  • 1. Data: 2010-09-06 17:24:53
    Temat: zmiana formy wyciągów w polbanku
    Od: "Anna" <a...@o...pl>

    witam

    jakiś czas temu niedawno zmieniłam formę otrzymywania wyciągów w Polbanku z
    papierowej na elektroniczną.

    ale teraz jestem niezadowolona i chciałabym z powrotem wrócić do papierowych
    wyciągów

    1) czy moge to zrobić w każdej chwili? czy jest już za póxno

    2) czy jakies opłaty są z tym zwiazane?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-09-06 17:36:27
    Temat: Re: zmiana formy wyciągów w polbanku
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2010-09-06 19:24, Anna pisze:

    > 1) czy moge to zrobić w każdej chwili? czy jest już za póxno

    Po prostu złóż stosowny wniosek w serwisie internetowym.

    > 2) czy jakies opłaty są z tym zwiazane?

    Nie.

  • 3. Data: 2010-09-06 19:25:25
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 06 Sep 2010 19:36:27 +0200, Wojciech Nawara napisał(a):

    > Po prostu złóż stosowny wniosek w serwisie internetowym.

    > Nie.

    Opłaty nie, ale ilość kont mocno oszczędzających przy papierowych
    wyciągach to max 3 przy elektronicznych max 6.
    Generalnie wyciągi masz tutaj:

    https://wyciagi.polbank24.pl/Login.aspx?ReturnUrl=%2
    fdefault.aspx

    i wydaje mi się, że po wydrukowaniu taki wyciąg wygląda identyko jak ten
    wysyłany przez bank. No może nie ma na nim jakiś jednostkowych informacji
    dodatkowych odnośnie zmian w regulaminie, TOiP etc w Polbanku.

    Xenocide

  • 4. Data: 2010-09-06 21:32:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "xbartx" i63f75$g4i$...@n...net.icm.edu.pl

    > https://wyciagi.polbank24.pl/Login.aspx?ReturnUrl=%2
    fdefault.aspx

    Rejestracja prosta niczym budowa cepa z poliamidów. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'