  • 1. Data: 2002-06-09 17:51:32
    Temat: zly numer konta - co teraz???
    Od: <x...@w...pl>

    witam!

    mam problem nadalem na poczcie przelew gotowkowy na konto osoby prywatnej,
    po tygodniu zorientowalem sie ze zjadlem jedna cyfre w numerze konta, czy
    jest jakas szansa na odzyskanie pieniedzy? czy beda one przelane na konto
    innej osoby a ja zostane "dobrym wojkiem" rozdajacym pieniadze? co
    powinienem zrobic? - pytam was bo w niedziele nie mozna dodzwonic sie do
    zadnej instytucji... HELP

    milego dnia!

    tomek: x...@w...pl

  • 2. Data: 2002-06-09 18:06:55
    Temat: Re: zly numer konta - co teraz???
    Od: "Piotr W." <p...@u...interia.pl>

    Użytkownik <x...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > innej osoby a ja zostane "dobrym wojkiem" rozdajacym pieniadze? co
    > powinienem zrobic? - pytam was bo w niedziele nie mozna dodzwonic sie do

    Pewnie podałeś też nazwisko i imię (adres?)
    Jeśli tak, to pisz list do banku, do którego to poszło z opisem sytuacji.
    List dojdzie szybciej niż przekaz z poczty :-)
    Pozdrawiam,
    Piotr

  • 3. Data: 2002-06-09 18:18:34
    Od: "Jurek" <j...@a...net>

    Mialem kiedys podobny problem...
    Pani księgowa w mojej starej... ch...owej firmie (Telbank) pomylila numer
    konta...
    Zamiast 9 wpisala 8....
    Pieniądze trafily na tzw konto przejsciowe... (Bank PEKAO SA)

    Po jakims tygodniu trafily na moje wlaściwe konto...

    Wazne jest nazwisko i adres odbiorcy...

    Pozdro....

    Użytkownik "Piotr W." <p...@u...interia.pl> napisał w
    wiadomości news:3d0399ae_3@news.vogel.pl...

  • 4. Data: 2002-06-09 18:39:35
    Od: "mgr Krzysztof Maria Bąk" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > jest jakas szansa na odzyskanie pieniedzy? czy beda one przelane na konto

    Możesz nic nie robić. Jeśli są dane odbiorcy przelew z opóźnieniem
    kilkudniowym trafi "ręcznie " na właściwe konto lub wróci na twoje

  • 5. Data: 2002-06-09 20:06:55
    Od: <x...@w...pl>

    witam!

    dziekuje za odpowiedzi, widac jest jeszcze nadzieja...

    pozdrowienia!

    tomek: x...@w...pl

  • 6. Data: 2002-06-09 20:23:23
    Od: "Luzak" <nie_dam@bo_by_mnie.spamowali.pl>

    Miałem odwrotną sytuację, tzn. numer mojego konta się zgadzał, ale
    kontrahent wpisał omyłkowo jako nazwę odbiorcy zamiast mojej firmy nazwę
    innej

    taka sytuacja zdarzyła mi się w 2 sytuacjach - w banku tradycyjnym (BSR)
    zadzwoniono do mnie, przefaksowałem im fakturę dla tego kontrahenta i wtedy
    zaksięgowali mi te pieniądze na koncie

    w VWBanku ... zaksięgował mi pieniądze system od ręki, nie było żadnej
    sprawy, żadnych wyjaśnień - poprostu zgadzał się numer konta, nazwa chyba
    wogóle nie była weryfikowana

    w Twojej sytuacji jeśli obciąłeś jedną cyfrę z numeru rachunku nadzieją jest
    to, że powstały w ten sposób numer konta będzie błędny i nikomu tego nie
    przeleją, ale gdybyś pomylił cyfrę i numer byłby rzeczywistym numerem
    czyjegoś konta to sprawa mogłaby wcale nie być taka prosta

  • 7. Data: 2002-06-09 20:35:59
    Temat: Odp: zly numer konta - co teraz???
    Od: "aga" <a...@i...pl>

    Użytkownik <x...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ae0cdg$284r$...@p...acn.pl...
    > witam!
    >
    > dziekuje za odpowiedzi, widac jest jeszcze nadzieja...
    >
    > pozdrowienia!
    >
    > tomek: x...@w...pl
    >

    > Moja kolezanka dostała ostatnio jakies magiczne pieniadze na konto. Od
    tygodnia jeszcze nikt sie o nie nie upomniał:) Poinformowała bank ale on
    stwierdził, ze to na pewno jej(niech dobrze sprawdzi skad mogły przyjsc):))
    Ciekawe czy w ogole znajdzie sie chetny.
    Aga

  • 8. Data: 2002-06-10 12:29:21
    Od: "Marcin I." <b...@a...pl>

    Tajemniczy(a) "aga" <a...@i...pl> wystukał(a) na klawiaturze parę
    literek w wiadomości news:ae0eb2$l9t$1@info.cyf-kr.edu.pl...

    > tygodnia jeszcze nikt sie o nie nie upomniał:) Poinformowała bank ale on
    > stwierdził, ze to na pewno jej(niech dobrze sprawdzi skad mogły
    przyjsc):))
    > Ciekawe czy w ogole znajdzie sie chetny.

    To byly moje pieniadze, pomylilem sie w nr rachunku, przepraszam bardzo
    niech kolezanka odesle kase na konto nr 74..... ;)))))))

  • 9. Data: 2002-06-10 17:28:59
    Od: "mgr Krzysztof Maria Bąk" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin I." <b...@a...pl> napisał w wiadomości

    > To byly moje pieniadze, pomylilem sie w nr rachunku, przepraszam bardzo
    > niech kolezanka odesle kase na konto nr 74..... ;)))))))

    A może to były pieniądze od Jej "przyjaciela" za Jego zadowolenie z
    niej:-)

  • 10. Data: 2002-06-10 19:46:51
    Od: "aga" <a...@i...pl>

    Użytkownik Marcin I. <b...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...vogel.pl...
> [...]
    >
    > To byly moje pieniadze, pomylilem sie w nr rachunku, przepraszam bardzo
    > niech kolezanka odesle kase na konto nr 74..... ;)))))))

    Aga