  • 21. Data: 2007-08-12 07:39:48
    Temat: Re: zmiana numeru telefonu w Mbank - radzę uważać
    Od: "tomek" <adres_w_tresci>

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:f9l854$uib$2@news.onet.pl...
    >W odpowiedzi na pismo z sobota, 11 sierpnia 2007 22:16
    > (autor Krzysztofsf
    > publikowane na pl.biznes.banki,
    > wasz znak: <f9l5ea$rac$1@inews.gazeta.pl>):

    > Ano... Dobry bank, to i klienci szczęśliwi
    >
    > BTW: Tak się zastanawiam co się prasuje w związku z mBankiem... Pomięte
    > karty kodów?

    mysle ze prasowanie to by były za duze koszta więc napisze ze siedzenia
    tyłkiem

  • 22. Data: 2007-08-12 07:45:23
    Od: "tomek" <adres_w_tresci>

    Użytkownik "Tomek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jestem zadowolonym klientem. Trochę myslenia i praktycznie nie ma się
    > czego czepiać.
    > Mam konta w BP, WBK,Lukasie,Citibanku i mbank wypada z nich najlepiej.

    to Ty multikonciarz jesteś ;) to moze napisz jesli bys był tak miły
    co jest największym minusem i plusem dla kazdego z tych kont

  • 23. Data: 2007-08-12 07:55:27
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Wystarczy, że często przebywasz w miejscach bez zasięgu GSM. Wbrew pozorom
    > może
    > być ich całkiem sporo.

    Hm, bez GSM a z Internetem? Naprawde tak duzo? Jakie np?

    MK

  • 24. Data: 2007-08-12 08:25:35
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>

    MK <m...@i...pl> napisał(a):

    > "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Hm, bez GSM a z Internetem? Naprawde tak duzo? Jakie np?
    >
    > MK

    Niektore centra handlowe ekranuja GSM na terenie sklepow - moze rozciaga sei to tez
    na biura. Moze jest wiecej takich firm?Moze rowniez ekranujacych biura, zeby
    pracownicy nie tracili czasu na rozmowy prywatne?

    Niedawno jechalem z rodzinka na drugi koniec (Ełk) Polski. Z przyczyn technicznych
    w roznych wagonach tego samego pociagu. Naturalnie, pojawilo sie mnostwo pierdol do
    wyjasnienia i uzgodnienia, ktore przez cala trase co jakis czas zalatwialismy
    poprzez komorke, Bylo sporo miejsc i to nie tylko w lasach, gdzie zasieg naszego
    operatora (ERA) spadal do 0.

  • 25. Data: 2007-08-12 08:32:57
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    Użytkownik "tomek" <adres_w_tresci> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Tomek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > to Ty multikonciarz jesteś ;) to moze napisz jesli bys był tak miły
    > co jest największym minusem i plusem dla kazdego z tych kont

    BP inteligo - 1 zł/m-c, mam do wpłat z allegro, sporo bankomatów, ciekawy
    interfejs graficzny, w okresie swiątecznym miał juz kilka awarii, poza tym
    żadnych problemów.
    WBK - w sumie wzięte z musu, potrzebny był dla konta walutowego w funtach,
    kiepski interfejs, konto kilka zł/m-c, ale po 6 miesiącach dostaliśmy kilka
    ofert kredytu na 9%.
    Mbank - darmowy, najlepszy interfejs z powyższych, jak do tej pory od
    początku istnienia banku żadnych problemów, kredytówka bez ruszania się z
    domu, kredyt odnawialny sami zaproponowali, same plusy. Teraz dojdzie OC
    Lukas - kiepski interfejs, mam je tylko dla darmowych wpłat i przelewania
    kasy do mbanku :)
    Citibank - to pozostałość po pracowniczym koncie, została tam kredytówka,
    jako konto nic szczególnego, ja miałem z racji pracy w Citi wszystko
    darmowe.

    Żle wspominam konko w PKO SA - ze wszystkim były problemy, załatwienie
    czegokolwiek oznaczało kolejki w oddziale i masę papierów, nie wiem jak
    teraz bo zakładałem je chyba w 98 r.

  • 26. Data: 2007-08-12 08:41:25
    Od: Taryk Abu-Hassan <o...@g...pl>

    On 2007-08-12 10:32:57 +0200, "Tomek" <b...@o...pl> said:

    > Żle wspominam konko w PKO SA - ze wszystkim były problemy, załatwienie
    > czegokolwiek oznaczało kolejki w oddziale i masę papierów, nie wiem jak
    > teraz bo zakładałem je chyba w 98 r.

    Nic sie nie zmienilo. A nawet gorzej..
    --
    Taryk
    Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest

  • 27. Data: 2007-08-12 08:50:39
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl> wrote in message

> [...]
    > zeby
    > pracownicy nie tracili czasu na rozmowy prywatne?

