  • 1. Data: 2011-03-01 10:20:39
    Temat: zmiana OWU Polbank "prestiżowa"
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Spieszę donieść, iż w dniu wczorajszym otrzymałem od Polbanku przesyłkę z
    informacją o zmianach ogólnych warunków ubezpieczeń do posiadanej przeze
    mnie pozłacanej karty kredytowej.
    Co ciekawe zmiany weszły w życie już 1 lutego (szkoda, że nie wiedziałem,
    bo parę dni temu miałem potrzebę holowania auta ;-)

    Po pierwsze zmienili podwykonawcę (już nie Generali, lecz Europ
    Assistance), po drugie pojawiły się m.in. się lekarz i holowanie
    holowanie pojazdu za darmo, zwiększono też kwoty ubezpieczenia.

    Piszę, bo pamiętam, że niedawno był temat owej "prestiżowości" w
    kontekście różnych kart polbankowych.

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

  • 2. Data: 2011-03-01 12:47:02
    Temat: Re: zmiana OWU Polbank "prestiżowa"
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 1 Mar 2011 10:20:39 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

> [...]
    > holowanie pojazdu za darmo, zwiększono też kwoty ubezpieczenia.
    >
    > Piszę, bo pamiętam, że niedawno był temat owej "prestiżowości" w

    Jest na www
    http://polbankefg.pl/karty-kredytowe/download/owu_ka
    rty_prestiz.pdf

    --
    Kojer

  • 3. Data: 2011-03-01 18:57:27
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2011-03-01 11:20, Olgierd pisze:
> [...]
    > Co ciekawe zmiany weszły w życie już 1 lutego (szkoda, że nie wiedziałem,
    > bo parę dni temu miałem potrzebę holowania auta ;-)

    Żeby być precyzyjnym, to dodam, że ubezpieczenia:
    - na życie
    - podróżne
    zostały po staremu, nadal Generali.
    Nowe jest jedynie ubezpieczenie "Polbank Prestiż Assistange":
    http://polbank.pl/karty-kredytowe/download/owu_karty
    _prestiz.pdf

  • 4. Data: 2011-03-01 19:03:45
    Od: Ra <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-01 19:57, Wojciech Nawara pisze:
> [...]
    > - podróżne
    > zostały po staremu, nadal Generali.
    > Nowe jest jedynie ubezpieczenie "Polbank Prestiż Assistange":
    może sobie wzieli do serca ostatnią krytykę tych kart
    i tym sposobem to chyba jedna z lepszych karta na rynku

  • 5. Data: 2011-03-01 19:26:19
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 1 Mar, 11:20, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Piszę, bo pamiętam, że niedawno był temat owej "prestiżowości" w
    > kontekście różnych kart polbankowych.

    A jak teraz jest? Nadal ubezpieczenie pokrywa koszty organizacji
    pomocy, czy faktyczna pomoc?
    Ja wlasnie z tym temeatem na pbb wyskoczylem - ze Gold ma znacznie
    gorsze warunki assistance niz zwykle karty.
    Widac w koncu to naprawili.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 6. Data: 2011-03-01 19:57:06
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    Olgierd wrote:

    > Po pierwsze zmienili podwykonawcę (już nie Generali, lecz Europ
    > Assistance), po drugie pojawiły się m.in. się lekarz i holowanie
    > holowanie pojazdu za darmo, zwiększono też kwoty ubezpieczenia.

    Zmiana moze byc na gorsze...

    Bratu ostatnio urwalo sie cos w fotelu kierowcy, zjechal do tylu i tak
    zostal. Zadzwonil do Europ Assistance (mial w pakiecie z czyms tam),
    poinformowal, ze w zwiazku z usterka nie siega do pedalow nogami i prosi
    o holowanie do ASO - pani z infolinii wyjasnila, ze assistance obejmuje
    "brak paliwa, rozladowanie akumulatora i usterki mechaniczne" i w
    zwiazku z tym mu nie pomoga.
    Nie przyjela do informacji, ze opisana usterka jest usterka mechaniczna,
    i po konsultacji z przelozonym spuscila go na drzewo.

    Poniewaz mial tez assistance w PZU (w pakiecie od leasingodawcy),
    zadzwonil, przyjechala lawetka po 15 minutach i zawiozla do ASO bez
    najmniejszego problemu.

    Wieslaw

  • 7. Data: 2011-03-01 20:53:50
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Olgierd pisze:

    > Po pierwsze zmienili podwykonawcę (już nie Generali, lecz Europ
    > Assistance), po drugie pojawiły się m.in. się lekarz i holowanie
    > holowanie pojazdu za darmo, zwiększono też kwoty ubezpieczenia.

    Za do *wydaje* mi się, że znikło ubezpieczenie od opóźnionego bagażu. Z
    kolei ubezpieczenie od skradzionego/zagubionego bagażu ma tyle wyłączeń,
    że w zasadzie ubezpieczone są tylko ubrania...

    --
    MiCHA

  • 8. Data: 2011-03-02 08:12:09
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 01 Mar 2011 11:26:19 -0800, Rafal M napisał(a):

    > A jak teraz jest? Nadal ubezpieczenie pokrywa koszty organizacji pomocy,
    > czy faktyczna pomoc?

    Faktyczną pomoc, ale robociznę tylko. Części kupujesz za swoje.