  • 91. Data: 2007-08-13 15:57:23
    Temat: Re: zmiana numeru telefonu w Mbank - radzę uważać
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 13 sierpnia 2007 17:32
    (autor Kamil Jońca
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <5...@n...onet.pl>):

    > Bredzisz. To raz.

    O jaki milusi chamek... giligiligili.

    > Dwa. Dobry przykład to "kanciapy administracyjne". Internet jest, a GSM
    > często nie.

    Nie wiem co to są kanciapy administracyjne...

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    a...@e...com.pl w...@l...pl

  • 92. Data: 2007-08-13 16:36:28
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    <t...@w...pl> wrote in message
    s.com...

    > sprawdzilem, to nie byl mkiosk tylko mpunkt - tam maja zwykla obsluge

    No to ja sie nie dziwie, ze tak dlugo to trwa ;)

    http://www.mpunkt.pl/

    MK

  • 93. Data: 2007-08-13 17:38:04
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>

    MK <m...@i...pl> napisał(a):

    > <t...@w...pl> wrote in message
    s.com...

    > No to ja sie nie dziwie, ze tak dlugo to trwa ;)
    >
    > http://www.mpunkt.pl/
    >
    > MK

    A wiesz jak dlugo pizze dostarczaja? Trzeci dzien czekam.....

  • 94. Data: 2007-08-13 19:24:10
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 13 Aug 2007 17:25:43 +0200, Wrak Tristana <n...@s...pl>
    wrote:

    >Rozumiem to, ale GSM ma zasięg w największych zadupiach.
    Polecam Kąty Rybackie - Mierzeja Wiślana - sieć Plusa.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 95. Data: 2007-08-13 20:23:37
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 13 sierpnia 2007 21:24
    (autor WAM
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <m...@4...com>):

    > Polecam Kąty Rybackie - Mierzeja Wiślana - sieć Plusa.

    No ale to pewnie jakieś Orangi i Ery tam są... Ja wiem, że to nie to samo,
    ale jak ktoś tam mieszka/pracuje to co ma począć?

  • 96. Data: 2007-08-13 21:32:15
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał:

    > No ale to pewnie jakieś Orangi i Ery tam są... Ja wiem, że to nie to samo,
    > ale jak ktoś tam mieszka/pracuje to co ma począć?

    Używać karty kodów jednorazowych? ;-)
    Jest wiele miejscowości (niekoniecznie "wczasowych"), w których zasięg sieci
    GSM jest żaden lub tylko na zewnątrz budynków (np. z powodu ukształtowania
    terenu lub małej opłacalności budowy nadajników), a dostęp do internetu
    możliwy jest przez linię telefoniczną.
    Nie, żebym był akurat zwolennikiem kart, ale Twoja implikacja (brak GSM =>
    brak netu) jest fałszywa.

    Krystian

  • 97. Data: 2007-08-13 21:56:01
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 13 sierpnia 2007 23:32
    (autor Krystian Zaczyk
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <f9qim8$1nd3$1@news.mm.pl>):

    > Używać karty kodów jednorazowych? ;-)

    Do rozmów?

> [...]
    > do internetu możliwy jest przez linię telefoniczną.
    > Nie, żebym był akurat zwolennikiem kart, ale Twoja implikacja (brak GSM =>

    No też takiej nie udowadniam... Tylko miejsca gdzie jest ona fałszywa są wg
    mnie sporadyczne.

  • 98. Data: 2007-08-13 21:59:08
    Od: t...@w...pl

    On 13 Sie, 18:36, "MK" <m...@i...pl> wrote:
    > <t...@w...pl> wrote in message

    s.com...

    > No to ja sie nie dziwie, ze tak dlugo to trwa ;)
    >
    > http://www.mpunkt.pl/
    >
    > MK

    dobra, nie czepiajcie sie o nazwy,
    http://www.komentuj.pl/watek.php?id_watku=59

    mbank ma miejsca, gdzie spotykasz sie twarza w twarz z pracownikiem,
    jak sie nie znacie to nie glosujcie
    dyskusja jest bez sensu

  • 99. Data: 2007-08-13 22:01:35
    Od: ten <...@...org>

    No tak, bo kto się zastanawia nad procedurami awaryjnymi w bankach?
    Praktycznie nikt. Wolimy po prostu nie gubic dokumentów i haseł, ale jak
    już jest sytuacja awaryjna to okazuje się że nie doczytaliśmy lub nie
    dopytaliśmy wcześniej jaka to procedura a w przypadku banków bez
    oddziałów posiadanie tylko dowodu osobistego, jak się okazuje, nie
    wystarczy. W parktyce jedynie co można robić to mieć intuicję i
    podejrzliwośc i analizować dany problem wcześniej. W tej sytuacji na
    początku zakładający rachunek w takim banku powinien nabrać podejrzeń i
    sprawdzić sprawę, po czym strzec haseł jak oka w głowie. Dobrze jest
    nauczyć się loginu do konta na pamięć a hasło powinno być łatwe do
    zapamiętania, bo i tak trzy nieudane podania hasła blokują dostęp.

  • 100. Data: 2007-08-13 22:28:33
    Od: yayco <y...@n...pl>

    t...@w...pl pisze:

    > dyskusja jest bez sensu

    Święte słowa. Dedykuję Ci swoją sygnaturkę:

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****