    To chyba raczej blaszana konstrukcja budynku.

> [...]
    > zalatwialismy
    > poprzez komorke, Bylo sporo miejsc i to nie tylko w lasach, gdzie zasieg

    Hm... a jak tam z Internetu mogles korzystac? Mi go glowy przychodzi dostep
    za posrednictwem sieci GMS/UMTS, ale jak zasiegu nie ma to byloby trudno z
    niego krzystac.

    AFAIR hasla jednorazowe sa wykorzystywane do potwierdzania transakcji za
    posrednictwem Internetu. W centrum handlowym raczej nie logujesz sie do
    banku, a jak to robisz to pewnie przy pomocy telefonu. W pociagu to samo, bo
    PKP chyba jeszcze nie udostepniaja innej mozliwosci.

    MK

  • 28. Data: 2007-08-12 09:22:47
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>

    MK <m...@i...pl> napisał(a):

    > To chyba raczej blaszana konstrukcja budynku.

    W ktorym pracujac za bardzo z komorki nie skorzystasz - majac podpiety jednoczesnie
    net do kompa.

    > Hm... a jak tam z Internetu mogles korzystac? Mi go glowy przychodzi dostep
    > za posrednictwem sieci GMS/UMTS, ale jak zasiegu nie ma to byloby trudno z
    > niego krzystac.

    Mi chodzilo o wskazanie, ze w niektorych mijanych miejscowosciach mieszkancy moga
    miec trudnosci z korzystania z hasel sms

> [...]
    > banku, a jak to robisz to pewnie przy pomocy telefonu. W pociagu to samo, bo
    > PKP chyba jeszcze nie udostepniaja innej mozliwosci.

    Co do centrow itp podobne - kilka razy pisalem BIURA i PRACOWNICY.

    PKP - wyjasnilem, ze chodzilo o zaniki zasiegu stwierdzone w mijanych
    miejscowosciach.

  • 29. Data: 2007-08-12 10:30:06
    Od: t...@w...pl

    On 11 Sie, 16:57, aa <a...@a...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Sam się zmienił czy poprostu zmieniłeś sobie numer i zapomniałeś
    > poinformować o tym banku? Jak na razie zaliczam Ci 3. "wpadkę"

    > 7 dni czy 7 dni roboczych?

    > [...]
    >
    > Jest normalna procedura, a że to trochę trwa - trzeba było nie olewać
    > sobie swojego głównego konta i banku wcześniej. Jeśli myślisz że w innym
    > banku będzie lepiej to życzę Ci powodzenia.
    >
    > W zasadzie to jeszcze sprawdź czy przypadkiem nie zmieniałeś dowodu
    > i/lub adresu zamieszkania, bo może się okazać że wyciągnięcie kasy z
    > tego konta zajmie Ci parę miesięcy a może nawet lat.

    Z treści odpowiedzi wnioskuje ze jest Pan (nie jestesmy na szczęście
    na ty jeszcze) pracownikiem mbanku.
    Więc powiem jedno ( abstrahując od wszelkich win po mojej stronie) w
    przypadku wizyty klienta w oddziale i posiadaniu dokumentu tożsamości
    każdy bank powinien niezwłocznie umożliwić dostęp do zgromadzonych
    środków. Kiepskie procedury nie zwalniają z takiego obowiązku - tyle -
    pewnie gdybym był private banking to bym inaczej został potraktowany.
    A co do terminu to zwykle on wynosi 3 dni, więc zwlekanie ze strony
    banku jest tym bardziej uciązliwe - zaznaczam, ze nie byla to zwykla
    zmiana telefonu, ale zmiana, od której zależał wogóle dostęp do konta.

  • 30. Data: 2007-08-12 10:34:10
    Od: t...@w...pl

    On 11 Sie, 22:16, "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl> wrote:

    > Wszyscy jestesmy szczesliwymi klientami? :)
    >
    > Problemem autora jest to, ze nie zrozumial w pore mechanizmow zabezpieczajacych,
    > podobnych (tylko mniej restrykcyjnych - w koncu odzyska dostep) do
    > zabezpieczajacych np. darmowe konta mail - przy problemach z haslem jest wysylany
    > mail na inna podana skrzynke lub sms na tel. kom.
    > Przy braku zdefiniowanych powyzszych.......
    >
    > Jesli chodzi o pieniadze, podobna niefrasobliwosc, polaczona z szukaniem poparcia
    > na grupie jest zadziwiajaca.
    >
    > --

    Autor zrozumial mechanizmy tylko dziwi się, że wyslanie zwykla poczta
    nowych aktywnych hasel zajęło by mniej czasu niż wpisanie przez "panią
    Basię" z oddzialu aktualnych danych podczas wizyty w banku.