
    że X jest tam zatrudniony ? Zresztą w niektórych urzędach centralnych
    również nawet tyle sie nie dowiesz.

    --
    Mithos

  • 32. Data: 2009-05-05 17:55:47
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    > A może pracuje w ABW lub innym CBA gdzie nawet nie uzyskasz informacji, że
    > X jest tam zatrudniony ? Zresztą w niektórych urzędach centralnych również
    > nawet tyle sie nie dowiesz.

    a potem taki pan z abw idzie do banku, zanosi zaswiadczenie o zarobkach i
    jak duzy bank to moze miec calkiem fajna baze danych pracownikow abw.... ;)

  • 33. Data: 2009-05-05 18:35:33
    Od: BK <b...@g...com>

    On 5 Maj, 19:55, "eg" <e...@w...pl> wrote:

    > a potem taki pan z abw idzie do banku, zanosi zaswiadczenie o zarobkach i
    > jak duzy bank to moze miec calkiem fajna baze danych pracownikow abw.... ;)

    Nie wszyscy pracownicy ABW sa "tajni". Niektorzy to zupelnie normalni
    ludzie, ktorzy moze niezbyt sie wychylaja ze swoim miejscem
    zatrudnienia ale...

    Zreszta do tworzenia "bazy" wcale nie trzeba zaswiadczen. Taki
    funkcjonariusz zwykle tez ma ror gdzie mu wplywa uposazenie ;)