  • 1. Data: 2005-11-12 22:31:51
    Temat: zmiana limitu w VW, potwierdzenie przelewu
    Od: "Wlodzimierz" <w...@p...pl>

    Witam,
    Potrzebuje wykonac niezwykle pilny przelew z VW, ale zagapilem sie i nie
    podnioslem limitu.
    Pytania:
    1. Czy jesli zadzwonie w poniedzialek o 08:01 (jak otworza infolinie) to
    podniosa mi limit "od reki".
    2. Czy nie maja czasem w VW jakis limitow kwotowych? Mozna ustawic np
    100000?
    3. Czy jesli podniosa limit to uda sie "za chwile" zrobic przelew?
    4. Czy da sie od razu (ewent. po jakim czasie) wydrukowac potwierdzenie
    przelewu?
    Jakies pol roku temu mozna bylo wydrukowac potwierdzenie po jakichs 10
    minutach nawet dla przelewu zlozonego o godz. 2.30 w nocy.
    5. Czy przelew zlecony po tych wszystkich operacjach ma szanse zalapania sie
    na 1 sesje, a w najgorzym razie czy pojdzie tego dnia?
    6. Czy moze jest jakis sposob by zmienic ten limit w VW wczesniej, nie
    czekajac do poniedzialku rano? szczerze mowiac watpie ;-(((

    pozdrawiam
    Wlod.

  • 2. Data: 2005-11-12 22:44:55
    Temat: Re: zmiana limitu w VW, potwierdzenie przelewu
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Wlodzimierz napisał(a):

    > 1. Czy jesli zadzwonie w poniedzialek o 08:01 (jak otworza infolinie) to
    > podniosa mi limit "od reki".

    Zawsze możesz wykonać przelew przez konsultanta. Tam nie ma limitów.

    Limity zmieniają po wysłaniu prośby pocztą wewnątrzną, ale nie licz, że
    zrobią to od razu o 08:01. Czy telefonicznie da się zmienić limity tego
    - szczerze mówiąc - nie pamiętam. Chyba do jakiejś kwoty pozwalali robić
    to telefonicznie. Powyżej chcieli zlecenie faksowe/pocztą wewnętrzną.

    > 2. Czy nie maja czasem w VW jakis limitow kwotowych? Mozna ustawic np
    > 100000?

    Możesz ile chcesz.

    > 3. Czy jesli podniosa limit to uda sie "za chwile" zrobic przelew?

    Tak.

    > 4. Czy da sie od razu (ewent. po jakim czasie) wydrukowac potwierdzenie
    > przelewu?

    Prawie od razu, pod warunkiem, że system będzie wtedy online.

> [...]
    > 5. Czy przelew zlecony po tych wszystkich operacjach ma szanse zalapania sie
    > na 1 sesje, a w najgorzym razie czy pojdzie tego dnia?

    Jak najbardziej.

    > 6. Czy moze jest jakis sposob by zmienic ten limit w VW wczesniej, nie
    > czekajac do poniedzialku rano? szczerze mowiac watpie ;-(((

    Nie ma, bo to musi zrobić interfejs białkowy. Zrób dziś przelew i jutro.
    Będziesz miał 2x limit. :-)

  • 3. Data: 2005-11-12 22:54:03
    Od: LM <p...@n...sig>

    Pisze do nas Wlodzimierz pamiętnej daty 2005-11-12 23:31:

> [...]
    >podnioslem limitu.
    >Pytania:
    >1. Czy jesli zadzwonie w poniedzialek o 08:01 (jak otworza infolinie) to

    Tak

    >2. Czy nie maja czasem w VW jakis limitow kwotowych? Mozna ustawic np
    >100000?

    OIDP do 20.000 możesz zmienieć telefonicznie, powyżej - pisemnie.

    >3. Czy jesli podniosa limit to uda sie "za chwile" zrobic przelew?

    Tak

    >4. Czy da sie od razu (ewent. po jakim czasie) wydrukowac potwierdzenie
    >przelewu?

    Jakieś 5 minut

> [...]
    >5. Czy przelew zlecony po tych wszystkich operacjach ma szanse zalapania sie
    >na 1 sesje, a w najgorzym razie czy pojdzie tego dnia?

