  • 1. Data: 2011-08-14 15:00:18
    Temat: zmiana banku
    Od: " atot" <a...@g...pl>

    Planuję zmienić bank z Lukasa e-konto na coś innego.
    Lukas zaczął mnie denerwować od jakiegoś czasu:
    -problemy z lokalnym bankomatem
    -kolejki w oddziale
    -niskie oprocentowanie lokat
    -brak lokat krótszych niż 30 dni
    Mimo to podoba mi się ich system internetowy [choć np. Millenetowi tez nie mam
    nic do zarzucenia, no może oprócz haseł smsowych i przelewów zewn. za 50 gr]
    oraz niskie [prawie zerowy koszty prowadzenia rachunku i karty VISA].
    Przyglądam się WBK ale niewiele wiem o ich systemie internetowym a przy okazji
    może będę otwierał rachunek maklerski. Zależy mi na darmowych bankomatach (nie
    muszą być wszystkie), darmowych przelewach i darmowej karcie debetowej.

    Będę wdzięczny za Wasze sugestie.

  • 2. Data: 2011-08-15 00:35:39
    Temat: Re: zmiana banku
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    " atot" j28nu2$i36$...@i...gazeta.pl

    > Planuję zmienić bank z Lukasa e-konto na coś innego.
    > Lukas zaczął mnie denerwować od jakiegoś czasu:

    A mnie już nie denerwuje od paru lat. ;)

    > -problemy z lokalnym bankomatem

    Jednym? :) Dużo tego. ;)

    > -kolejki w oddziale

    Kolejka marmurowa do ekonta? :)

> [...]

    > nic do zarzucenia, no może oprócz haseł smsowych i przelewów zewn. za 50 gr]

    W Mille są co najmniej dwa konta do lania za free -- dobre konto i internetowe.

> [...]
    > muszą być wszystkie), darmowych przelewach i darmowej karcie debetowej.

    Musi to być za free? Nie możesz tam lać co miesiąc paru tysięcy?
    IMO Kredyt Bank jest dobry -- można dostać 50 wisienek, kartą można
    pobierać za free w każdym bankomacie na terenie Polski, konto jest
    oprocentowane (7% z miesięczną kapitalizacją i tylko do salda 3 tysięcy)
    ale trzeba na konto lać co miesiąc co najmniej łan tałzen a debetówką
    co najmniej 5 razy w miesiącu płacić w sklepach.

    Mille daje 3% keszbeku za płacenie debetówką w dużych sklepach i na stacjach
    benzynowych.
    Kartą **chyba** można pobierać za free w każdym bankomacie na terenie Polski.
    Są dwa konta oszczędnościowe.

    Meritum daje 3% keszbeku za płacenie debetówką na stacjach benzynowych.
    Kartą można pobierać za free w każdym bankomacie na terenie Polski.
    Jest jedno konto oszczędnościowe.

    Polbank daje (przynajmniej dla mnie) wszystko za free, ale kartą można
    pobierać za free tylko w ich bankomatach i w bankomatach Euronetu,
    które nie stoją w innych bankach.

    I chyba kartą Citi można pobierać za free w każdym bankomacie na terenie Polski.
    Jest tam jedno konto oszczędnościowe.

    -=-

    W WBK debetówki chyba kosztują, choć może mylę się.

    > Będę wdzięczny za Wasze sugestie.

    Sugestia?,,, Poproś Lukas o zamknięcie każdego Twego rachunku, jaki u nich masz. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2011-08-15 06:23:12
    Od: " " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

    > Meritum daje 3% keszbeku za płacenie debetówką na stacjach benzynowych.
    > Kartą można pobierać za free w każdym bankomacie na terenie Polski.
    > Jest jedno konto oszczędnościowe.

    Leszek, piłeś coś. Po pierwsze keszbeku jest 4%, a kont oszczędnościowych
    można założyć nieskończoną ilość.

  • 4. Data: 2011-08-15 08:30:15
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-08-14 17:00, atot pisze:
    > [choć np. Millenetowi tez nie mam nic do zarzucenia, no może oprócz (...) przelewów
    zewn. za 50 gr]

    Wg tego:
    <http://www.bankmillennium.pl/static-content/PL/Deta
    l-Prowizje-oplaty-2011-08-10_759778.pdf>
    W Mille nie ma opłaty 50 gr za przelew jest dla Konta Internetowego
    i Dobrego Konta, więc ta wada jest do obejścia.

  • 5. Data: 2011-08-15 09:27:07
    Od: osa <o...@n...onet.pl>

> [...]
    > ale trzeba na konto lać co miesiąc co najmniej łan tałzen a debetówką
    > co najmniej 5 razy w miesiącu płacić w sklepach.

    Czy mi się wydaje, czy wcześniej musiało to być wynagrodzenie a teraz
    już dowolny tysiąc spoza banku? Do tego nie widzę na stronie informacji
    o 7% a w tabeli oprocentowania również, jest tylko Dobre konto na 0% ?
    Nowe dokumenty obowiązują od 10 czy 11.08 więc może 'poprawili' ofertę?

  • 6. Data: 2011-08-15 09:59:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <k...@g...SKASUJ-TO.pl> j2ae0g$kk5$...@i...gazeta.pl

    > Leszek, piłeś coś.

    Mleko.

    > Po pierwsze keszbeku jest 4%,

    To prawda. Błąd powstał w wyniku nieuwagi.

    > a kont oszczędnościowych
    > można założyć nieskończoną ilość.

    A tego nie wiedziałem. :) Można zakładać via net czy trzeba iść do marmuru?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2011-08-15 10:03:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "osa" j2aop2$j07$...@n...onet.pl

    > Czy mi się wydaje, czy wcześniej musiało to być wynagrodzenie a teraz

    Jeśli ma być wisienka -- musi to być wynagrodzenie. :)
    Ale do zwolnienia z opłat może być jakikolwiek przelew.

    > już dowolny tysiąc spoza banku? Do tego nie widzę na stronie informacji o 7% a w
    tabeli oprocentowania również, jest tylko Dobre
    > konto na 0% ?

    Dobre konto jest w Mille, Super -- jest w KredytB.
    Dobre ma 0, super ma 7 z zastrzeżeniami - miesięczna kapitalizacja i tylko do 3
    tysięcy.

  • 8. Data: 2011-08-15 10:35:53
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >A tego nie wiedziałem. :) Można zakładać via net czy trzeba iść do marmuru?

    A gdzie te Marmury Meritum? W Gdańsku? Jasne, że przez net, skolko ugodno.

  • 9. Data: 2011-08-15 11:58:51
    Od: osa <o...@n...onet.pl>

    Fakt ;) KB i Mille mi się pozajączkowały...

  • 10. Data: 2011-08-15 12:35:05
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-08-15 10:30, Bogdan B. wysłał(a) wiadomość:

> [...]
    >
    > W Mille nie ma opłaty 50 gr za przelew jest dla Konta Internetowego
    > i Dobrego Konta, więc ta wada jest do obejścia.

    W Mille dla Internetowego nie ma opłaty 50 groszy za przelew na rachunki
    w innych bankach. Jest za to dla Dobrego Konta.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/