    Powinien być zrealizowany w ciągu właśnie mniej więcej 5 minut

    >6. Czy moze jest jakis sposob by zmienic ten limit w VW wczesniej, nie
    >czekajac do poniedzialku rano? szczerze mowiac watpie ;-(((

    Możesz spróbować pocztą wewnętrzną (przez www), ale spokojnie zdążysz ze
    wszystkim rano (o ile kwota przelewu nie przekracza wspomnianych 20
    tysięcy). Poza tym, zawsze możesz odżałować tą złotówkę i zlecić przelew
    konsultantowi (do wysokości salda)

    --
    Nieustannie pozdrawiam
    Leszek Maszczyk

  • 4. Data: 2005-11-12 23:00:37
    Od: trainer <t...@p...org>

    Wlodzimierz wrote:
> [...]
    > podniosa mi limit "od reki".
    > 2. Czy nie maja czasem w VW jakis limitow kwotowych? Mozna ustawic np

    z tego co ja pamietam z tego banku to przez telefon można było
    podnieść limit do 20 tys. a więcej trzeba było faksem
    jeżeli ta sytuacja utrzymuje się nadal, to podejrzewam, że przy faksie
    będziesz musiał poczekać, aż ktoś odbierze, poda na kolejkę, odczyta,
    porówna podpis, uruchomi w systemie, a więc raczej nie od ręki (ale
    nie wiem jak naprawdę działa ich back office, to takie zgadywanie -
    może akurat będziesz w stanie umówić się z kimś że szybko odbierze
    faks i wprowadzi do systemu)
    Ewentualnie jak jesteś w Wawy to można wypłacić w kasie (jak nie z
    Wawy to też, niecałe 10 minut od Dw. Centralnego z buta :))

    trainer

  • 5. Data: 2005-11-14 23:06:42
    Od: "Wlodzimierz" <w...@p...pl>

    piekne dzieki za odpowiedzi, szczegolnie za info o limicie 20k PLN.
    Ale w sumie w VW dzialaja dobrze. Rzeczywiscie od reki (na telefon) podnosza
    do tej sumy, ale (przynajmniej dziasiaj w moim przypadku) wystarczylo wyslac
    maila poczta wewnetrzna (wyslalem w niedziele, a rano jeszcze jeden;) i przy
    rozmowie z konsultantem powiedziec ze jest prosba pisemna w mailu - podnosi
    rowniez od reki i limity sa natychmiast aktywne.
    A juz zupelny bajer to przelew z data "dzisiejsza" - doslownie po 30
    sekundach przelew jest w historii i mozna drukowac potwierdzenie.
    Wogole mam wrazenie ze gdyby VW mial 24h konsultanta to bylby najlepszy na
    rynku - ale moze mam minimalne i specyficzne potrzeby "bankowe"
    pozdrawiam

  • 6. Data: 2005-11-15 03:20:56
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-11-15 00:06, osobnik podający się za Wlodzimierz, śmiał
    stwierdzić, iż:

    > Wogole mam wrazenie ze gdyby VW mial 24h konsultanta to bylby najlepszy na
    > rynku - ale moze mam minimalne i specyficzne potrzeby "bankowe"
    > pozdrawiam

    Małe masz wymagania :) Faktem jest, że konsultanci pracują sprawnie,
    szkoda, że podstawowy kanał dostępu (jakim jest internet) jest tak słabo
    rozbudowany, a na karty trzeba czekać prawie 3 tygodnie (karta, później
    PIN). Poza tym wszystko działa jak powinno.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 7. Data: 2005-11-15 09:21:32
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > A juz zupelny bajer to przelew z data "dzisiejsza" - doslownie po 30
    > sekundach przelew jest w historii i mozna drukowac potwierdzenie.

    Za to pewnie nie da się już go anulować.

  • 8. Data: 2005-11-15 22:53:03
    Od: "Wlodzimierz" <w...@p...pl>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Za to pewnie nie da się już go anulować.
    >
    > --
    GENIALNE, rzeczywiscie wszedzie mozna znalezc wade ;-)))))))))))))))

    Cecha, ktora postrzegam za niezwykle pozadana - awaryjny przelew i
    koniecznosc pobiegniecia z "papierkiem" do jakiejs instytucji - Ty
    poczytujesz za wade ;-))))))))))))))))

    Ale cos w tym jest, bo najbezpieczniejszy sposob potwierdzania transakcji
    jaki jest w VW (wlasne haslo + wskazanie tokena) czasem wydaje mi sie
    zagrozeniem ze wzgledu na brak redundancji tokena ;-))))
    Jak zgubie liste z haslami to moge aktywowac nastepna, ale nowego tokena nie
    wyprodukuje w ciagu 15 minut.
    BTW, jak najszybciej rozwiazac problem gdy pies pogryzie token lub wpadnie
    nam on do za przeproszeniem ubikacji?

    pozdrawiam